Het grote Idiote Acties in het verkeer Topic - Deel 2

Zemelaar zei:
Is dat herkenbaar voor jullie, omrijden om een gevaarlijke drukke situatie te vermijden?

Er zijn kruisingen in mijn woonplaats die ik bij drukte liever mijd. Waarom zul je het jezelf moeilijk maken als een klein stukje omrijden veel stress bespaart?

Ik kan de link tussen "gevaarlijke drukke situatie" en "stress besparen" niet helemaal leggen?
Ik kom echt niet in de stress door gevaarlijke en/of drukke situaties, ben capabel genoeg om daar op een nette en fatsoenlijke manier mee om te kunnen gaan en me daar op aan te passen... omrijden is voor mij alleen een optie als er forse tijdwinst te halen is.

Muddy Bandit zei:
Zemelaar zei:
Is dat herkenbaar voor jullie, omrijden om een gevaarlijke drukke situatie te vermijden?

Er zijn kruisingen in mijn woonplaats die ik bij drukte liever mijd. Waarom zul je het jezelf moeilijk maken als een klein stukje omrijden veel stress bespaart?

Ik kan de link tussen "gevaarlijke drukke situatie" en "stress besparen" niet helemaal leggen?
Ik kom echt niet in de stress door gevaarlijke en/of drukke situaties, ben capabel genoeg om daar op een nette en fatsoenlijke manier mee om te kunnen gaan en me daar op aan te passen... omrijden is voor mij alleen een optie als er forse tijdwinst te halen is.

Nou, ik bedoel bijvoorbeeld een kruising met een voorrangsweg waar je zelf linksaf op wilt. Maar het is druk en er komen auto's van links, van rechts en van voren. En achter je staat een rij.
Je moet dan echt een goed moment kiezen om verder te kunnen. Ik sla dan vaak rechtsaf om een straatje verder linksaf te slaan. En via nog wat weggetjes uiteindelijk aan de overkant van de oorspronkelijke plek waar ik eerst stond uit te komen. Om daar vervolgens rechtsaf de voorrangsweg op te draaien.
In totaal een kleine kilometer om. Maar geen hachelijke situatie met passen en meten, waarbij je rekening moet houden met verkeer wat van alle kanten komt. Je neemt de rechter bocht en hoeft alleen maar verkeer van links voor te laten.

Zemelaar zei:
Nou, ik bedoel bijvoorbeeld een kruising met een voorrangsweg waar je zelf linksaf op wilt. Maar het is druk en er komen auto's van links, van rechts en van voren. En achter je staat een rij.
Je moet dan echt een goed moment kiezen om verder te kunnen.

Krijg je daar dan al stress van?
Ga maar eens in conclaaf met een overheidsinstantie, dan ervaar je pas wat stress is.... theoretische burocratie versus efficiënte praktijk veroorzaakt meer hartkwalen als een drukke kruising.

Zemelaar zei:
In zo'n geval is tot op zekere hoogte bumperkleven een middel. Jezelf clusteren in een groepje. Als het even kan achter een vrachtwagen

Het clusteren wat jij voorstelt kan het onderstaande opleveren als iedereen die op een voorrangsweg rijdt dit gaat doen:

Zemelaar zei:
Je moet dan echt een goed moment kiezen om verder te kunnen. Ik sla dan vaak rechtsaf om een straatje verder linksaf te slaan. En via nog wat weggetjes uiteindelijk aan de overkant van de oorspronkelijke plek waar ik eerst stond uit te komen. Om daar vervolgens rechtsaf de voorrangsweg op te draaien.
In totaal een kleine kilometer om. Maar geen hachelijke situatie met passen en meten, waarbij je rekening moet houden met verkeer wat van alle kanten komt. Je neemt de rechter bocht en hoeft alleen maar verkeer van links voor te laten.

Ik heb zelf een kruising op mijn route, die redelijk aan jouw beschrijving voldoet:

Inductorstraat - Veenendaal

T-splitsing;
Voorrangsweg, wordt vaak flink doorgereden (van rechts), of opgetrokken (van links), max snelheid is 50 km/h;
Fietspad waar de fietsers officieel alleen van links komen, maar in de praktijk ook van rechts;
Plek waar de fietsers moeten oversteken, in de praktijk gaan ze hier vaak schuin over de voorrangsweg heen;
Inrit aan de overkant waar (vracht)auto's uit kunnen komen;
En als klap op de vuurpijl wordt er nog wel eens links of rechts geparkeerd op de weg vlak voor de kruising
(globaal op de plek waar je rechts nog de blauwe Renault ziet rijden);
Leuk als een vrachtwagen met aanhanger de weg in moet draaien waar jij net uitkomt ... :(

Rij ik er voor om? Nee.
Is het soms lastig/gevaarlijk? Ja.

