Het grote Idiote Acties in het verkeer Topic - Deel 2

Dan mag je blij zijn dat het maar 70 euro kost. Een CBR onderzoek naar de geschiktheid wegens onvoldoende gezichtsvermogen is een stuk duurder.

Zevens zei:
En zo ben je weer €70 lichter voor het parkeren voor een uitrit. Moet mijn auto al 1,5km van mijn werk vandaan zetten omdat ze zelf geen parkeerplaats hebben en ik geen ontheffing kan krijgen voor alle parkeerplekken waar je voor moet betalen of een vergunning moet hebben. Had die hele verdomde uitrit niet eens gezien :(
Waarom kan je geen vergunning krijgen dan? Is er geen mogelijkheid dat je werkgever een vergunning aanvraagt die jij als werknemer kunt gebruiken? Ik weet dat ze hier in Nijmegen niet goedkoop zijn (180 p/m) maar het kan wel degelijk. Een ontheffing zul je inderdaad niet krijgen, een vergunning zou niet zo'n probleem moeten zijn.

Geelhoed zei:
§anitarium zei:
Het betreft hier een situatie buiten de bebouwde kom, dus bromfiets moet wel op het fietspad.
:confused:
Waar komt dat vandaan?

Nee dus.

Die bromfiets mag daar helemaal niet komen. Het is namelijk een fietsstrook met doorgetrokken strepen en daar mag je als niet (snor)fietser geen gebruik van maken.
Feitelijk mogen motorvoertuigen die weg helemaal niet berijden omdat door het bord (brom)fietspad de hele rijbaan een (brom)fietspad is.

Mmm, mijn eigen logica klopt niet begrijp ik. Ik dacht echt dat bromfietsen buiten de bebouwde kom op het fietspad moeten rijden. Lekker veilig op een dergelijke weg, daar rijdt ook nogal wat zwaar verkeer langs. Ik zou er niet vrolijk van worden als ik daar met een brommertje tuf. Maar goed, dat zware verkeer mag hier dus blijkbaar niet eens rijden. :cool: Eigenlijk dus geen idiote verkeersactie, maar een totaal idiote verkeersinrichting. Ik denk namelijk dat het wel de bedoeling is van de wegbeheerder dat bromfietsen gebruik maken van het fietspad.

Idd! :) Niet alleen het zware verkeer zoals ik schreef, maar ik wilde mezelf buiten de gevarenzone houden. Overigens houd ik me meestal wel aan de regels daar, aangezien ik daar op de fiets rijdt.

Er is blijkbaar iemand die voortdurend ongekeurde wrakken in de straat dumpt. De afgelopen maanden stonden hier al een VW Polo, Citroen BX, Alfa 147, en Ford Mondeo, en sinds een paar weken wederom een Polo, de SJ-HV-47. Onverzekerd en de APK verloopt over vier dagen. En elke keer is het weer hetzelfde liedje met een gemeentewerker aanspreken, waarna er een brief door de gemeente wordt opgeplakt, waarna hij er nog een tijd staat, en dan uiteindelijk wordt hij weggesleept. Begint echt behoorlijk vervelend te worden.(n)

Tijdens mijn rijlessen heeft mijn instructeur er vaak op gehamerd dat ik goed moest kijken waar ik uit zou komen, bij het afslaan bijvoorbeeld. Daar had ik toen aardig moeite mee en nu nog af en toe, tijdens mijn rijlessen kwam het vooral omdat ik gewoon niet goed keek in die richting en nu omdat sommige verkeerssituaties onduidelijk zijn. In ieder geval merk ik dat ik zeker niet de enige ben, ik zie heel vaak mensen terechtkomen op de busbaan bijvoorbeeld terwijl de normale weg ernaast ligt, maar dat ligt dus gewoon aan het kijkgedrag aangezien duidelijke borden met een pijl aangeven waar je terecht zou moeten komen.

Vandaag reed ik op een weg waar ik dagelijks rij, het is een rechte weg waarbij je op een gegeven moment op een kruising komt. De weg loopt gewoon door in een rechte lijn maar het is niet handig om daar te rijden aangezien het na de kruising een voorsorteervak voor linksaf voor het tegemoetkomende verkeer wordt. Ik heb regelmatig de gedachte gehad dat het best wel mogelijk is om per ongeluk gewoon lijnrecht rechtdoor te rijden en zo opeens een spookrijder te worden, vandaag was er een auto die mijn gedachte tot leven bracht. Niet echt gevaarlijk want het is een 50km/u weg met verkeerslichten en hij kon vrijwel meteen weer op de goede rijbaan komen, maar toch opmerkelijk.

