Het grote BMW E39 topic !

Net anderhalf uur aan de bekerhouders achter gerommeld wat een Piep piep:eek::(:eek:o_O dingen zijn dat zeg!

Maar ja neem aan dat er ook wat anders voor in de plaats kan? want die dingen gaat vast weer snel stuk o_O

Zitten die bekerhouders achter bij de E39 nou net als bij de X5 onder de ventilatieroostertjes van de airco?

*Schop*

5e6f_27.JPG

Zo'n Alpina blijft toch ook best wel mooi.

Groen + beige... (y)

En dan als klap op de vuurpeil ook nog eens een Alpina, kan het nog beter??

Nice.. :cool:

Het kan nog beter btw..

BMW E39 M5 facelift. Le Mans blau. Zwart leder. TV. Navi. Xenon. BBS LM. Oranje knippers.

Ik denk dat ik dan flauw zou vallen. :T

Ooh doe mij maar een Carbonzwarte met Zimt leder, hochglanzschwarze interieurlijsten, oranje knipperlichten en verder ook alle denkbare opties.. :T

Bob. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Zitten die bekerhouders achter bij de E39 nou net
> als bij de X5 onder de ventilatieroostertjes van
> de airco?

Ze zitten onder de ventilatieroostertjes, zijn die onderdelen het zelfde van de X5?

Porsche Gek Schreef:

> BMW E39 M5 facelift. Le Mans blau. Zwart leder.
> TV. Navi. Xenon. BBS LM. Oranje knippers.

E39 M5 met oranje knipperlichten?? o_O

Oranje knipperlichten voor vind ik wel mooier:
DSC02774.jpg

Alleen voor trouwens, was alleen geen optie voor de M5 destijds.

@AFW: Ik zou het niet durven zeggen eigenlijk, zou best eens zo kunnen zijn..

Ik vind het ook mooier staan, hier wil ik eventueel wel een uitzondering voor maken.

Jep vind oranje knippers ook mooier, ik zou die koplampen ook wel willen, maar ze zijn best prijzig van hella o_O

Zijn vrij prijzig inderdaad, ik denk alleen niet dat ik zelf facelift lampen voor een prefacelift zou kopen. Dan heb ik liever een setje nette gebruikte velgen voor dat geld. (y)

:D JAJA Bob ben al aan het rondkijken :cool: nog een leuke tip, wat vind jij nou mooi staan op een e39, las in een ander topic dat je een bmw freak bent, dus van jou neem ik wel tips aan zeg maar :D

Banden moeten wel betaalbaar blijven!!

Eigenlijk hebben Bob en ik net zo'n beetje de gaafste accessoires gegeven joh. :p

Zwart leder. TV. Navi. Xenon. BBS LM. Oranje knippers.

met Zimt leder, hochglanzschwarze interieurlijsten, oranje knipperlichten en verder ook alle denkbare opties..

:)

Ja die optie's komen er wel als we hier de staatloterij winnen o_O:)

JAJA Bob ben al aan het rondkijken nog een leuke tip, wat vind jij nou mooi staan op een e39, las in een ander topic dat je een bmw freak bent, dus van jou neem ik wel tips aan zeg maar

Banden moeten wel betaalbaar blijven!!

Ik een BMW-freak? :T

Hmm wat vind ik mooi voor een E39? Deze vind ik wel aardig:
bmw_wheel_025.jpg

Style 25

bmw_wheel_048.jpg

Style 48

bmw_wheel_050.jpg

Style 50

bmw_wheel_081.jpg

Style 81

bmw_wheel_083.jpg

Style 83

Misschien heeft Autospin een fraai gebruikt setje velgen liggen. ;)

Hee bedankt voor de link Style 83 vind ik leuk maar die zijn 15 inch, dan vind ik 16 inch toch mooier, ookal zijn 15 inch banden weer beter te betalen (y) ik kwam ook nog Style 80 tegen, dit vind ik ook wel een mooie velg, maar mischien iets te druk, style 51 vind ik mooi style 33 ook, voordeel is wel dat veel mensen "rare" velgen op hun bmw zetten en deze style velgen leuk en betaalbaar worden aangeboden op marktplaats (y).

Hoe dan ook vind het moeilijk kiezen o_O

Ik maak er geen haast mee verder want de huidige banden hebben nog super dik profiel.

15 inch lijkt klein, maar valt op zich wel mee voor deze velg. Net als dat 16 inch voor onze auto klein lijkt, maar dat valt ook wel mee.

Moeilijke keuze inderdaad, zijn echt enorm veel mooie velgjes te koop. Maar wat is de mooiste?

Style 80 vind ik niet zo, die 'knopjes' vind ik weer minder. 51 en 33 vind ik wel weer mooi. Style 33 had mijn oom onder zijn vijf, weet nog dat mijn vader die velgen probeerde schoon te maken na de vakantie. Wat een werk was dat hahaha, hij was in totaal een uurtje of 4 bezig geweest met de auto (zowel interieur en exterieur overigens, maar goed).

Voorbeeldje Style 83:
of01_0004730131.jpg

(y)

Heeft juist wel wat vind ik, tuurlijk zijn het geen velgen voor een 5-serie met M-pakket of iets dergelijks, maar het staat wel chic vind ik.

