Twix
Asfaltkampioen
Leg dat maar eens uit op een verjaardagsfeestje.Oh dat geloof ik wel. Sowieso is zakelijk reizen zwaar overschat en overgeromantiseerd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Leg dat maar eens uit op een verjaardagsfeestje.Oh dat geloof ik wel. Sowieso is zakelijk reizen zwaar overschat en overgeromantiseerd.
Ik denk niet dat in mei de problemen in de wereld opgelost zijn.Dat zowiezo!
En in mei kan het zo weer anders zijn in de wereld, met de onrust in het M.O. en na de Midterms in de VS, is die oranje man misschien wel impeached...
Leg dat maar eens uit op een verjaardagsfeestje.
Volgens mij begon het al in 1945/46 toen we een groep oorlogsslachtoffers steunden die een stuk land inpikte en daar de staat Israel oprichtte. Het onbegrip dat de oorspronkelijke bevolking het hier niet mee eens is duurt nog immer voort. 7 oktober was gewoon een enkele dag binnen dat conflict.Vergeet niet dat de onrust in het Midden Oosten niet alleen maar door Iran komt. De onrust begon op 7 oktober 2023, nadat de verhoudingen juist een beetje genormaliseerd waren, mede door de Abraham Akkoorden. Misschien waren deze akkoorden ook wel de reden van de aanvallen van 7
Frigging f*ckHaters
[helaas dichter bij de waarheid dan ik wil toegeven]
Welk dier past het beste bij jou en leg in twee zinnen uit waarom...hahaha ik kom binnen en moet een kaartje kiezen met een dier erop
HET BEGINT GOED
Ben je niet de enige.Welk dier past het beste bij jou en leg in twee zinnen uit waarom...
Ik word altijd recalcitrant van dat soort oefeningen...
Die moet ik onthouden, mocht ik ook ooit in zo'n cursus terecht komen....Heb een keer de beer gekozen. Tuurlijk de vraag waarom.
Je kunt lekker rondsjokken, de boel overhoop halen en iedereen gaat aan de kant als je gromt, iedereen vind het volstrekt normaal dat je veel eet en daarna met volle balg een tijd niets uitvreet.
Absoluut, zat er meteen aan te denken.
Point proven
7 oktober was inderdaad de start van de huidige periode van onrust, maar je hebt gelijk. Sterker nog, ik denk dat het conflict nog verder teruggaat.Volgens mij begon het al in 1945/46 toen we een groep oorlogsslachtoffers steunden die een stuk land inpikte en daar de staat Israel oprichtte. Het onbegrip dat de oorspronkelijke bevolking het hier niet mee eens is duurt nog immer voort. 7 oktober was gewoon een enkele dag binnen dat conflict.
Gaan we doen!, veel plezier met de zuil!
Ik kan dat ook soms hebben met zulke aankopen, terwijl ik verdomd goed weet dat het altijd hongerige inflatiemonster graag aan het werkelijk rendement van mijn spaarrekening knabbelt
@Jay DoubleYou : stem je voor 20h nog mee voor de AI wedstrijd als mogelijk, 3 inzenders hebben nl. nog niet gestemd so far.
U weet het fraai te brengen voertuigminnende broeder…Ik hoop uiteraard voor jou van niet @flits (!!).
Maar ja, de eerlijkheid gebiedt te zeggen, je verzoekt de Goden wel heel erg door zelf niet deel te nemen aan de AI-wedstrijd en wel te stemmen... Dus applaus geven voor de heel erg mooie inzendingen van deze week en hoongelach voor de hopeloze AI-tsjak van de Club der Eeuwige Nulpunters.
#ik ben aan het tellen op de trein huiswaarts en als ik jouw scores zo bezie in het ganse verhaal tot dusver zou ik vandaag geen Lotto spelen MACHINER![]()
Mooi zeg! Fijn lijkt me.Vandaag een flinke beslissing genomen. Ik ga 31 maart stoppen met werken! Via een regeling krijg ik dan ontslag, dus ww. En nog een zak geld toe. Ook eens bofkont
Ik ben dan 66,5 dus half jaartje eerder stoppen. En, vooral superbelangrijk, een hele zomer extra.
Ik sluit me bij CK aan!: Lijkt mij een mooie en goede beslissing!Vandaag een flinke beslissing genomen. Ik ga 31 maart stoppen met werken! Via een regeling krijg ik dan ontslag, dus ww. En nog een zak geld toe. Ook eens bofkont
Ik ben dan 66,5 dus half jaartje eerder stoppen. En, vooral superbelangrijk, een hele zomer extra.