A
Anoniem
Guest
Boppie zei:Uurtje of 120?
Beetje laat voor me, ik ga meestal om half twaalf al naar bed.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Boppie zei:Uurtje of 120?
Sarcast zei:
Sarcast zei:Nee dat is geen manier om een eenrichtingsweg te maken. Als je dat bord ziet verwacht je geen tegenliggers.
Elke wegwerker heeft een D2 bij de hand, had die dan gebruikt.
Een D2 die naar rechts wijst op het hek. Dan kan je er niet links langs.Blackadder the 5th zei:D2 is zinloos, dan krijg je juist tegenliggers, en je kunt daar elkaar alleen op bepaalde plekken (inritten/zijstraten) passeren.
Sarcast zei:Een D2 die naar rechts wijst op het hek. Dan kan je er niet links langs.Blackadder the 5th zei:D2 is zinloos, dan krijg je juist tegenliggers, en je kunt daar elkaar alleen op bepaalde plekken (inritten/zijstraten) passeren.
Nee, snap het nu?Blackadder the 5th zei:Kun je wel rechts langs het hek?
Sarcast zei:Nee, snap het nu?Blackadder the 5th zei:Kun je wel rechts langs het hek?
Sarcast zei:
Sarcast zei:De D2 op de tweede pijlwagen?
Sarcast zei:Dan was het mis gegaan met de pijlen in het voorsorteervak. (alhoewel, tijdelijke tekens)
Ik moest wel gelijk aan het andere filmpje denken ja.
Sarcast zei:Gezien natuurlijk.
Moderator
Terence zei:Omdat we toch bezig zijn hierover, beelden zijn helaas al overschreden. Kwam om 21.00 uur in Groningen aan op de N7, 3 rijstroken, pijlwagen op rijstrook 2, wijzende naar rijstrook 1. Waar zijn ze bezig? Juist rijstrook 1 en steken midden in het donker over. Onbegrijpelijk dat ze niet naar rijstrook 3 wijzen, dan hebben ze alle veiligheid. Snap er helemaal niets van. Ik werd boos aangekeken toen ik stopte op de weg om ze maar even wat ruimte te geven...
Moderator
Blackadder the 5th zei:Terence zei:Omdat we toch bezig zijn hierover, beelden zijn helaas al overschreden. Kwam om 21.00 uur in Groningen aan op de N7, 3 rijstroken, pijlwagen op rijstrook 2, wijzende naar rijstrook 1. Waar zijn ze bezig? Juist rijstrook 1 en steken midden in het donker over. Onbegrijpelijk dat ze niet naar rijstrook 3 wijzen, dan hebben ze alle veiligheid. Snap er helemaal niets van. Ik werd boos aangekeken toen ik stopte op de weg om ze maar even wat ruimte te geven...
Je hebt ze verder niet aangesproken op het feit dat de pijlen op de wagen verkeerd zouden staan?
Terence zei:Blackadder the 5th zei:Terence zei:Omdat we toch bezig zijn hierover, beelden zijn helaas al overschreden. Kwam om 21.00 uur in Groningen aan op de N7, 3 rijstroken, pijlwagen op rijstrook 2, wijzende naar rijstrook 1. Waar zijn ze bezig? Juist rijstrook 1 en steken midden in het donker over. Onbegrijpelijk dat ze niet naar rijstrook 3 wijzen, dan hebben ze alle veiligheid. Snap er helemaal niets van. Ik werd boos aangekeken toen ik stopte op de weg om ze maar even wat ruimte te geven...
Je hebt ze verder niet aangesproken op het feit dat de pijlen op de wagen verkeerd zouden staan?
Uiteraard wel, maar de reactie terug was een andere dan je zou verwachten...
Ja. En 30 is inderdaad een snelheid die een wegbeheerder mag instellen. 10 en 5 niet, daarbij is het onderbord natuurlijk te gek voor woorden! Onder een A1 mag je de reden van de snelheidsbeperking aangeven. En dit is geen goede reden!braadslee zei:Je snapt dat dit voor de parkeergarage is?
Weg waar ik rij mag je 30
Sarcast zei:Ja. En 30 is inderdaad een snelheid die een wegbeheerder mag instellen. 10 en 5 niet, daarbij is het onderbord natuurlijk te gek voor woorden! Onder een A1 mag je de reden van de snelheidsbeperking aangeven. En dit is geen goede reden!braadslee zei:Je snapt dat dit voor de parkeergarage is?
Weg waar ik rij mag je 30![]()
Boppie zei:Een ondergrondse parkeergarage?
Carfanatic zei:https://www.youtube.com/watch?v=kXvrIEruWMo
beetje apart dat hij na het obstakel vol op rem gaat, alsof hij zijn achterligger een braketest geeft.
Slechts op erven! En daar zitten er ook nog wat haken en ogen aan!Ton. zei:Sarcast zei:Ja. En 30 is inderdaad een snelheid die een wegbeheerder mag instellen. 10 en 5 niet, daarbij is het onderbord natuurlijk te gek voor woorden! Onder een A1 mag je de reden van de snelheidsbeperking aangeven. En dit is geen goede reden!![]()
10 + 5 wel.![]()
Sarcast zei:Slechts op erven! En daar zitten er ook nog wat haken en ogen aan!
![]()
Want hoe snel mag je daar dan lopen skeeleren of gehandicaptenvoertuigen? Juist 15km/h!
Tot de eerst volgende kruising want daarna mag je weer gewoon zo hard rennen als je wilt. Tenzij je met je gehandicaptenvoertuig op de stoep reed, wand dan mag je ineens niet meer 15 maar slechts 6km/h
(omdat de 15 dan de algemene maxsnelheid op erven niet meer overrulet, en ja dat doet ie want men is 20c en 21c vergeten in 63b)
Sarcast zei:wand dan mag je
Sarcast zei:Lang verwacht en toch gekomen! De Zeurende Chauffeur is terug!!!
https://www.youtube.com/watch?v=sXX9tap0nE8/
Carfanatic zei:
Carfanatic zei:https://www.youtube.com/watch?v=-Cwn0qthFNs
![]()
Durashift zei:^^ In de manier van aanrijden (snelheid) heb ik toch de indruk dat de A3 rijder(ster?) had gegokt op een vallend gaatje op de rijstrook waarop de filmer rijdt. Dat kwam er niet.. en dus koos de bestuurder voor deze oplossing..
Ik kan mij de irritatie wel voorstellen.. en ja, dan denk je niet direct aan de mogelijkheid dat jij bij een ongeluk meegesleurd kan worden..
Durashift zei:Tja, wiens verantwoordelijkheid is het dan? Ik mag toch aannemen dat degene die op de rijstrook stilstaat als eerste aansluiting in de hersenpan moet maken dat dat gedrag toch niet zo verstandig is...
maar ja, deelname aan het verkeer is veelal 'fouten van een ander' oplossen.. en dan laat je degene er maar weer voor..![]()
Durashift zei:Tja, wiens verantwoordelijkheid is het dan? Ik mag toch aannemen dat degene die op de rijstrook stilstaat als eerste aansluiting in de hersenpan moet maken dat dat gedrag toch niet zo verstandig is...