Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je wilt niet weten wat mensen soms allemaal inslikken en hoe goed ze daar vanaf komen. Komt vast goed! Komt er van onderen vanzelf weer uit.Duidelijk, niemand die het een moer interesseert dat ik een scherp metaal dingetje ingeslikt heb.
Ik weet weer hoe ik er voor sta hier.
Dus mocht ik een maag of darmbloeding krijgen, het was gezellig.![]()
Ja, grote kans. Heb nog nergens last van, de koelkastmagneet blijft ook nog niet aan me plakken.Je wilt niet weten wat mensen soms allemaal inslikken en hoe goed ze daar vanaf komen. Komt vast goed! Komt er van onderen vanzelf weer uit.![]()
Inderdaad, het al de meesten "worst" wezen.Duidelijk, niemand die het een moer interesseert dat ik een scherp metaal dingetje ingeslikt heb.
Ik weet weer hoe ik er voor sta hier.
Dus mocht ik een maag of darmbloeding krijgen, het was gezellig.![]()
Hopelijk krijg je er geen last van? Dat is toch niet zo moeilijk...Sorry meneer, kwam ff het e.e.a. tussen door, maar dat is niet handig…veel succes met uit poepen? Geen idee wat je in zo’n situatie graag wilt horen
![]()
Bloeding. Maag of darm. Moet ik dus in de gaten houden.Wat is de worst case dat kan gebeuren?
Ga ook pas in oktoberIs Laos niet veel te heet nu?
Alleen Cambodja is niet de moeite waard, te weinig te bezichtigen, alhoewel je zo een week kan ronddwalen bij de Angkor WatCambodja lang geleden eens geweest. Weet niet of ik dat echt een aanrader vindt… leuk als je het kan combineren, maar alleen daarvoor mehhh
Wat?Angkor Wat