Plaatje voor de beeldvorming.

@Blik op wielen
Inderdaad een wazige situatie daar. Ik kan me goed voorstellen dat als je daar onbekend bent, je zomaar rechtdoor rijdt.

In Almere is er een duidelijke scheiding tussen het 'normale' verkeer en busverkeer. Gisteren zag ik iemand die inderdaad de busbaan op was gedraaid. Ziet er wel gek uit.
Buschauffeurs krijgen trouwens altijd direct groen licht als ze aan komen rijden. Herstel: bijna altijd direct. Heb het de afgelopen paar weken al 2 keer meegemaakt dat ik vol in de remmen moest voor een bus die gewoon door rood heen reed.

Op de Streetview van BoW zijn twee situaties te zien. Eén met een zuil met een pijl (D2) erop, en één zonder. Dat laatste lijkt me een gevaarlijke situaie.

Ik had het vorige week zelf:

Tsja, ik rij hier in de stad 's middags meestal over het universiteitsterrein (= openbare weg) en daar is ook zo'n situatie waarin het echt niet gek is dat mensen zich wel eens vergissen. Best vaak denken mensen die rechtsaf slaan ten onrechte dat die weg een tweebaans weg is met 2 rijstroken per richting. Alleen is de ene baan een busbaan met één rijstrook per richting en de andere baan voor de rest van ons automobilisten met per richting ook 1 rijstrook. Komt nogal eens voor dat er bijna twee met de neus tegen elkaar staan. Vooral bij opgefokte, ter plaatse niet bekende typetjes die mij zonodig koste wat kost in moeten halen, omdat ik potvolblommen me aan de snelheid hou (schijnbaar denken ze ook dat je daar 80 mag, zoals de meeste navigatiesystemen inderdaad ten onrechte aangeven).

Linksaf draaien met enige regelmaat mensen zo de busbaan op.

Afgelopen zaterdag avond op de Autobahn onderweg naar de IAA in Frankfurt, als ineens een Nederlandse l*l zijn auto voor de mijne gooit op de linkerbaan. En we reden allebei zo'n 150. Maar omdat ik al links zat en hem wilde passeren terwijl hij niet in zijn spiegels keek, moest ik vol in de remmen. Zat er bijna tegen aan, scheelde echt niet veel. Ik vol de toeter indrukken, groot licht etc..

Een tijdje geleden berichtte ik over een Opel Corsa met een 'te koop'- A-viertje in het midden van de achterruit. Gisterenochtend ontwaarde ik een tien jaar oude Polo met een geel bordje precies op genoemde positie geplaatst. De bestuurder keek me nogal vreemd aan toen ik voorbij kwam, want ik stikte zowat van het lachen.

De tekst op het bordje: "experienced driver":)

Vandaag een petje in een brommobiel, stond voor het rode licht met het gaspedaal te spelen. Zou zo iemand nou echt serieus denken dat omstanders onder de indruk zijn van het gepruttel van zo'n dieseltje?:)

Zag laatst een oud Golfje waarvan het knipperlicht weigerde te knipperen. Hij bleef liever gewoon branden ^^

D. Elzinga zei:
Vandaag een petje in een brommobiel, stond voor het rode licht met het gaspedaal te spelen. Zou zo iemand nou echt serieus denken dat omstanders onder de indruk zijn van het gepruttel van zo'n dieseltje?:)
LOL

Een paar jaar geleden liep ik in Rotterdam. Stond zo'n opgeleukt koekblik (iets kleins met wel spoilers en sticker over de benzineklop) stil voor een verkeerslicht. In de auto 2 petjes die naar harde hoempa-hoempamuziek aan het luisteren waren en zichzelf erg stoer vonden. Totdat er een Ferrari (cabrio) achter hun kwam staan die blijkbaar zijn motorgeluid mooier vond dan de muziek uit de auto voor hem. Even een keer flink gas geven en die gasten schrokken zich rot. Moest toen erg lachen :)

Boodschap aan de witte Audi met 4 uitlaatpijpen van gisteren:

Als ik voor je sta om rechtsaf te slaan (met duidelijk knipperlicht) en een stukje naar voren rol om beter zicht te hebben op de fietsers die rechtdoor gaan, is het niet de bedoeling dat jij achter me langs eerst rechtsaf slaat om zo op een brutale manier voor me te kunnen komen.

