Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

mK7luGQ.jpeg

G2Wnyz8.jpeg

Hier ook een zware onweersbui gehad en temperatuur van 38 naar 26 graden. Erg lekker.

Wel balen dat de was die ik had gedraaid voor wat schone kleding naar huis buiten vóór de veranda stond..

Hier is het gewoon nog 31 graden en een blauwe hemel..

Laptop is officieel kaput. Ze hebben de harddisk eruit gehaald en alle data er af weten te halen. (Kon ik niet zelf zat een bitlocker op)
Morgen de nieuwe ophalen

Nu aan het bier. (Geen koffie ;) )

Zo ik ben weer thuis, op het terras in de stad gezeten, vraag mij niet waarom… mij te warm maar oké…! Ff kort dames voetbal gekeken, Zwitserland was bezig maar toch niet helemaal hetzelfde als mannen voetbal hè ;)

Zo ik ben weer thuis, op het terras in de stad gezeten, vraag mij niet waarom… mij te warm maar oké…! Ff kort dames voetbal gekeken, Zwitserland was bezig maar toch niet helemaal hetzelfde als mannen voetbal hè ;)
Ik kijk dat niet, alleen dames beach volleybal.

Ja, alles staat open. Ga ik de hele nacht zo laten ook. Jij ook Mm?
Ja, behalve de deuren beneden. Raam zetten we daar op kiepstand.
Heeft wel wat geholpen, maar de warmte gaat moeilijk uit het huis met onze bouw. Nu alles weer lekker open. Gisteravond was het koeler dan nu binnen, maar daar gaan we nu dus wat aan doen. Scheelt dat ik vandaag grootste deel thuis ben.

Nieuwe laptop zojuist opgehaald. Geen tijd om te pielen met alles inrichten en bestanden terug zetten. Meteen door naar een klant nu. (Mede de reden dat ik in een hotel verbleef vannacht want ik moest toch hier in de buurt zijn vandaag)

Nieuwe laptop zojuist opgehaald. Geen tijd om te pielen met alles inrichten en bestanden terug zetten. Meteen door naar een klant nu. (Mede de reden dat ik in een hotel verbleef vannacht want ik moest toch hier in de buurt zijn vandaag)
Druk, druk, druk.

Valt wel mee, zit achterin de zaal te luisteren naar een quasi interessante seminar, ondertussen wat rommelen met de nieuwe computer en hier en daar een berichtje op het forum. Nu zo lunchen. Zwaar leven.. :p

Dat valt mee dan. Lezingen had ik vroeger ook, ging altijd ergens achterin een hoekje zitten met mijn ogen dicht.

Ik zie ze overigens nooit flitsen met heet weer, hoogstens laseren en dan buiten staan.
Dat laatste doen ze dan in de regen weer nooit.

Wat doen ze dan in een tropische regenbui? :p

Moet zeggen dat ik ze tegenwoordig sowieso nog maar heel weinig zie eigenlijk.

Ik zie ze ook nooit maar merk meteen als ze er gestaan hebben. Dan rijdt een week lang het merendeel weer honderd op de snelweg.

Mijn brommertje deed vandaag een poging om dat te halen, veel wind.
Maar bij 75 op de teller hield het op. Is 66 echte kilometers...

Ja iets meer dan 1,600 km. Hele goede rit gehad met vrijwel geen vertragingen muv Oberhausen.

Zouden eigenlijk overnachten maar omdat we in de middag al ver voorbij Ingolstadt waren hadden we zoiets van ja.. dagje extra thuis is ook wel lekker

Ja iets meer dan 1,600 km. Hele goede rit gehad met vrijwel geen vertragingen muv Oberhausen.

Zouden eigenlijk overnachten maar omdat we in de middag al ver voorbij Ingolstadt waren hadden we zoiets van ja.. dagje extra thuis is ook wel lekker
Mooi dat jullie weer veilig over zijn. Enneh… Kreeg de vrouw toch gelijk! :ROFLMAO:

Ja ging eigenlijk heel goed.. de jongste is snel wagenziek maar met pilletje heeft die de halve rit geslapen.

Als het niet goed was gegaan en zij het zat waren, waren we sowieso gaan overnachten.

Toch blijf ik er bij - in 2x rijden vind ik prettiger. Maar ja. Ik ben niet de baas in huis :D

Terug
Bovenaan