Het valt mij op dat automobilisten die voorrang hebben, helemaal niet in de gaten hebben hoe riskant het soms is.
Sommigen lijken het nodig te vinden gas bij te geven om te proberen de achterkant van de auto/fiets eraf te rijden ... :(

Rij ik er voor om? Nee.
Is het soms lastig/gevaarlijk? Ja.

Goed beschouwd is dat eigenlijk raar. Reden zal wel zijn, vermoed ik, omdat het te sporadisch lastig/gevaarlijk is? Geldt ook voor de kruising die ik bedoelde, deze is dat. Van rechts kom je vanaf 80 km/h het dorp binnenzeilen. Op de kruising mag je maar 50 maar er wordt daar vaak harder gereden. En wat ik al zei, verkeer van links, van voren en een rij achter je. Als het dan 's ochtends een uur of acht is, is het daar druk. Als ik dan linksaf wil, moet ik soms best - voor mijn gevoel - lang wachten. En vaak op goed geluk 'm er maar voor gooien. Want dat is het wel, het is daar als het druk is vaak best wel een gok.
Nee, dan liever naar rechts en via de woonboulevard even omrijden. Sta ik even later op mijn gemakkie aan de overkant om vervolgens rechtsaf te slaan.

Zo denk ik, waarom moeilijk doen als het ook via klein stukje omrijden op het dooie gemakkie kan.

En ik heb nog wel meer van die punten waar ik bij drukte liever even omrij. Waarom niet, denk ik dan?

Zemelaar zei:
Van rechts kom je vanaf 80 km/h het dorp binnenzeilen. Op de kruising mag je maar 50 maar er wordt daar vaak harder gereden. En wat ik al zei, verkeer van links, van voren en een rij achter je. Als het dan 's ochtends een uur of acht is, is het daar druk. Als ik dan linksaf wil, moet ik soms best - voor mijn gevoel - lang wachten. En vaak op goed geluk 'm er maar voor gooien. Want dat is het wel, het is daar als het druk is vaak best wel een gok.

Dat bedoel ik dus. De kruising is op zich niet gevaarlijk, maar doordat er te hard gereden wordt
("die 50 geldt niet voor mij, want ik hoef pas de volgende kruising af te slaan") wordt het wel gevaarlijk.

Vervolgens zegt de hardrijder dat de ander "hem er zomaar voorgooide" ...:(

Hier hebben ze dus de rotonde voor uitgevonden ...

Hier zie je vier rijstroken, twee rechtdoor richting Amstelveen en twee linksaf de A10 op. Als je even een kwartslag naar rechts draait, zie je twee stroken voor rechtsaf vanaf de De Boelelaan. Als je vanaf de De Boelelaan richting Amstelveen wilt, is het de bedoeling dat je op de meest rechtse strook staat, naar de A10 mag allebei. Zie dit bord.

Tot zover de beeldvorming. Van de week stond ik op de meest rechtse strook, met de bedoeling om naar de A10 te rijden. Echter toen we eenmaal door konden rijden, werd ik door de auto naast mij naar de strook voor Amstelveen gedrukt, en daar weer naast kwam een auto rijden (die dus op de De Boelelaan ook links stond) die juist naar Amstelveen wou. Die moest dus alsnog vóór mijn drukker en voor mij langs naar Amstelveen, terwijl ik half op de blokstreep de auto naast mij weg moest jagen om zelf nog de A10 op te kunnen *-)

En waarschijnlijk zit er nu elders iemand te mopperen over het feit dat-ie gesandwiched werd door iemand die van links naar Amstelveen wou en iemand die van rechts alsnog de A10 wou pakken.

Blackadder the 5th zei:
Dat bedoel ik dus. De kruising is op zich niet gevaarlijk, maar doordat er te hard gereden wordt
("die 50 geldt niet voor mij, want ik hoef pas de volgende kruising af te slaan") wordt het wel gevaarlijk.