Gisteravond, A12 richting Utrecht. 3 rijstroken, waarvan de meest linker versmald, waardoor we maximaal 90 mochten. Weg was vrijwel leeg, ik reed keurig helemaal rechts met net iets meer dan 90 op de teller (hele dag gewerkt, dus lekker rustig aan). Een net iets harder rijdende auto haalde mij in en keerde toen ook keurig terug naar de rechterrijstrook. Net daarna werd ik ingehaald door een vectra die ietsiepietse ontzettend veel harder dan 90 reed, voor mij naar rechts ging, naar de vluchtstrook en daar rechts de auto die mij net daarvoor had ingehaald inhaalde. Tenminste, dat probeerde hij, maar de vluchtstrook werd daar wat smaller, waardoor er net geen auto op paste. Gelukkig had die andere auto dat al door en week die iets uit naar links, anders had ik mijn roestige EHBO kennis ben ik bang weer eens mogen opdiepen...

Hier hebben ze een twee-baans weg die voorheen kaarsrecht rechtdoor liep, voorzien van kunstmatige chicane door middel van het verleggen van de belijning. Dit heeft als resultaat dat mensen die op de rechter rijstrook rijden, en dit niet doorhebben, simpelweg rechtdoor steken en dus na de chicane op de linker rijstrook zitten.
Dit is vrij gevaarlijk als je links naast zo iemand zit, die dan zonder pardon gewoon rechtdoor steekt in plaats van de weg te volgen waardoor je dus vol op de rem moet.
Heb dit de afgelopen week al 6 keer meegemaakt. Dit gaat nog eens ongelukken geven!

Gisteren tot vier keer toe meegemaakt: achter iemand rijden die niet echt doorrijdt, op een verkeerslicht afrijden waar mijn voorligger nog wat meer inhoudt ook al is het groen (op zich helemaal niet fout, maar wel als de snelheid daarmee in de bebouwde kom zakt tot ongeveer stapvoets en op een 80 km weg tot onder de 50), verkeerslicht springt op oranje, voorligger remt echter niet verder af en pakt "donkeroranje" en ik mag stoppen voor rood. Als die voorligger nu gewoon door was gereden met een normale snelheid, hadden we beide nog netjes groen of hooguit net oranje gepakt...

bat zei:
Gisteren tot vier keer toe meegemaakt: achter iemand rijden die niet echt doorrijdt, op een verkeerslicht afrijden waar mijn voorligger nog wat meer inhoudt ook al is het groen (op zich helemaal niet fout, maar wel als de snelheid daarmee in de bebouwde kom zakt tot ongeveer stapvoets en op een 80 km weg tot onder de 50), verkeerslicht springt op oranje, voorligger remt echter niet verder af en pakt "donkeroranje" en ik mag stoppen voor rood. Als die voorligger nu gewoon door was gereden met een normale snelheid, hadden we beide nog netjes groen of hooguit net oranje gepakt...

Vanaf de "andere kant" gezien: "tot vier keer toe iemand die een beetje achter me zit te duwen, en bij verkeerslichten nog wat meer. Op zich niet zo erg, maar wel bij verkeerslichten en kruispunten, want als ik toch plots moet remmen zit hij vol achterop. Dus ga ik nog wat rustiger op de lichten af, zodat de snelheid niet zo hoog ligt als ik tóch móet stoppen. Dan springt het verkeerslicht op oranje, maar die achter me zit er zo kort op, dat ik niet meer durf te stoppen. En nu maar hopen dat er geen flitser staat..."

Niet dat ik zeg dat je aan het kleven was, maar de beleving van die ander was misschien héél anders als de jouwe en lang niet zo idioot/asociaal als jij het vond....

bat zei:
en op een 80 km weg tot onder de 50, verkeerslicht springt op oranje, voorligger remt echter niet verder af en pakt "donkeroranje" en ik mag stoppen voor rood.
Heee die heb ik toevallig op beeld.

Vanochtend bijna platgereden door een aardige meneer in een A6, denk dat hij dat kleine autootje rechts over het hoofd had gezien. Dat gebeurt vaker als ik in de Roadster van mijn vrouw onderweg ben, niet fijn maar goed je houdt er rekening mee. De idiote actie was de reactie toen meneer het in de gaten had...vol op de rem en geeft me een ruk naar links...dat ging echt maar net goed en was werkelijk nergens voor nodig...

