A
Anoniem
Guest
Nog meer dan van 170 naar 100 zou gevaarlijk worden?Zollie zei:Maar doordat hij zo dicht op me reed vond ik het onverantwoord nog meer snelheid te minderen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nog meer dan van 170 naar 100 zou gevaarlijk worden?Zollie zei:Maar doordat hij zo dicht op me reed vond ik het onverantwoord nog meer snelheid te minderen
Daar kun je je inderdaad aardig op verkijken soms. Dan kun je dat formulier wel achterwege laten, maar dan zul je altijd zien dat de schade achteraf heel hoog uitpakt en de tegenpartij niet thuis geeft. Vervolgstap is hulp zoeken op dit forum, en wat is dan de eerste reactie die je krijgt? 'Altijd direct een schadeformulier invullen!'Paulus0013 zei:Tja enkel ingedeukt betekent niet automatisch dat er niets aan de hand is. Toen er iemand bij mij achterop reed zag je er ook niets van op het eerste gezicht. Toch was er achter de bumper eea naar binnen gekomen. Het reservewiel ligt nu best wel goed vast zullen we maar zeggen.
Parlementariers en de Majesteit.tumtum zei:Wie zijn zij dan wel om dat voor mij te bepalen?
PauseBreak zei:"Ik ben van mening dat als ik doelbewust word dwarsgezeten, ik de aanstichter als het kan even terug mag pakken. Waarom? Als zo'n man van mij geen reactie krijgt, leert ie nooit."
Wat? Ben je je wel bewust van de gevolgen als er ook maar iets misgaat? Je zit in een auto, die ander leert er überhaupt niks van behalve dat hij jou heel irritant vindt,en je zorgt voor een hoop gedoe achter je. Lach gewoon om de bizarre acties en laat het achter je. Als je iemand iets wilt leren moet je voor de klas gaan staan, niet in een auto gaan zitten.
Als ik achter iemand aanga met 170 om hem te braketesten, zullen we het zien.Zollie zei:Zijn jullie getopt Geelhoed aan te vallen met zijn pesterijtjes? Fijn dat ik dan aan de beurt ben.
Zollie zei:PauseBreak zei:"Ik ben van mening dat als ik doelbewust word dwarsgezeten, ik de aanstichter als het kan even terug mag pakken. Waarom? Als zo'n man van mij geen reactie krijgt, leert ie nooit."
Wat? Ben je je wel bewust van de gevolgen als er ook maar iets misgaat? Je zit in een auto, die ander leert er überhaupt niks van behalve dat hij jou heel irritant vindt,en je zorgt voor een hoop gedoe achter je. Lach gewoon om de bizarre acties en laat het achter je. Als je iemand iets wilt leren moet je voor de klas gaan staan, niet in een auto gaan zitten.
De A7, daar gebeurt over het algemeen vrij weinig, zeker op de tijden dat ik er rijd. Dit was aan het begin van de A7, dan is het even druk na de bocht vanaf de A8 omdat daar langzaam gereden wordt, daar gebeurde het afsnijden ook. Ik kon ook nooit die man inhalen als het druk zou zijn geweest, dus neen, ik zorg niet voor gedoe voor andere weggebruikers, ga zo'n pesterijtje echt niet uithalen op de A10 midden op de dag ofzo.
Aannames zijn mensen goed in blijkbaar.. Net of ik vlak voor zijn bumper op de rem ga, in druk verkeer ver onder de maximumsnelheid ga rijden, of mij verlaag tot gevaarlijke capriolen als afsnijden. Ga zo door mensen.
Het is mij ook wel eens gebeurd. In de stad, met alle stratverlichting aan en ook nog verlichting uit andere bronnen valt het soms inderdaad gewoon niet op dat je je eigen lichten niet aan hebt.Paulus0013 zei:En verder valt het natuurlijk ook niet op dat je het licht van je koplampen mist voor je auto?![]()
Leon in z'n SEAT zei:Oftewel: je rijdt 'm gewoon bewust 'klem' achter die vrachtauto. Netjes? Nee, maar de regelen der verkeersetiquette waren volgens mij toch al van tafel. Heb ik ook wel eens gedaan, je maakt alleen één uitvoeringsfout Zollie: je gaf 'm de kans om weer achter jou aan te sluiten. Het effect is stukken beter wanneer je het treintje achter je aansluiting laat zoeken zodat'ie echt even moet wachten om weer naar links te kunnen.