Vervolgens zegt de hardrijder dat de ander "hem er zomaar voorgooide" ...:(

De te hoge snelheid maakt het gevaarlijker, dat zonder meer. Maar het aanbod van verkeer uit alle richtingen maakt het sowieso al gevaarlijk. Timing is dan belangrijk. Je moet dan echt goed kijken en timen wanneer je gaat.
Daarom rij ik dan liever even een klein stukje om. Waarom het gevaar willens en wetens opzoeken als ik het met een klein stukje omrijden kan voorkomen?

Sarcast,

Het seinen snap ik ook niet, hij had jouw manoeuvre kunnen voorkomen als hij niet had staan dromen bij het stoplicht. Dan nog is klemrijden in mijn ogen asociaal. De eerste is zelfs gevaarlijk bezig. Zo inhalen bij een oversteek voor fietsers...

Gesprekje had ik niet gevoerd. De man heeft 80 jaar geleden zijn mening al gevormd en gaat die niet loslaten, verder hou je er alleen anderen mee op.

Boppie zei:
Gesprekje had ik niet gevoerd. De man heeft 80 jaar geleden zijn mening al gevormd en gaat die niet loslaten, verder hou je er alleen anderen mee op.

Ik was benieuwd, en ophouden? Kijk je achter het stuur wel verder vooruit?

Sarcast zei:
Boppie zei:

Ik was benieuwd, en ophouden? Kijk je achter het stuur wel verder vooruit?

Achter het stuur wel, op een filmpje iets minder....ik zie het, het loopt verderop aardig vast. Dure actie van die Polo bestuurder.

Net zo duur als het kruispunt blokkeren (bij groen) wat hij even later deed. Hij zal het wel kunnen lijden.

Sarcast zei:

Het lijkt alsof de Hyundai vóór de afslag met grootlicht aan komt rijden. Op 0:22 lijkt de bestuurder van de grijze 107 z'n binnenspiegel op de anti-verblindingsstand te zetten, waarna op 0:28 de koplampen van de Hyundai een standje lager gaan. Wat er daarna rest qua verlichting lijkt mij iets te fel en te veel voor alleen stadslicht.

[D2] zei:
Sarcast zei:

Het lijkt alsof de Hyundai vóór de afslag met grootlicht aan komt rijden. Op 0:22 lijkt de bestuurder van de grijze 107 z'n binnenspiegel op de anti-verblindingsstand te zetten, waarna op 0:28 de koplampen van de Hyundai een standje lager gaan. Wat er daarna rest qua verlichting lijkt mij iets te fel en te veel voor alleen stadslicht.

Daarna, als hij zich druk gaat maken, schakelt hij alles uit na het seinen.

@PM zei:
Hier zie je vier rijstroken, twee rechtdoor richting Amstelveen en twee linksaf de A10 op. Als je even een kwartslag naar rechts draait, zie je twee stroken voor rechtsaf vanaf de De Boelelaan. Als je vanaf de De Boelelaan richting Amstelveen wilt, is het de bedoeling dat je op de meest rechtse strook staat, naar de A10 mag allebei. Zie dit bord.

Tot zover de beeldvorming. Van de week stond ik op de meest rechtse strook, met de bedoeling om naar de A10 te rijden. Echter toen we eenmaal door konden rijden, werd ik door de auto naast mij naar de strook voor Amstelveen gedrukt, en daar weer naast kwam een auto rijden (die dus op de De Boelelaan ook links stond) die juist naar Amstelveen wou. Die moest dus alsnog vóór mijn drukker en voor mij langs naar Amstelveen, terwijl ik half op de blokstreep de auto naast mij weg moest jagen om zelf nog de A10 op te kunnen *-)

En waarschijnlijk zit er nu elders iemand te mopperen over het feit dat-ie gesandwiched werd door iemand die van links naar Amstelveen wou en iemand die van rechts alsnog de A10 wou pakken.

Ik ken de situatie zeker, altijd lastig. Vanaf de RAI naar A10/Amstelveen ook leuk. Van 3 naar 4 rijbanen...wie kiest wat?