LoveMyJeep zei:
Niet dat ik zeg dat je aan het kleven was, maar de beleving van die ander was misschien héél anders als de jouwe en lang niet zo idioot/asociaal als jij het vond....
Eerlijk gezegd vermoed ik dat ze niet eens doorhadden wat er gebeurde.

Ik hield in ieder geval ruim afstand - meer nog dan normaal, doe ik meestal met de wat "onzekerder" rijdende medeweggebruiker. Dat komt doordat ik ook regelmatig meemaak dat ze wél op het allerlaatste moment nog door hebben dat ze bijna door rood rijden. En - ongeacht of er wat achter hun rijdt of niet - vol in de remmen gaan.

De instructeur in de Opel Corsa van rij-autoschool Huffman in Amersfoort, door rood rijden mag niet he!!(n)

Hé, ik heb ook een Corsaverhaal: bestuurder van een Corsa van het VDC (Voertuig Documentatie Centrum) die met de telefoon in de hand op de A15 reed gistermiddag, met de andere hand veel druk aan het gebaren was (dus op die momenten zonder het stuur vast te houden reed), geen richting aangaf en onnodig links reed.

Maar ach, wat ik vorige week allemaal in Egypte gezien heb doet dit gehele topic verbleken, dus voorlopig maak ik me allemaal niet zo druk over de acties in NL, totdat ik weer een beetje geacclimatiseerd ben.

§anitarium zei:
Maar ach, wat ik vorige week allemaal in Egypte gezien heb doet dit gehele topic verbleken, dus voorlopig maak ik me allemaal niet zo druk over de acties in NL, totdat ik weer een beetje geacclimatiseerd ben.

Eheh Egypte is inderdaad speciaal en zeker Cairo. Dinsdag zit onze VP HR een heel verhaal op te hangen over hoe gevaarlijk het verkeer in Shanghai is en dan denk ik ben je welleens in Cairo geweest...

Een paar weken terug al 1 of andere vandaal die het leuk vond een grote kras op mijn auto te zetten. Natuurlijk direct laten herstellen.
Gisteren parkeerde ik mijn auto in de Singelgarage te Alkmaar. Kijk na het uitstappen nog even naar de auto, of ie niet te dicht bij een andere auto staat en zo. Kom ik 's middags terug, bleek de ruimte toch te klein voor een andere auto om er netjes uit te rijden. 2 krassen op de zijkant bij de achterbumper. En natuurlijk geen briefje.

Niet idioot, maar wel weer asociaal.

Vanmorgen reed ik op een redelijk onoverzichtelijke 80-km weg, en toen ik een bocht uitkwam zag ik in de verte een Belgische Mini op mijn rijstrook rijden, in een poging een busje in te halen. Geen paniek, de auto was nog redelijk ver weg, en ging netjes weer naar rechts, áchter het busje. Inhaalpoging mislukt. Toen busje + Mini mij voorbijreden zag ik dat in de Mini een vrouw zat die, heel moeilijk om de bus kijkend, blijkbaar na mijn passeren weer een poging wilde wagen om langs het busje te gaan. Dus, weer naar links, maar dan wél vlak voor een bocht, terwijl ik wist dat er achter mij twee andere auto's aankwamen. Dus, net aan het inhalen begonnen, gingen de remlichten weer aan, en ging de Mini weer naar rechts, wederom achter het busje.

Met alle geweld willen inhalen... en dan nog vlak voor een bocht, en lekker tegen de voorganger aangekropen (dus geen snelheid kunnen maken). Plus dat de weg één kilometer verder de bebouwde kom ingaat.

Uzzi zei:
§anitarium zei:

Eheh Egypte is inderdaad speciaal en zeker Cairo. Dinsdag zit onze VP HR een heel verhaal op te hangen over hoe gevaarlijk het verkeer in Shanghai is en dan denk ik ben je welleens in Cairo geweest...
Ik vond Caïro best meevallen na een paar weken Kenia.........

Shady zei:
De instructeur in de Opel Corsa van rij-autoschool Huffman in Amersfoort, door rood rijden mag niet he!!(n)

Gisteravond een S60 een lichtconcert gegeven (helemaal gratis) omdat ie door rood kwam. Ik kon er gelukkig om heen en er voorbij. Maar kreeg als dank ook een lichtconcert van hem terug. Om je ogen uit je kop te schamen, rijd je door rood, word je nog pissig ook...