[sub][sub]De moraalridders zullen nu wel van hun stoel vallen, ik zie de kritische noten wel tegemoet...[/sub][/sub]
Zollie zei:Leon in z'n SEAT zei:Oftewel: je rijdt 'm gewoon bewust 'klem' achter die vrachtauto. Netjes? Nee, maar de regelen der verkeersetiquette waren volgens mij toch al van tafel. Heb ik ook wel eens gedaan, je maakt alleen één uitvoeringsfout Zollie: je gaf 'm de kans om weer achter jou aan te sluiten. Het effect is stukken beter wanneer je het treintje achter je aansluiting laat zoeken zodat'ie echt even moet wachten om weer naar links te kunnen.
[sub][sub]De moraalridders zullen nu wel van hun stoel vallen, ik zie de kritische noten wel tegemoet...[/sub][/sub]
Er was niet eens genoeg verkeer op de weg om meer auto's achter mij te verzamelen, dat de beste man direct op mijn bumper kwam was onvermijdelijk.
In zo'n geval laat ik 'm ook gewoon passeren, waarbij ik me overigens echt niet in allerlei bochten ga wringen om naar rechts te duiken of zo. Hij wacht maar op z'n beurt. En hoe meer hij aandringt, hoe rustiger ik naar rechts ga. Dat dan weer wel...--BUMP-- zei:Zollie zei:Leon in z'n SEAT zei:Oftewel: je rijdt 'm gewoon bewust 'klem' achter die vrachtauto. Netjes? Nee, maar de regelen der verkeersetiquette waren volgens mij toch al van tafel. Heb ik ook wel eens gedaan, je maakt alleen één uitvoeringsfout Zollie: je gaf 'm de kans om weer achter jou aan te sluiten. Het effect is stukken beter wanneer je het treintje achter je aansluiting laat zoeken zodat'ie echt even moet wachten om weer naar links te kunnen.
Er was niet eens genoeg verkeer op de weg om meer auto's achter mij te verzamelen, dat de beste man direct op mijn bumper kwam was onvermijdelijk.
Onvermijdelijk, behalve dat het niet was gebeurd als je je niet had laten opfokken door zijn actie en gewoon je weg had vervolgd?
De vriendelijke meneer in de benz achter me maakte me middels kleven en groot licht duidelijk dat hij er langs wilde. Hij heeft blijkbaar meer haast dan ik. Meegaand als ik ben maak ik zo snel mogelijk ruimte door opzij te gaan. Precies wat hij wilde. Wat vreemd is, is dat hij die actie niet waardeerde en vervolgens als een slak door het mooie bochtje gaat.Paulus0013 zei:Tja de actie van Geelhoed vind ik ook een rare eigenlijk. Je begint de vrachtwagen in te gaan halen met 100-110km/u en plots ga je gas lossen en er weer achter rijden? Dat op zich kan een reden hebben, maar om dan 1000m verder weer gas te gaan geven maakt het helemaal vreemd.
Zevens zei:Vanmiddag ook een leuke op de A7. Oude Mercedes achter mij die met mij invoegt de A7 op. Daarna allebei gelijk naar links om een vrachtwagen in te halen. Op de linker rijbaan zit een doorgetrokken streep (waarom weet ik dan weer niet..) die best wel lang is. Nu is mijn auto niet de snelste om naar de 130 te komen en naar rechts mocht niet, maar meneer Mercedes vond het toch nodig bijna bij mijn kofferbak naar binnen te rijden. Heb toen het gas maar losgelaten voor een paar tellen, duurde even voordat hij het doorgaat want zag hem ineens vrij abrupt remmen..
Toen de doorgetrokken streep voorbij was, netjes mijn knipperlichtje aangezet en de auto héél rustig naar rechts bewogen. Toen hij me voorbij kwam kreeg ik een mooie 'vinger op het voorhoofd als van je spoort niet' gebaar van hem. Heb het beantwoord met een enorme lach
Oja meneer had volgens mij geen haast want eerder op de N31 haalde ik hem in met 110 waar 100 is toegestaan en op de A7 ging hij verder met 140. Dus waarom hij nou zo nodig moest kleven is mij een raadsel..
