Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ik heb ook weer water. Vroeg aan de monteurs, moet ik het water nu koken?
Ze zeiden nee, tenzij je thee wilt drinken of soep wilt maken.:unsure:

Vooral Inpakken , volgend weekend gaan we op vakantie !

Moet ook m’n geloftes nog schrijven .. en m’n speech.. ik presteer het beste onder druk zullen we maar zeggen. M’n aanstaande vrouw kan dat niet zo goed handelen. Dus die stresst nu voor mij ;)

Verder even langs bij vrienden en zondag naar open lucht concert in Zuiderpark.

En jij?

Kan nooit kwaad JW.
Sommige artsen zijn beter dan andere.
Jup. Nu een verhaal voor bij de borrel maar destijds best ernstig; als kind (4) mijn been gebroken. Vervanger bij de huisarts zei tegen mijn vader zoiets als "hij huilt niet, zal gekneusd zijn". Vervolgens nacht niet geslapen, de volgende dag was onze eigen huisarts er weer. Die wist vrij zeker dat het gebroken was. Foto's laten maken en wat bleek, beide botten in mijn onderbeen gebroken.
Fouten mag je maken maar dat vind ik wel ernstig.
Mijn moeder heeft iets vergelijkbaars gehad. Gevallen met de fiets, voet gebroken. Huisarts zei gekneusd, beetje rust en klaar. Bleef pijn houden dus later foto's gemaakt en bleek het wel gebroken te zijn, maar al verkeerd genezen. Heeft ze nu nog steeds weleens last van. Enige optie is opnieuw zetten...

Vooral Inpakken , volgend weekend gaan we op vakantie !

Moet ook m’n geloftes nog schrijven .. en m’n speech.. ik presteer het beste onder druk zullen we maar zeggen. M’n aanstaande vrouw kan dat niet zo goed handelen. Dus die stresst nu voor mij ;)

Verder even langs bij vrienden en zondag naar open lucht concert in Zuiderpark.

En jij?
Succes met schrijven, hopelijk heb je genoeg inspiratie verzameld ;)
En alvast een fijne vakantie en mooie bruiloft gewenst!

Hier ook een weekje vrij, en daar was ik zeker aan toe. Gisteren nog volop aan het werk en vandaag het huis in rap tempo schoongemaakt en de boodschappen gehaald. En daarna toch even terug op bed gaan liggen en uiteindelijk twee uur geslapen. Dat zegt toch wel iets. Straks even naar een verjaardag maar ik denk maar vroeg gaan slapen vanavond. Daar was deze week voor bedoeld, uitrusten. Eigenlijk ben ik de laatste 7 jaar altijd alleen vrij geweest als ik op vakantie ging. Nu voor het eerst weer vrij en thuis, benieuwd hoe dat bevalt....

@Jay DoubleYou Sterkte met de gezondheidperikelen! Klinkt niet goed, ook het onverrichter zaken naar huis gestuurd worden niet.

Ik was net even met de Sub rijden, steeds donker wordende lucht dus werd geen lange rit.
Volgens buienradar ook net op tijd terug.
En ja, hij kan tegen regen, maar nat in de garage zetten is niet goed.

Ik ga lekker naar bed zo denk ik. 7.5 uur onderweg geweest, in Italië lekker kunnen door rijden, in Zwitserland wat minder, maar gelukkig geen echte file gehad. Van 30 graden en zon naar 15 graden en regen… maar home sweet home!

Ik ga lekker naar bed zo denk ik. 7.5 uur onderweg geweest, in Italië lekker kunnen door rijden, in Zwitserland wat minder, maar gelukkig geen echte file gehad. Van 30 graden en zon naar 15 graden en regen… maar home sweet home!
Kan me voorstellen dat je er dan wel klaar mee bent. Welterusten.

Dank je, de terug weg was vreselijk. Een gigantische regenbui de hele rit, veel wat er op de weg dus hele stukken met aangepaste snelheid gereden, maar je wordt continue door idioten ingehaald.

Zo’n reisdag vind ik altijd wel pittig! 7u op gisteren, toen om 8.15 vertrokken in Italië, uiteindelijk om 15.45 thuis, best netjes, maar dan begint het feest. Uitpakken en de kleine is dan zo hyperactief omdat hij de hele dag stil gezeten heeft :ROFLMAO: . Boodschappen doen etc. Ff bijkomen vandaag!

Ik heb het geluk dat ik daar niet zo’n last van heb. Auto rijden werkt altijd ontspannend voor mij op de een of andere manier. Ik rijd ook altijd het grootste stuk.

Komt hier nu ook net een zonnetje door inderdaad. Maar fris windje, zat net even in de tuin, maar toch maar weer naar binnen verhuisd.

Verder een saaie rustige dag, vrouw-lief is de hort op, dus alle tijd om aan mijn andere topic te werken.

Mis ik iets? Welk andere topic?
Ik ben begonnen aan de onmogelijke taak om alle commissies die Singer ooit heeft gedaan te documenteren. Dat zijn er inmiddels nogal wat, en Singer zelf documenteert of publiceert deze informatie maar mondjesmaat. Dat heeft uiteraard deels te maken met de wens om de privacy van hun clientèle te beschermen. Sommige klanten geven alleen toestemming voor het publiceren van foto's, zonder verdere specificaties of de naam van de commissie. Anderen willen helemaal geen enkele informatie over hun auto naar buiten brengen.

Singer zelf houdt ook geen gestructureerd archief bij van wat wél openbaar gemaakt mag worden – behalve wat er op Instagram en Facebook verschijnt.

Het is dus een hele zoektocht, en je komt op de meest onverwachte plekken terecht: een interview in een Roemeens autoblad, een Japans spottersforum – noem maar op.

Ach ja, het houdt je van de straat.

Heel erg random maar ze hadden wel grote kikkers in Italië trouwens!

IMG-0737.jpg

Terug
Bovenaan