Verder gisteravond bijna de vangrail in gedrukt door een vrachtwagen die een inhaalactie wilde inzetten.
Voor mij reed een auto op een 100-150m en die werd al bijna geplet door deze trucker. Gelukkig slingerde hij de vrachtwagen weer naar rechts.
En toen ik bijna naast em zat wilde ie het geintje toch opnieuw flikken.

Toch maar weer tijd om die camera op te hangen :D

Ton. zei:
Verder gisteravond bijna de vangrail in gedrukt door een vrachtwagen die een inhaalactie wilde inzetten.
Voor mij reed een auto op een 100-150m en die werd al bijna geplet door deze trucker. Gelukkig slingerde hij de vrachtwagen weer naar rechts.

Ik heb dat ook eens gehad ja. Sindsdien ga ik dus vol op de claxon als ik naast een vrachtwagen rijd en ik zie de richtingaanwijzer aangaan (misschien moet er voor het chauffeursdiploma eens aandacht worden besteed aan het feit dat richting aangeven niet leidt tot voorrang). Sommige chauffeurs worden daar zelfs heel pissig om.....mafkezen.

carlover zei:
Ton. zei:

Ik heb dat ook eens gehad ja. Sindsdien ga ik dus vol op de claxon als ik naast een vrachtwagen rijd en ik zie de richtingaanwijzer aangaan (misschien moet er voor het chauffeursdiploma eens aandacht worden besteed aan het feit dat richting aangeven niet leidt tot voorrang). Sommige chauffeurs worden daar zelfs heel pissig om.....mafkezen.

Van alleen richting aangeven word ik niet bang. Meestal betekent het dat ze ná jou naar links komen. Maar als ze dan ook daadwerkelijk op jouw strook komen...

Vanmiddag kwam ik weer een instructeur van rijschool2go (geloof ik) die onnodig links bleef rijden op de snelweg. Wat is het toch...

Ton. zei:
carlover zei:
Ton. zei:

Van alleen richting aangeven word ik niet bang. Meestal betekent het dat ze ná jou naar links komen. Maar als ze dan ook daadwerkelijk op jouw strook komen...

Het wordt pas spannend als ze, net zoals overigens veel automobilisten, eerst gaan sturen, dan richting aan gaan geven en dan pas kijken, in plaats van omgekeerd. Met een auto naast je is dat al onprettig, maar als er zo'n kolos op je af begint te schuiven...

Shady zei:

Mijn kandidaat kreeg anders wel een compliment van de examinator toen hij door rood reed. Was ook een hele wijze beslissing. Op de rem gaan terwijl er een volle vrachtwagencombinatie op je bumper hangt geeft ongeveer hetzelfde effect als wanneer je voor de trein springt.

Shady zei:
Vanmiddag kwam ik weer een instructeur van rijschool2go (geloof ik) die onnodig links bleef rijden op de snelweg. Wat is het toch...

Het schijnen net mensen te zijn.

Wat trouwens ook opvalt; rij je met een leerling op een weg waar je 50 mag 55km/u dan bellen sommige mensen op dat je het verkeerde voorbeeld geeft. Rij je daarentegen 48 km/u dan gaat zo'n lóser op je bumper hangen om je op te jagen.
Zou het dan toch echt nodig zijn dat rijbewijsbezitters elke 5 jaar een theorie- en praktijktest nodig hebben?

LoveMyJeep zei:
Het wordt pas spannend als ze, net zoals overigens veel automobilisten, eerst gaan sturen, dan richting aan gaan geven en dan pas kijken, in plaats van omgekeerd. Met een auto naast je is dat al onprettig, maar als er zo'n kolos op je af begint te schuiven...

Zoiets had ik zelf deze week ook, foutje van mijn kant.
Ging naar links, gaf ook wel eerst richting aan, maar niet goed genoeg gekeken.
Kwam een auto toch iets sneller op mij af dan gedacht, dus maar met een rukje terug gestuurd.
Normaal weet ik ongeveer hoeveel verkeer er achter mij rijdt en of ik dus iets kan verwachten als ik wil inhalen op de snelweg. Blijkbaar zorgt dat voor wat laksheid bij mij in het spiegelen. Want deze meneer had ik dus even gemist.

