RenaultF1
Net ingestapt
the Fox zei:Indien de Kever verder hard is kan ie zomaar 4.000 euro waard zijn. Maar als ie nog een winter zo blijft staan denk ik dat de waarde gehalveerd gaat worden.
Deze is niet alleen in waarde gehalveerd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
the Fox zei:Indien de Kever verder hard is kan ie zomaar 4.000 euro waard zijn. Maar als ie nog een winter zo blijft staan denk ik dat de waarde gehalveerd gaat worden.
Moderator
Moderator
Dat klopt inderdaad wel! Je ziet ze eigenlijk best weinig meer.Toen bedacht ik dat het de laatste vijf jaar erg hard terug is gelopen met het aantal Kevers in dagelijks gebruik... van doorsnee-klassieker naar iets bijzonders.
Barri zei:@Klassiekerrijder: mooi exemplaar!!
Dat Sunstar model is ook gaaf. Ik heb de groene T1, daar zou een grijze Kever mooi bij staan! Bij Modellissimo was er eentje érg aantrekkelijk qua prijs, ik weet niet meer welke kleur dat was.
Dap 1217077 zei:Ik ben op zoek naar een Kever Jeans uitvoering, bouwjaar 1973. Kenteken 65-AF-28. Mijn vader heeft deze auto als nieuw gekocht en hij wil graag op zijn oude dag nog eens zijn auto terug zien. Hij staat nog op kenteken (kentekencheck). Wie o wie kan mij met de eigenaar in contact brengen.
Dank voor jullie hulp.