Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

@Geuzert ze zijn er vorige week aan begonnen, alle onderdelen waren eindelijk binnen en moest de eerste rekening betalen. Zo’n 100 uur gepland, geen idee of dat 1 persoon is of 2? Dus zal niet heel lang meer duren nu.

Vanavond het rijk alleen met mevrouw Dudenette - uitgebreid uit eten bij een restaurant waar we heel graag komen. Waanzinnige chef , prachtige wijnen. Nu al zin in :D

Dat doen mijn vrouw en ik ook graag, volgende week weer. Nadeel is dat ik zelfs een Bob- arrangement tegenwoordig nog amper trek als ik nog moet rijden dus met de taxi er bij en de gestegen prijzen in de horeca zijn het wel prijzige avondjes geworden. Maar goed, yolo en happy wife happy life.

Dat doen mijn vrouw en ik ook graag, volgende week weer. Nadeel is dat ik zelfs een Bob- arrangement tegenwoordig nog amper trek als ik nog moet rijden dus met de taxi er bij en de gestegen prijzen in de horeca zijn het wel prijzige avondjes geworden. Maar goed, yolo en happy wife happy life.
Ja wij gaan altijd met de fiets of in dit geval zelfs lopend. Ga niet zo snel met de auto samen uit eten

In de categorie bijzondere dingen. Gister meegemaakt wat een crime scene inhoudt : na schietpartij in Breda vast in een hotel. Mochten nergens naar toe, auto’s afgezet met lint en onder begeleiding naar de wc.

Ik ben met de camper door Nederland aan het toeren. We hebben een geweldig mooi en gevarieerd landje. Zee, kust, eilanden. Maar ook bergen (heuvels dan). En bossen, rivieren, slootjes, weilanden. Nederland is prachtig.

En de mensen? Ach er zijn verschillen. Recht voor zijn raap, afstandelijk, bourgondisch, nuchter. En ja, bij Friezen heb ik soms wat ondertiteling nodig maar dat komt ook wel goed.

Ik ben met de camper door Nederland aan het toeren. We hebben een geweldig mooi en gevarieerd landje. Zee, kust, eilanden. Maar ook bergen (heuvels dan). En bossen, rivieren, slootjes, weilanden. Nederland is prachtig.
Klinkt geweldig. Voel je er niks voor om een topic met je avonturen bij te houden? Reizen we gezellig met je mee! ;)

Een aantal jaren terug moesten we noodgedwongen in Nederland blijven maar we hebben allerlei moois in Groningen, Drenthe en Gelderland gezien in die twee weken. Friesland wonen we, dus dat kennen we onderhand wel. :ROFLMAO:

Klinkt geweldig. Voel je er niks voor om een topic met je avonturen bij te houden? Reizen we gezellig met je mee! ;)
Ik kan wel kijken voor een verslag na mijn vakantie. Mijn vrouw is altijd druk met Polarsteps waardoor ik zelf bijna geen foto's meer maak. Maar die 'jat' ik dan wel een paar.

Eens, en constant bezig zijn met verslaglegging over je vakantie richting mensen die je de rest van het jaar al genoeg ziet en spreekt is niet echt mijn beeld van vakantie hebben. Maar dat kan ook aan mij liggen :p

Eens, en constant bezig zijn met verslaglegging over je vakantie richting mensen die je de rest van het jaar al genoeg ziet en spreekt is niet echt mijn beeld van vakantie hebben. Maar dat kan ook aan mij liggen :p
Die verslaglegging is op het vakantiemoment inderdaad vooral voor anderen, maar voor jezelf is het na een paar jaar een mooi naslagwerk zo die foto's met tekst.

Ik vind je complete locatie-privacy opgeven aan apps niet heel positief.
Ik heb m'n account op privé staan en vertrek en eindpunt 500m op onzichtbaar (Strava). Polarsteps kan je ook op privé en is in principe niet zo spannend want is je reis zelf. Zolang dieven het maar niet zien dat je weg bent

Die verslaglegging is op het vakantiemoment inderdaad vooral voor anderen, maar voor jezelf is het na een paar jaar een mooi naslagwerk zo die foto's met tekst.
Leuke van Polar Steps vind ik dat je er automatisch een vakantieboek van kan maken

Terug
Bovenaan