Ik schrok wel van mijzelf toen ik dat merkte. Die extra blik (pas tijdens het zijdelings verplaatsen) in de spiegel heeft een aanrijding voorkomen, of minimaal een zware brake-test van de man die mij inhaalde.

zag vanmiddag hoe een ouder echtpaar in een 206 zo ongeveer gelanceerd werd toen ze met 60 over een drempel reden. die 30km/h borden staan er niet voor niks.

Kilometervreter zei:
Shady zei:

Mijn kandidaat kreeg anders wel een compliment van de examinator toen hij door rood reed. Was ook een hele wijze beslissing. Op de rem gaan terwijl er een volle vrachtwagencombinatie op je bumper hangt geeft ongeveer hetzelfde effect als wanneer je voor de trein springt.

Moest ie plotseling remmen dan voor het verkeerslicht?

Kilometervreter zei:
Op de rem gaan terwijl er een volle vrachtwagencombinatie op je bumper hangt geeft ongeveer hetzelfde effect als wanneer je voor de trein springt.

Hoeveel snelheid had je kandidaat eruit kunnen remmen voordat de truck hem geraakt had denk je?

Dat ligt eraan waar en wanneer de leerling zou zijn gaan remmen. En ik heb geen idee op welk moment de kandidaat besloot om door te gaan.

Ik vind het een beetje vreemde uitleg van de situatie eerlijk gezegd.. Want in hoeverre was de kandidaat bijvoorbeeld van het verkeerslicht verwijdert dat op rood sprong, en hing de vrachtwagen zó dicht op z'n bumper dan?

Gisteravond/nacht rond 1u fietste ik over de Hengelosestraat in Enschede terug naar huis. Ongeveer hier zag ik een stukje in de verte wat jongelui oversteken van links naar rechts. De ene baan was leeg, dus ze fietsten vast naar de middenberm, wat daar niet ongewoon is. De eerste had alle ruimte om de tweede baan over te steken, de tweede niet. Die moest duidelijk stoppen voor aankomend verkeer. Hij vond het echter leuk om iets te ver door te rijden op de middenberm en op het laatste moment te remmen, wat ervoor zorgde dat de bestuurder van de auto een ruk aan het stuur gaf en slingerend zijn auto in het gareel wist te houden.
Dat viel echter in het niet wat de derde persoon uitvoerde. Na die auto kwam namelijk op vrij korte afstand een tweede, maar deze jongeman vond het heel gewoon om op zijn gemakje steppend naar de overkant te gaan, vlak voor die tweede auto. Deze persoon moest vol in de remmen om een aanrijding te voorkomen. Blijkbaar wilde deze fietser echt graag dood, om 1u moet je maar net iemand treffen die scherp genoeg is en zicht genoeg heeft om op tijd te remmen... :(

https://www.politie.nl/twente/nieuws/111002101boswachtergewondgeraaktpolitiezoektgetuigen.asp

Boswachter gewond geraakt, politie zoekt getuigen
Nijverdal, 02-10-2011 - Zondagochtend 3 oktober is omstreeks 07.50 uur een 52-jarige boswachter van het Nationaal Park De Sallandse Heuvelrug gewond geraakt nadat hij twee motorcrossers had aangesproken op het feit dat motorcrossen in het bos niet is toegestaan.

Omstreeks 07.50 uur hoorde de 52-jarige boswachter de motorcrossers. Hij hield de twee crossers staande en wees hun op het feit dat motorcrossen in het bos niet is toegestaan. Terwijl de boswachter de twee crossers aansprak op hun gedrag, viel één van de crossmotoren op het been van de boswachter. Hij kwam ten val en hield een meervoudige beenbreuk over aan de val van de crossmotor op zijn been.

In plaats van hulp te verlenen aan de boswachter, kozen de motorcrossers het hazenpad. De motorcrossers reden weg in de richting van de Bonteweg. Met veel moeite heeft de boswachter zijn woning weten te bereiken, waar hij vervolgens de politie inschakelde. De boswachter is met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht.

De politie is op zoek naar de twee motorcrossers, en verzoekt hen dringend zich te melden bij team Hellendoorn van Politie Twente. Ook eventuele vroege wandelaars die de motorcrossers kunnen hebben gezien, of mensen die meer weten dat van belang kan zijn voor het onderzoek, worden verzocht zich te melden. Dit kan door te bellen naar Politie Twente, 0900-8844.

Dat van veel moeite geloof ik best! :eek:

Terug
Bovenaan