A
Anoniem
Guest
Autoweek net gehaald, wat een wereld auto he 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zwart leder. TV. Navi. Xenon. BBS LM. Oranje knippers.
met Zimt leder, hochglanzschwarze interieurlijsten, oranje knipperlichten en verder ook alle denkbare opties..
JAJA Bob ben al aan het rondkijken nog een leuke tip, wat vind jij nou mooi staan op een e39, las in een ander topic dat je een bmw freak bent, dus van jou neem ik wel tips aan zeg maar
Banden moeten wel betaalbaar blijven!!
Alpina B10 V8 S Switch-Tronic Limousine - 2002 (Serie)
Motor V 8
Hubraum 4837 ccm
Aufladung Sauger
Leistung bei UMin 375 PS bei 5800/UMin
Drehmoment bei UMin 510 Nm bei 3800/UMin
Motorlage/Antrieb Frontmotor/Heck
Gänge/Schaltung 5/Automatik
Test in ams 8/2002
Testgewicht 1744 kg
0 - 80 km/h 4,0 s
0 - 100 km/h 5,4 s
0 - 120 km/h 7,4 s
0 - 140 km/h 9,6 s
0 - 160 km/h 12,3 s
0 - 180 km/h 16,1 s
0 - 200 km/h 20,6 s
1 km, stehender Start 24,8 s
Vmax 284 km/h
Nordschleife - min
Hockenheim, kleiner Kurs - min
Querbeschleunigung - g
Slalom 18m 62,9 km/h
Slalom 36m - km/h
ISO Wedelgasse 121,8 km/h
100 - 0 km/h, kalt 35,7 m
100 - 0 km/h, warm 38,2 m
Testverbrauch 13,8 L/SP
Grundpreis 78.950 Euro
Bemerkungen:
Der B10 V8 S will diejenigen Kunden überzeugen, denen der M5 zu sportlich ist und die unbedingt eine Automatik wollen. Für ein komfortorientiertes Auto aber ist der B10 zu hart gefedert.