Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

We hebben nog een paar dagen te gaan deze week, maar ik ben vrij zeker dat niemand mij hier overtreft, dus begin maar alvast met mijn naam te graveren op de gouden beker :ROFLMAO:

Dat lucht toch een beetje op zo… ;)
IMG-1056.jpg

Duidelijk, niemand die het een moer interesseert dat ik een scherp metaal dingetje ingeslikt heb.
Ik weet weer hoe ik er voor sta hier.:unsure:

Dus mocht ik een maag of darmbloeding krijgen, het was gezellig.:whistle:

• Haha
Waarderingen: JL86
Duidelijk, niemand die het een moer interesseert dat ik een scherp metaal dingetje ingeslikt heb.
Ik weet weer hoe ik er voor sta hier.:unsure:

Dus mocht ik een maag of darmbloeding krijgen, het was gezellig.:whistle:
Je wilt niet weten wat mensen soms allemaal inslikken en hoe goed ze daar vanaf komen. Komt vast goed! Komt er van onderen vanzelf weer uit. ;)

Sorry meneer, kwam ff het e.e.a. tussen door, maar dat is niet handig… :eek: veel succes met uit poepen? Geen idee wat je in zo’n situatie graag wilt horen :LOL:

Sorry meneer, kwam ff het e.e.a. tussen door, maar dat is niet handig… :eek: veel succes met uit poepen? Geen idee wat je in zo’n situatie graag wilt horen :LOL:
Hopelijk krijg je er geen last van? Dat is toch niet zo moeilijk...;) Mijn huisarts had ook iets van bel maar als er echt iets aan de hand is...:unsure:

Ik heb wat gevonden , twijfel tussen Laos/Cambodja en Thailand.
Cambodja al geweest was mooi maar niet heel bijzonder, maar Laos nooit geweest . Thailand al 5x

Cambodja lang geleden eens geweest. Weet niet of ik dat echt een aanrader vindt… leuk als je het kan combineren, maar alleen daarvoor mehhh

Cambodja lang geleden eens geweest. Weet niet of ik dat echt een aanrader vindt… leuk als je het kan combineren, maar alleen daarvoor mehhh
Alleen Cambodja is niet de moeite waard, te weinig te bezichtigen, alhoewel je zo een week kan ronddwalen bij de Angkor Wat

Angkor Wat is natuurlijk wel leuk, maar als je 1 of 2 tempels gezien hebt wordt het wel een beetje van het hetzelfde. De Killing Fields zijn wel heftig, maar wel zeer interessant.

Vietnam wellicht een optie?

Terug
Bovenaan