Daarnaast altijd dit punt in de route: https://www.google.nl/maps/@52.294971,4.876427,3a,45.5y,107.07h,89.33t/data=!3m4!1e1!3m2!1sxNfMB6eKHURrPU-Tvt34_A!2e0 Het is dus links voorsorteren voor rechtdoor erna (ri Brandweer/A9 ri Haarlem) of rechts voorsorteren voor rechtsaf (ri Utrecht). Elke keer weer dat de mensen die naar links gaan (op rechts voorgesorteerd staan) toch rechtdoor willen. En boos dat ze zijn...8-)

Terence zei:
Ik ken de situatie zeker, altijd lastig. Vanaf de RAI naar A10/Amstelveen ook leuk. Van 3 naar 4 rijbanen...wie kiest wat?

Daarnaast altijd dit punt in de route: https://www.google.nl/maps/@52.294971,4.876427,3a,45.5y,107.07h,89.33t/data=!3m4!1e1!3m2!1sxNfMB6eKHURrPU-Tvt34_A!2e0 Het is dus links voorsorteren voor rechtdoor erna (ri Brandweer/A9 ri Haarlem) of rechts voorsorteren voor rechtsaf (ri Utrecht). Elke keer weer dat de mensen die naar links gaan (op rechts voorgesorteerd staan) toch rechtdoor willen. En boos dat ze zijn...8-)

Dit soort situaties is toch een beetje een test van de sociale vaardigheden van de weggebruikers.
Als je een beetje inschikt en rekening houdt met elkaar gaat het meestal wel goed ...

Ik rijd op dit soort punten het liefst zoveel mogelijk versprongen t.o.v. elkaar. Mocht er iemand willen in/uitvoegen, dan is daar ruimte voor voor het achter de auto.

Dit soort situaties is toch een beetje een test van de sociale vaardigheden van de weggebruikers.
Als je een beetje inschikt en rekening houdt met elkaar gaat het meestal wel goed ...

soms heb ik daar geen zin in. los het probleem zelf maar op. 8-)

Precies. Dat heb ik vaak met invoegers. Laatst nog op de A7 tussen Heerenveen en Joure. Ik rij 110 op de cc. Links passeert mij een auto net op het moment dat iemand rechts naast mij wil invoegen. En die bleef ook nog een seconde of wat pal naast mij rijden. Dan ga ik echt niet versnellen of remmen. Invoegstrook is lang zat. we hebben allemaal geleerd hoe het moet. Mijn vrouw dacht dat ik 'm zat te treiteren en maande mij tot versnellen of remmen. Ja daag, zei ik. Het is niet de omgekeerde wereld. Mijn kaas blijft op mijn brood, dat laat ik er niet door zo'n sukkel af eten.

Zemelaar zei:
Precies. Dat heb ik vaak met invoegers. Laatst nog op de A7 tussen Heerenveen en Joure. Ik rij 110 op de cc. Links passeert mij een auto net op het moment dat iemand rechts naast mij wil invoegen. En die bleef ook nog een seconde of wat pal naast mij rijden. Dan ga ik echt niet versnellen of remmen. Invoegstrook is lang zat. we hebben allemaal geleerd hoe het moet. Mijn vrouw dacht dat ik 'm zat te treiteren en maande mij tot versnellen of remmen. Ja daag, zei ik. Het is niet de omgekeerde wereld. Mijn kaas blijft op mijn brood, dat laat ik er niet door zo'n sukkel af eten.

Herkenbaar. En dan boze blikken krijgen, de vinger of zelfs gesneden worden/een remtest krijgen.

En als je wel wat versnelt of vertraagt, zul je net zien dat de invoeger datzelfde doet. Je doet het nooit goed. Het beste is gewoon steady blijven rijden zodat de invoeger duidelijkheid heeft.

Mijn god wat een idioot!! Die zat me echt partij te slapen zeg.. Gelijk rijbewijs afpakken en nooit meer teruggeven!

Normaal ben ik een voorstander van het onherkenbaar maken van kentekens, maar bij iemand die zoiets lomps doet mag van mij alles!! openbaar

Dit was gewoon een poging tot doodslag.

Dat de beste man (of vrouw) binnenkort maar een stevige boom tegenkomt.

Dit is inderdaad heel bar. Dit soort lieden zjn de oorzaak van allerlei inhaalverboden, snelheidsbeperkingen en noem maar op.

Door hun eigen mentale beperking kosten deze mensen eigenlijk een enorme bak overheidsgeld, daarnaast richten dit soort actie`s onnoemelijk veel leed aan als het fout gaat.

