Paulus0013
Net ingestapt
Tja enkel ingedeukt betekent niet automatisch dat er niets aan de hand is. Toen er iemand bij mij achterop reed zag je er ook niets van op het eerste gezicht. Toch was er achter de bumper eea naar binnen gekomen. Het reservewiel ligt nu best wel goed vast zullen we maar zeggen.
De actie van de ander was zeker niet netjes, daar ben ik het volledig met je eens. Maar om daarna te gaan lopen treiteren is in mijn ogen zielig en kinderlijk.
Je doet aardig je best het voor jezelf allemaal goed te praten. Ik vind je gewoon een mafketel als je welbewust anderen dwars gaat zitten. Ongeacht of je daarmee iets van regels overtreedt. Dat laatste durf ik zelfs in twijfel te trekken omdat je wel degelijk hinder veroorzaakt.pot-ketel-verhaaltjes gaan op als ik mij verlaag tot zijn gedrag, niet als ik zonder gevaarzetting de man dwarszit terwijl hij mij in een nare positie heeft gedwongen.
De actie van de ander was zeker niet netjes, daar ben ik het volledig met je eens. Maar om daarna te gaan lopen treiteren is in mijn ogen zielig en kinderlijk.