V
VW 1200
Guest
Gisterochtend bij de post: een flitsboete op kenteken van de Kever!
De eerste boete in 25 jaar voor het wagentje... 56 km/u waar je 50 mocht, oeps
Je moet er wel je best voor doen met een Kever, maar het lukt 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Moderator
Ik zie het nu ook ja! Even een Bollenrit plaatje zoeken!@Barri: waar is je keverling
Moderator
Een wagenpark dat bestaat uit enkel twee Kevers zal er bij mij niet komen, maar een wagenpark met daarin een mooie Kever (en het liefst daarnaast nog een luchtkoeler, T1, T2 of 911) zal er toch zeker wel komen!Niet jaloers worden Berry, kan bij jou ook altijd nog Ik ben ook pas in 2004 begonnen
Moderator
Moderator
Eerst leek ie wat afwachtend, alsof ie alleen wilde rijden. Maar hij pikte ons toch op, toen we alweer bij mn Golfje stonden. Erg aardige gast en inderdaad een prachtige T1!!! Ik weet al waarvoor ik ga sparen (Kever en een T1)!!@Barri: jij hebt een prima 'ride' gevonden joh! Wat een prachtige spijlbus was dat!!
Moderator
Sja, ik ken bijna niemand en dr was ook niet zoveel plek... Anders was ik idd maar achter die cabrio aan gaan racen met mijn Golf...Was je al weer van plan om dan maar niet mee te rijden
Moderator
Fijn dat ik het weet! Maar volgende keer hoop ik toch zelf weer een Kever te hebbenDe volgende keer als er geen plek is moet je me maar ff aanspreken joh! Ik ken genoeg mensen en dan was er zo een plekje voor jullie geweest!!