Sarcast zei:
Muddy Bandit zei:
Waarom is dat kenteken eigenlijk onzichtbaar gemaakt?
Onzichtbaar?

https://www.youtube.com/watch?v=VNKKIaDCBRM

Geenstijl heeft er ook een onderwerpje aan besteed: https://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/03/totale_lul_van_de_week_renault.html

daan944 zei:
Sarcast zei:
Muddy Bandit zei:
Onzichtbaar?

Geenstijl heeft er ook een onderwerpje aan besteed: https://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/03/totale_lul_van_de_week_renault.html

De politie heeft inmiddels ook interesse in een gesprek: https://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=145998#

PauseBreak zei:
daan944 zei:
Sarcast zei:
Muddy Bandit zei:
Onzichtbaar?

De politie heeft inmiddels ook interesse in een gesprek: https://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=145998#

Lijkt mij dat het voor de politie heel makkelijk is om een gesprek aan te gaan met de betreffende bestuurder (of in ieder geval eigenaar) van de Renault. Ze kunnen hem zo uit z'n nest liggen en mee nemen naar het bureau om hem daar te verhoren over zijn poging tot doodslag

(@youtube filmpje wat Sarcast deelt:
Beetje jammer (en dom) dat de provincie wordt opgeroepen om de N361 veiliger te maken, hier kan de provincie weinig aan doen, dit komt gewoon door een hersenkronkel van een bestuurder met een zeer laag IQ)

Goedenavond,

Ons is een filmpje onder ogen gekomen waarin er met uw auto een levensgevaarlijke manoeuvre uitgevoerd wordt. Graag zouden wij willen weten wie op dat moment de bestuurder was. Indien u de bestuurder niet bekend wil maken, zien wij ons genoodzaakt de auto in beslag te nemen.

Dit betekent dat wij uw auto op uw kosten a €495,- afslepen naar een opslag. De auto zal de opslag niet eerder verlaten dan dat de bestuurder bekend gemaakt wordt. Iedere dag dat de auto in opslag staat, komen de kosten daarvan a €100,- per dag voor uw rekening.

Dit zou nu in dit soort gevallen de procedure moeten zijn.

stoterstangen90 zei:
leuk als het een gestolen auto met jou kentekenplaten bleek te zijn....

Daar heb je dan als het goed is bewijs van.

Dit soort achterlijke leijers moet gewoon keihard aangepakt worden, wordt de wereld een stuk veiliger van

Terence zei:
@PM zei:

De borden zijn toch duidelijk genoeg, en in het geval van je eerste voorbeeld de wegbelijning ook. Maar de praktijk zal inderdaad weerbarstiger zijn.

Wat een onzin, een manhunt op de eigenaar van dit voertuig. Wie zegt dat dat ook de bestuurder was? Zonde trouwens, uitsluitend 2 rijstroken als je toch zoveel ruimte hebt. Dat ze daar geen 2+1 wegen van maken.

vagverket_region_mitt_a.jpg

Hoezo onzin?
Hoezo manhunt?

Zulke lui moeten keihard afgestraft worden, als de tegenligger met aanhanger niet de berm in was gedoken had hij een moord op zijn geweten, vandaar dat ik zeg: "Poging tot doodslag"

Een manhunt hoeft het niet te zijn, de politie kan zo achterhalen waar hij woont en vragen wie er op het bewuste tijdstip achter het stuur zat.

2+1 wegen zouden mooi zijn, leg jij het uit aan de hoge heren??

@PM zei:

(tu)

Ik zei:
99% van het verkeer van de Boelelaan wat rechtsaf slaat gaat vervolgens links de ring op. Zo dus: https://www.google.nl/maps/dir/52.33458 ... m2!4m1!3e0 Deze niet, maar waarom ie dan links gaat staan... :loco:

Lycan_Capri (TSC) zei:
Nou, nee. In Zweden redelijk veel gebruikt, op drukkere punten nog steeds levensgevaarlijk vanwege de mensen die koste wat kost toch nog even die vrachtwagen(s) willen passeren.

bat zei:
Lycan_Capri (TSC) zei:
Nou, nee. In Zweden redelijk veel gebruikt, op drukkere punten nog steeds levensgevaarlijk vanwege de mensen die koste wat kost toch nog even die vrachtwagen(s) willen passeren.

Inderdaad, zie je ook veel in Duitsland gebeuren. Liever gewoon 2x2.