Style 83 staat ook niet verkeerd moet ik zeggen(om het makkelijker te maken), nu zitten er ook 15 inch onder met doppen, ik kijk rustig verder het liefst vind ik natuurlijk een zonder schade en een banden die een poos mee kunnen.

En ze lijken me makkelijker schoon te houden, is ook wel iets om rekening mee te houden!

Ik ga binnenkort die poets van Meguiars Kopen, eens zien hoe het bmwtje er dan bij staat (y)

Edit: Welke bandemaat zit er op die Style 83, zijn die 205 breed, dat zou wel mooi zijn (y)

Mischien leuk om te weten voor E39 dieseleigenaren, in E39 520d/525d/530d zit af fabriek een Webasto Thermo Top ingebouwd, deze helpt de motor opwarmen als het erg koud is.
Is echter hetzelfde apparaat dat gebruikt wordt als standkachel en via een programmering bij de dealer (paar minuten werk) kan deze standkachel functie bij 520d/525d/530d geactiveerd worden waardoor je met de timer functie in de boordcomputer de standkachel kan programmeren op een tijdstip.

Onder de motorkap zit naast de veerpoot bestuurderszijde een typeplaatje geplakt van Webasto.

Bob. Schreef:
> *Schop*
>
> https://i17.ebayimg.com/01/m/000/8d/90/5e6f_27.JPG
> Zo'n Alpina blijft toch ook best wel mooi.

Best wel mooi? Jonge, dit is de hemel op wielen.

Een Amerikaanse E39 M5 post-facelift. FLAWLESS!

DSC02767.jpg

Een vertrouwd beeld. Een Astra Club rechts een E39 Touring links!

pforzheim.jpg

Met remlichten aan. Kwam natuurlijk met 180 aanrijden en er zat een Avensis Wagon voor die 130 reed. Machtig gezicht.

Ja in dat Duitsland kun je nog lekker blazen.
Al blijf ik met "mijn 95 pk dieseltje" gewoon rechts anders houd ik de boel alleen maar op.

Porsche Gek Schreef:
> Wooow. Waar halen jullie al die plaatjes vandaan?

Kost meer tijd meer fora's afstruinen levert de mooiste plaatjes op. Ook een tip --> flickr.com.

Flickr.com gebruik ik inderdaad enorm veel, maar ook M5Board, Bimmerfest, etc... :)

Ik moet zeggen dat ik die velgen op bovenstaande wagens ook super vind (y)

Oh en deze kwam ik ook nog tegen:
IMG_6430sized.jpg

Dit is een M5 voor de duidelijkheid, wel humor.

nog even over die Style 83, kan je die deksels daar niet makkelijk van verliezen, ik heb een leuk setje gezien voor 200 euro, maar die dekseltjes wordt ik toch niet vrolijk van, ach blijf wel zoeken, rustig aan :T

4214748364824082006212657_1.jpg

Alpina B10 V8 S Switch-Tronic Limousine - 2002 (Serie)

Motor V 8
Hubraum 4837 ccm
Aufladung Sauger
Leistung bei UMin 375 PS bei 5800/UMin
Drehmoment bei UMin 510 Nm bei 3800/UMin
Motorlage/Antrieb Frontmotor/Heck
Gänge/Schaltung 5/Automatik
Test in ams 8/2002
Testgewicht 1744 kg
0 - 80 km/h 4,0 s
0 - 100 km/h 5,4 s
0 - 120 km/h 7,4 s
0 - 140 km/h 9,6 s
0 - 160 km/h 12,3 s
0 - 180 km/h 16,1 s
0 - 200 km/h 20,6 s
1 km, stehender Start 24,8 s
Vmax 284 km/h
Nordschleife - min
Hockenheim, kleiner Kurs - min
Querbeschleunigung - g
Slalom 18m 62,9 km/h
Slalom 36m - km/h
ISO Wedelgasse 121,8 km/h
100 - 0 km/h, kalt 35,7 m
100 - 0 km/h, warm 38,2 m
Testverbrauch 13,8 L/SP
Grundpreis 78.950 Euro

Bemerkungen:
Der B10 V8 S will diejenigen Kunden überzeugen, denen der M5 zu sportlich ist und die unbedingt eine Automatik wollen. Für ein komfortorientiertes Auto aber ist der B10 zu hart gefedert.

Mooi topic!

Zelf ben ik al jaren e39 rijder en al veleeeee jaren bmw rijder.

Mijn e39 tijd begon met een 530d uit 1999, gechipped tot 245 pk bij wetteraurer in Duitsland.

127291418.jpg

Daarna kwam er een Alpina D10 Biturbo

DSC06923.jpg

Alpina werd ingewisseld voor een splinternieuwe m3 cabrio maar na 3 maandjes toch maar weggedaan en een e39 m5 gekocht die hartge getuned is.

Hartge onderstel
Hartge uitlaatsysteem
Hartge software
Kortere cardan
40% sper
Hartge 19'' 245/275

IMG_0731.jpg

IMG_0736.jpg

Heel erg mooi, maar jammer dat je faceliftlampen op een M5 prefacelift hebt zitten. Welke kleur is het eigenlijk?

Die Alpina D10 blijft ook mooi, net als een B10 V8S waar Weide wat over plaatste. Al vind ik de Touring mooier dan de Limousine.

Terug
Bovenaan