Guest
Soloman zei:Maar dat is een ander onderwerp.
Maar goed, over andere onderwerpen gesproken: het knipperonderwerp.
Vanmorgen de schrik van mijn leven gehad. Ik stond te wachten voor een rotonde om er op te kunnen. Een vrouw was al op het verkeersplein. En ze knipperde! Niet links maar rechts. Dus ik dacht ok, die gaat er af, dus ben ik nietsvermoedend de rotonde op gereden.
Fout! De vrouw reed gewoon door op de rotonde. Het was bijna raak! Ik schrok me wezenloos. Bijna een ongeluk. Kreeg ik nog een kwaaie kop ook nog mijn richting opgestuurd.
Nu zit ik met het probleem: welke rechtsknippers kan ik nu nog vertrouwen?
Laatst had ik ook zoiets. Ik stond voor een straat die afgesloten was. Het is daar hartstikke druk met fietsers en auto`s dus als er een klein gaatje is probeer ik zo snel mogelijk de weg op te draaien. Dus toen ik geen fietsers zag maar wel een auto die naar rechts knipperde trok ik zo snel mogelijk op, om net voor het moment dat ik de weg opdraaide nog even snel een blik over m`n schouder te werpen. Toen kon ik weer in de remmen want daar reed opeens die auto weer met een bestuurster die haar hand opstak als verontschuldiging. Achteraf had ik natuurlijk beter moeten weten want die straat was immers afgesloten dus kon ze helemaal niet afslaan.