Twix zei:Zevens zei:Vanmiddag ook een leuke op de A7. Oude Mercedes achter mij die met mij invoegt de A7 op. Daarna allebei gelijk naar links om een vrachtwagen in te halen. Op de linker rijbaan zit een doorgetrokken streep (waarom weet ik dan weer niet..) die best wel lang is. Nu is mijn auto niet de snelste om naar de 130 te komen en naar rechts mocht niet, maar meneer Mercedes vond het toch nodig bijna bij mijn kofferbak naar binnen te rijden. Heb toen het gas maar losgelaten voor een paar tellen, duurde even voordat hij het doorgaat want zag hem ineens vrij abrupt remmen..
Toen de doorgetrokken streep voorbij was, netjes mijn knipperlichtje aangezet en de auto héél rustig naar rechts bewogen. Toen hij me voorbij kwam kreeg ik een mooie 'vinger op het voorhoofd als van je spoort niet' gebaar van hem. Heb het beantwoord met een enorme lach
Oja meneer had volgens mij geen haast want eerder op de N31 haalde ik hem in met 110 waar 100 is toegestaan en op de A7 ging hij verder met 140. Dus waarom hij nou zo nodig moest kleven is mij een raadsel..
Dat snelheid verminderen en langzaam naar rechts gaan is zo enorm kinderachtig, ongelooflijk. Gewoon bewust etteren. Maar vroeger liet ik mij ook zo opjutten, nu sta ik erboven.
Had hij zijn tomtomhouder nou speciaal voor dat gebaar aan de voorruit?Carfanatic zei:mooi gevalletje
"Ik ben van mening dat als ik doelbewust word dwarsgezeten, ik de aanstichter als het kan even terug mag pakken. "
Dit soort mensen halen het kwaadste in mij boven. De rest laat ik me verder maar niet over uit.Carfanatic zei:Totale Lul van de Week: VW Golf ZL-NG-89
https://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/10/totale_lul_van_de_week_vw_golf.html
mooi gevalletje
"Ik ben van mening dat als ik doelbewust word dwarsgezeten, ik de aanstichter als het kan even terug mag pakken. "
Carkiller zei:Audi is met een hoofdletter Jan.
Verder een lompe actie van die Audi, vind de brandweer idd niet leuk bij een uitruk.
Soloman zei:Nog zo'n leuke.
Ja, ik verzin ze echt niet!
Vandaag voor de dichte spoorwegovergang, in een rij, ik sta voor een kruis (logisch, ingang brandweer)
Duikt er een audi (het zijn altijd dezelfde) vanuit het helemaal niets in dat kruis.
Ik kan wel allemaal koken van ergernis, maar wat heb ik er aan?
Ik gedraag me en anderen duiken erin. Het zijn dezelfde figuren die in de cockpit van een trein gaan zitten (gebeurt echt, geloof me), het zijn de mensen die je frisdrank uit de koelkast jatten (het staat er toch?). Het zijn de mensen die het vijfje oppakken die je net uit de zak liet vallen bij het zoeken naar sleutels met de opmerking "zo dat is makkelijk verdiend" (echt gebeurd).
vectrafan zei:Soloman zei:Nog zo'n leuke.
Ja, ik verzin ze echt niet!
Vandaag voor de dichte spoorwegovergang, in een rij, ik sta voor een kruis (logisch, ingang brandweer)
Duikt er een audi (het zijn altijd dezelfde) vanuit het helemaal niets in dat kruis.
Ik kan wel allemaal koken van ergernis, maar wat heb ik er aan?
Ik gedraag me en anderen duiken erin. Het zijn dezelfde figuren die in de cockpit van een trein gaan zitten (gebeurt echt, geloof me), het zijn de mensen die je frisdrank uit de koelkast jatten (het staat er toch?). Het zijn de mensen die het vijfje oppakken die je net uit de zak liet vallen bij het zoeken naar sleutels met de opmerking "zo dat is makkelijk verdiend" (echt gebeurd).
Dat waren toch altijd BMW mannen? Alhoewel met al die drugs runnertjes, die rijden tegenwoordig Audi. Ik wil niet discrimineren maar het zijn er nogal veel met een noord west Afrikaanse afkomst.
Blik_op_wielen zei:Afgelopen week een file al aan het begin van de oprit. Een Audi reed zo lang mogelijk links om zo laat mogelijk in te voegen. Mijn voorganger wilde hem er met geen mogelijkheid tussen laten en ik besloot om het hem ook zo lang mogelijk moeilijk te maken. Uiteindelijk heb ik hem toch gelegenheid gegeven er tussen te komen...
@PM zei:Nog nooit gezien, klinkt wel creatief. Waar is dat bvb (streetview-linkje)?
Ik welOrdep zei:Weet niet meer waar ik het zag