Jay DoubleYou
Autoholic
Er zijn maar weinig stoelen waar ik verder in kan zitten. Autostoel kan ook nog.Oke, ik wist het niet zeker, er zijn namelijk veel stoel varianten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Er zijn maar weinig stoelen waar ik verder in kan zitten. Autostoel kan ook nog.Oke, ik wist het niet zeker, er zijn namelijk veel stoel varianten![]()
Het is altijd maar afwachten wat WMO (afdeling van de gemeente die dergelijke voorzieningen verstrekt) vergoed. De regels worden elk jaar strenger. Ze proberen altijd te gaan voor de goedkoopste oplossing, maar daarbij moet uiteraard wel rekening gehouden worden wat in mijn situatie het beste is.Maar wat is nu de Rolex onder de stoelen?![]()
Die schans onderaan de trap is echt geweldig.Kijk zo heurt het:
![]()
Mwoaaaa das vergezochtHij lijkt op Sjoerd van Stokkum!
Vind jij…Mwoaaaa das vergezocht![]()
Fillmore the hippie uit Cars?Feel the love!
En dan ist nog niet eens vrijdag.Hier een fles champagne opengetrokken. Today is a good day
dat dingetje wat ik eerder al deelde. Arbeidsrechtelijk. Nu finaal klaar.En dan ist nog niet eens vrijdag.
Wat is er te vieren?
Karen was vandaag voor het laatst?Hier een fles champagne opengetrokken. Today is a good day
Jup. Per direct vrijgesteld van werk. Het was nu echt genoeg. Afgelopen maanden zoveel shit over mij heen gehad , niet normaal. Gelukkig alles aantoonbaar niet juist, maar blijven beschuldigen.Karen was vandaag voor het laatst?
Ah kijk! Ik dacht dat je daar vorige al (grotendeels) vanaf was.dat dingetje wat ik eerder al deelde. Arbeidsrechtelijk. Nu finaal klaar.
ja nu finaalAh kijk! Ik dacht dat je daar vorige al (grotendeels) vanaf was.
Das mooi!
Ja. Hoop oude industrie, werd er niet heel vrolijk van.Iemand ooit in Birmingham geweest?
Ja dat had ik al een beetje mee gekregen, ben er een paar dagen voor m’n werk.Ja. Hoop oude industrie, werd er niet heel vrolijk van.
Er zijn wel wat mooie dingen te bezichtigen, maar geen stad die ik zou kiezen voor een reis zonder noodzaak. Ik was er ook voor mijn werk, symposium. Het business class vliegen deel vond ik het hoogtepunt van de trip.Ja dat had ik al een beetje mee gekregen, ben er een paar dagen voor m’n werk.
Dat is overal een prima optie.Ons bedrijf heeft een chartervlucht georganiseerd, we zijn er een paar dagen met collega’s. Heb nog wat vrije tijd maar niet ontzettend veel, zal wel in het zwembad gaan liggen of in de kroeg gaan zitten dan![]()
Dat is ook wel zo, heb veel geluk hoef maar 5 dagen in de week naar dezelfde plekOude fabrieken is wel leuk om eens doorheen te wandelen. Dan weet je weer hoe goed je het eigenlijk hebt dat je geen zes dagen per jaar op hetzelfde plekje hetzelfde ding staat te doen