Lycan_Capri (TSC) zei:
Hoezo onzin?
Hoezo manhunt?

Zulke lui moeten keihard afgestraft worden, als de tegenligger met aanhanger niet de berm in was gedoken had hij een moord op zijn geweten, vandaar dat ik zeg: "Poging tot doodslag"

Een manhunt hoeft het niet te zijn, de politie kan zo achterhalen waar hij woont en vragen wie er op het bewuste tijdstip achter het stuur zat.

De automobilist is inmiddels aangehouden: Bijna-frontale botsing was "inschattingsfout"

Ton. zei:

Ik zei:
99% van het verkeer van de Boelelaan wat rechtsaf slaat gaat vervolgens links de ring op. Zo dus: https://www.google.nl/maps/dir/52.33458 ... m2!4m1!3e0 Deze niet, maar waarom ie dan links gaat staan... :loco:

Waarom ga jij dan rechts staan als je linksaf de ring op moet?
Op de linker rijbaan staan is logischer toch? (ondanks dat je op de rechter rijbaan mag staan volgens de wegbeheerder..)

Durashift zei:
Ton. zei:

Ik zei:

Waarom ga jij dan rechts staan als je linksaf de ring op moet?
Op de linker rijbaan staan is logischer toch? (ondanks dat je op de rechter rijbaan mag staan volgens de wegbeheerder..)

Omdat 99% van het verkeer dat bij die stoplichten rechts afslaat de ring op gaat. De Boelelaan staat altijd al helemaal vol, dus het is puur een capaciteitskwestie. Wanneer de rechterstrook enkel wordt gebruikt voor verkeer wat richting Amstelveen gaat, dan blijft deze strook vrijwel leeg, en de linkerstrook wordt nog voller dan die al is.

Blackadder the 5th zei:
Lycan_Capri (TSC) zei:
Hoezo onzin?
Hoezo manhunt?

De automobilist is inmiddels aangehouden: Bijna-frontale botsing was "inschattingsfout"

Wel een enorm grove "inschattingsfout" die kantje boord goed afliep en hij komt er ondanks het belastende beeldmateriaal vanaf met enkel een proces verbaal. Het is soms toch maar goed dat ik niet bij de juten zit, ik vind dit toch echt wel een gevalletje rijbewijs in nemen.

Lycan_Capri (TSC) zei:
Hoezo onzin?
Hoezo manhunt?

Risico manhunt: bestuurder is niet perse de eigenaar van het voertuig. En daarmee is het onzin een manhunt te beginnen want je pakt wellicht de verkeerde.

Maar zoals blijkt is dit inmiddels mosterd na de maaltijd. De bestuurder is al bij de kladden. Goed werk van de politiies.

Poging tot doodslag heeft weer weinig met moord te maken.

2+1 wegen zijn natuurlijk nooit een alternatief voor volledige snelwegen. Maar we hebben het hier over in prinicpe "rustige" ruime 1 baanswegen.

turbod12 zei:
Lycan_Capri (TSC) zei:
Hoezo onzin?
Hoezo manhunt?

Risico manhunt: bestuurder is niet perse de eigenaar van het voertuig. En daarmee is het onzin een manhunt te beginnen want je pakt wellicht de verkeerde.

Maar zoals blijkt is dit inmiddels mosterd na de maaltijd. De bestuurder is al bij de kladden. Goed werk van de politiies.

Poging tot doodslag heeft weer weinig met moord te maken.

2+1 wegen zijn natuurlijk nooit een alternatief voor volledige snelwegen. Maar we hebben het hier over in prinicpe "rustige" ruime 1 baanswegen.

je hebt gelijk, ik had in plaats van poging tot doodslag poging tot moord moeten zeggen,de tegenligger dook gelukkig de berm in en is er zonder kleerscheuren maar met schade aan de auto van af gekomen

Lycan_Capri (TSC) zei:
Wel een enorm grove "inschattingsfout" die kantje boord goed afliep en hij komt er ondanks het belastende beeldmateriaal vanaf met enkel een proces verbaal. Het is soms toch maar goed dat ik niet bij de juten zit, ik vind dit toch echt wel een gevalletje rijbewijs in nemen.

Belachelijk inderdaad. Had hij gezegd "sorry, het spijt me heel erg. ik zal het nooit weer doen" had hij nog een bos bloemen gekregen ook.

Terug
Bovenaan