Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Gistermiddag boom op de bovenleiding bij Vught, draad kapot en 2 portalen geknakt.
Vandaag om 20.00 reed het weer verwachte reparatie tijd was 55 uur.
Ik dacht al, die boom moet er dan wel heel ongelukkig opgedonderd zijn om de boel zo lang stil te leggen. Fijn dat het toch vrij snel is gemaakt. Een van mijn collega's moest al noodgedwongen thuiswerken.

Gistermiddag boom op de bovenleiding bij Vught, draad kapot en 2 portalen geknakt.
Vandaag om 20.00 reed het weer verwachte reparatie tijd was 55 uur.
Wie zet daar dan ook bomen neer! :ROFLMAO:

Ik dacht al, die boom moet er dan wel heel ongelukkig opgedonderd zijn om de boel zo lang stil te leggen. Fijn dat het toch vrij snel is gemaakt. Een van mijn collega's moest al noodgedwongen thuiswerken.
Gaat bij Frits wat lastig, denk ik. :p

Morgen om 07:30 uur op, Swift moet een beurt. (Ja, ik weet het, offtopic, zou niet over auto's moten gaan, ik sla mijzelf later deze avond wel. ) En dat in mijn vakantie.

Gelukkig heb ik een lift, anders had ik moeten fietsen naar huis.

Man zegt tegen zijn vrouw, shit ik laat mijn glas vallen en nu is hij gebroken. Zijn vrouw zegt, ik kom er aan met een bezem. De man zegt doe niet zo lui, je kan gewoon lopen.

Ja, sorry. Het “normale” leven (met werk en school) is hier weer begonnen, met een paar stevige aanpassingen. Dus het is even behelpen wat betreft forumtijd.

Offtopic is zelfs nog veel lastiger, omdat ik al een paar weken aan het genieten ben van mijn nieuwe bolide. :cool:
Maar daar mag ik het hier niet over hebben….:p

Oké! Lezen hou ik niet meer zo van sinds de middelbare school… :rolleyes: Heb vroeger de Kameleon-serie meerdere keren helemaal gelezen. Maar ik moet er wel bij zeggen dat het deels ook wel komt door de komst van de smartphone en andere digitale zaken. :p

@Carkiller ik wil graag met je ouwehoeren, maar inloggen op het forum wordt steeds lastiger... dus dan maar ff een paar dagen minder reageren ;)

Pff, lekker met de camper op pad. Als het zoals vandaag alleen maar regent wordt het toch snel een klein hokje (waar je elkaar niet kunt ontlopen).

Het is dat je er eerlijk voor uit komt JL86. :whistle:

Ik heb vakantie, het is minder weer dus wat ga je dan doen behalve naar PH of XH...:censored:

Dat vult ook maar een paar minuten in de dag, dus je hebt nog wel een andere hobby nodig om je vrije tijd te vullen :sneaky:

Zoeken naar wat moois kan best lang duren. Maar inderdaad, bij wat mooier weer ga ik graag naar buiten, brommertje rijden of zo. Vandaag is het niet veel.

Ik durf niet op de frontpage te reageren, krijg dan vast een lawine van kritiek. Maar de nieuwe Clio reportage door Joas van Wingerden is op zich inhoudelijk prima... Maar dat uuh, uuh, uuh... Niet om aan te horen... Herken ik niet bij andere AutoWeek medewerkers...

Meer dan 50 keer uuh in dik 8 minuten... het zal wel aan mij liggen dat ik dat storend vind...

Laatst bewerkt:
Ik kijk niet heel veel nieuws- en beursfilmpjes meer, maar was het zijn eerste keer? Dan snap ik het wel. Kan aan allerlei factoren liggen.

Geen flauw idee, zou best kunnen. Nog steeds knap wat hij doet, maar als hij het zelf niet door heeft hoe hij klinkt geen verbetering.

Nee niet z’n eerste keer maar wellicht gewoon slecht voorbereid… wie weet?! Ik heb het filmpje niet gekeken.

Als ik zo een cursus of presentatie zou geven op mijn werk zou ik naderhand zeker commentaar krijgen of ik wel voorbereid was. Maar goed, iedereen is anders...

Als ik wat mag vertellen of uitleggen dat wat langer duurt vraag ik altijd iemand om de tijd bij te houden en om me naderhand feedback te geven.

Maar toegegeven, ik vind het het leukste om totaal onverwacht iets te moeten vertellen. En dat voor iemand die vroeger dichtsloeg als zoiets aan de orde was.

