Guest
Die wieldoppen vind ik altijd bijzonder netjes staan onder een pre-facelift E39. Ik zou ze niet vervangen door lichtmetaal. Is de E39 facelift eigenlijk ook nog leverbaar geweest met wieldoppen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Casanova zei:Ik ben eigenlijk nog wel op zoek naar de complete optielijst van de E39. Volgens degene van wie ik mijn auto heb gekocht, waren de enige opties die er niet op zaten een schuifdak en een elektrisch uitschuifbare kofferbodem. Van die laatste betwijfel ik of dat toen al beschikbaar was. En wat er ook niet op zit, maar wel een optie was, is elektrische stoelverstelling.
AlfonsoMercedesS350TD zei:foto's?
Weide1 zei:Klimaanlage op 21. Joni Mitchell in de wisselaar. De slippers uit. Tempomat op 80. Met de vrouw onderweg naar een entrecote. Wat kan het leven verrukkelijk zijn!
The_SMAP zei:Volgens het boekje zijn er ook twee reservoirs:
Pakkie zei:Ene reservoir (kleine met dat labeltje) is dus voor de intenstiefreiniger. Dat spul gooit ie op je koplampen en op je voorruit zodra je aan het uiteinde op je ruitenwisserstengel op die knop duwt. Speciale intensiefreiniger is te koop bij de dealert. Kost volgens mij rond de 10€ voor een fles van 1 liter. Dat spul is echter zo rap op als je wat km maakt (bij sproeien op de voorruit worden ook om de x aantal keer de koplampen gedaan) dat ik niet iedere keer dat spul bij de dealer ga halen want dat wordt me wat duur. Gewoon anti-vries met wat water erin en dat werkt ook prima.
Nu heb ik de mogelijkheid om via-via (de vader van de vriendin van de beste vriend van de broer van mijn vrouw) een BMW 520i Touring Executive uit 2001/3 over te nemen met maar +/-115.000km op de teller. Zelf heb ik alleen geen flauw idee wat een beetje een nette prijs is. Aangezien er in deze topic aardig wat 'kenners' vertoeven, dacht ik deze vraag het beste hier te kunnen stellen.
JoFo zei:Hallo Pakkie,
dat is inderdaad een knappe kar!! Jammer alleen dat die vandaag (8 oktober 2009) op naam is gesteld van de nieuwe eigenaar. Als ik op marktplaats kijk, dan zijn de 520i's allemaal voor meer dan 9k te koop, vandaar dat ik ervan uitging dat ik een nette prijs voor een nette bak had gekregen.
Als die die blauwe bimmer zie, dan begin ik toch te twijfelen of ik zaterdag met vrouwlief moet gaan kijken.
Zijn er nog andere bimmer-liefhebbers, die mijn twijfel kunnen wegnemen of kunnen vergroten? Aangezien we binnenkort gaan verhuizen (wat niet goedkoop is) en ik mijn baan heb opgezegd (wat inkomsten scheelt), is ons budget niet oneindig. (9k is toch wel een beetje de max).
Hansv2 zei:Ha, die JJ;
Ik denk niet dat dat zomaar gaat lukken. De E39 heeft namelijk een groter naafgat nodig dan BMW bij andere modellen gebruikte. Wielen van een E34 passen bijvoorbeeld ook niet op een E39. Nog los van de goede smaak; ik vind deze wielen geweldig onder een E60 met M-sportpakket, maar erg wannabe onder een oudere Vijf. Smaken verschillen. En apart daarvan; ik weet niet of deze joekels (8,5 en 9,5x19; daar hoort 245/35 resp. 275/30 omheen) wel probleemloos onder een E39 passen; met name de inpersdiepte achter wijkt ook nogal af van wat er onder E39 gebruikelijk was. Het zijn overigens niet de M5-standaardvelgen, maar ze zijn als optie met het M-pakket te krijgen.
Casanova zei:Ik kwam van de week bij toeval nog een leuke optie tegen op mijn E39: Follow Me Home verlichting. In te schakelen door na het contact het dimlicht uit te zetten, de groot licht hendel even te beroeren. Het fenomeen ken ik wel, maar ik wist niet dat het 10 jaar geleden al bestond.
Casanova zei:Ik kwam van de week bij toeval nog een leuke optie tegen op mijn E39: Follow Me Home verlichting. In te schakelen door na het contact het dimlicht uit te zetten, de groot licht hendel even te beroeren. Het fenomeen ken ik wel, maar ik wist niet dat het 10 jaar geleden al bestond.
BMW 320d zei:JoFo zei:Hallo Pakkie,
dat is inderdaad een knappe kar!! Jammer alleen dat die vandaag (8 oktober 2009) op naam is gesteld van de nieuwe eigenaar. Als ik op marktplaats kijk, dan zijn de 520i's allemaal voor meer dan 9k te koop, vandaar dat ik ervan uitging dat ik een nette prijs voor een nette bak had gekregen.
Als die die blauwe bimmer zie, dan begin ik toch te twijfelen of ik zaterdag met vrouwlief moet gaan kijken.
Zijn er nog andere bimmer-liefhebbers, die mijn twijfel kunnen wegnemen of kunnen vergroten? Aangezien we binnenkort gaan verhuizen (wat niet goedkoop is) en ik mijn baan heb opgezegd (wat inkomsten scheelt), is ons budget niet oneindig. (9k is toch wel een beetje de max).
hoe is het afgelopen????
Jammeer dat er weinig antwoorden zijn geweest op je vraag.
Persoonlijk vind ik 9000 euro niet veel, gezien de kmstand en als de auto verder netjes is....
Ik zou nog proberen voor 8500 te deal te sluiten...
Je hebt dan een mooie ruime auto waar je nog jaren plezier aan kan hebben...
trouwens niet iedere BMW hoeft VOL te zijn....Leer, navigatie.... hij heeft als het goed is al een EXE pakket. Daar zit al het nodige in....