Fantastisch. Trekhaak op de Kuga.

Jammer alleen dat ik eens te meer bevestiging heb gekregen dat ik het beter zelf kan doen. Een of andere aap heeft met een botte zaag en enorme sleuf in het onderste deel van de bumper gehakt.

Kras erbij gemaakt op de wielkast rand. Ontkennen dat het hun schuld is. En maar schouders ophalen dat het zo jammer is dat ik er niet tevreden mee ben.

Fantastisch. Trekhaak op de Kuga.

Jammer alleen dat ik eens te meer bevestiging heb gekregen dat ik het beter zelf kan doen. Een of andere aap heeft met een botte zaag en enorme sleuf in het onderste deel van de bumper gehakt.

Kras erbij gemaakt op de wielkast rand. Ontkennen dat het hun schuld is. En maar schouders ophalen dat het zo jammer is dat ik er niet tevreden mee ben.
Misschien roeptoeter ik maar wat, maar kun je daarmee niet naar iemand van de verzekering of rechtsbijstand die daar wat mee kan?

Goedemorgen allen. Gister concert gehad in Gelredome (Post Malone). Concert was top. Gelredome..

Echt. nooit. meer.

Wat een ellendige locatie qua parkeren, OV (bereikbaarheid) en doorstroming. 02:00 thuis zzzz :sleep:. En dat rare pasjes betaalsysteem. Ajax had dat ook 100 jaar terug, je zou denken dat ze daar van hebben kunnen afkijken om tot de conclusie te komen dat het een ruksysteem is..

Nu weer fris aan de bak, eerste twee afspraken zitten er alweer op =)

Ik zal die vandaag eens bellen. Maar het kost me al weer teveel energie dit. Als ik dit van tevoren had geweten had ik het echt zelf gedaan. Of de dealer laten doen.
Snap ik heel goed, zeker nadat ik in je verschillende topics heb gezien hoe handig je bent, dan is een trekhaak voor jou een eitje! :p;)

Goedemorgen allen. Gister concert gehad in Gelredome (Post Malone). Concert was top. Gelredome..

Echt. nooit. meer.

Wat een ellendige locatie qua parkeren, OV (bereikbaarheid) en doorstroming. 02:00 thuis zzzz :sleep:. En dat rare pasjes betaalsysteem. Ajax had dat ook 100 jaar terug, je zou denken dat ze daar van hebben kunnen afkijken om tot de conclusie te komen dat het een ruksysteem is..

Nu weer fris aan de bak, eerste twee afspraken zitten er alweer op =)
Wat jammer. Want volgens mij zijn dergelijke concerten überhaupt niet de goedkoopste.

Ik heb weinig tijd....dat was de reden om hem maar af te geven. Oh oh wat heb ik daar toch weer spijt van. Het is toch maar eens te meer bewezen dat mijn voor mijzelf al hoge lat daadwerkelijk onbereikbaar lijkt voor de rest van mijn medemens.

Voor het gevoel dan maar aangemeld voor AW klokje rond Classics met de Clio.

Ik heb weinig tijd....dat was de reden om hem maar af te geven. Oh oh wat heb ik daar toch weer spijt van. Het is toch maar eens te meer bewezen dat mijn voor mijzelf al hoge lat daadwerkelijk onbereikbaar lijkt voor de rest van mijn medemens.

Voor het gevoel dan maar aangemeld voor AW klokje rond Classics met de Clio.
Ooit reed je in mijn Subaru en je had helemaal niks aan te merken.;)

54776825167_c76a3f0aee_b.jpg

Broddelwerk dit....ruwe randen veel te ver uitgezaagd. Stevigheid compleet om zeep geholpen.

Maakt allemaal niks uit. Echt neem verantwoordelijkheid voor je fout ofzo! Dit doe je toch niet!! Zeker niet na 4 keer een melding dat ik het netjes wil. Dan lever je dit af!

Dat is inderdaad met de botte bijl geweest, hadden die randen toch op zijn minst weer vlak kunnen maken. Zonde!

Dat is inderdaad met de botte bijl geweest, hadden die randen toch op zijn minst weer vlak kunnen maken. Zonde!
Het laatste woord is er nog niet over gezegd. Ik heb even een bestelling gedaan voor speciale kunststof lijm die we bij Ebusco ook gebruikten voor het maken van de cascos.

Krijg ik het wel weer strak mee.

Terug
Bovenaan