Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Second opinion?Update en lang verhaal kort: Volgens de cardioloog valt het bij mij binnen zijn vakgebied allemaal wel mee en ik kon gewoon weer naar huis.![]()
Thanks. Waarschijnlijk gaan we inderdaad voor een second opinion.Kon er ook nog wel bij JW.Sterkte.
Zielig doen/aandacht zoeken doe je nooit, ik denk dat ik namens iedereen hier spreek dat we je beslist geen aansteller vinden.
Eerder het tegenovergestelden, een vechter.
Ik heb ook weer water. Vroeg aan de monteurs, moet ik het water nu koken?
Ze zeiden nee, tenzij je thee wilt drinken of soep wilt maken.![]()
Vooral Inpakken , volgend weekend gaan we op vakantie !Plannen?
Nee man haha. Ik gebruik best veel chat (o.a. voor m’n pleidooi nog haha) maar voor dit soort dingen nietSpeech tegenwoordig nog een ding met AI?
Jup. Nu een verhaal voor bij de borrel maar destijds best ernstig; als kind (4) mijn been gebroken. Vervanger bij de huisarts zei tegen mijn vader zoiets als "hij huilt niet, zal gekneusd zijn". Vervolgens nacht niet geslapen, de volgende dag was onze eigen huisarts er weer. Die wist vrij zeker dat het gebroken was. Foto's laten maken en wat bleek, beide botten in mijn onderbeen gebroken.Kan nooit kwaad JW.
Sommige artsen zijn beter dan andere.
Succes met schrijven, hopelijk heb je genoeg inspiratie verzameldVooral Inpakken , volgend weekend gaan we op vakantie !
Moet ook m’n geloftes nog schrijven .. en m’n speech.. ik presteer het beste onder druk zullen we maar zeggen. M’n aanstaande vrouw kan dat niet zo goed handelen. Dus die stresst nu voor mij
Verder even langs bij vrienden en zondag naar open lucht concert in Zuiderpark.
En jij?
Eens, maar we wachten af. Ik krijg nog een echo en bloedonderzoek, kijken of daar wat uitkomt.@Jay DoubleYou Sterkte met de gezondheidperikelen! Klinkt niet goed, ook het onverrichter zaken naar huis gestuurd worden niet.
Die schud zich wel uit toch?Zo en of het regende net. Zeiknat met de hond.
Ja de hond kan tegen regen. Maar nat in de gang is goor![]()
Kan me voorstellen dat je er dan wel klaar mee bent. Welterusten.Ik ga lekker naar bed zo denk ik. 7.5 uur onderweg geweest, in Italië lekker kunnen door rijden, in Zwitserland wat minder, maar gelukkig geen echte file gehad. Van 30 graden en zon naar 15 graden en regen… maar home sweet home!
Mis ik iets? Welk andere topic?Komt hier nu ook net een zonnetje door inderdaad. Maar fris windje, zat net even in de tuin, maar toch maar weer naar binnen verhuisd.
Verder een saaie rustige dag, vrouw-lief is de hort op, dus alle tijd om aan mijn andere topic te werken.
Ik ben begonnen aan de onmogelijke taak om alle commissies die Singer ooit heeft gedaan te documenteren. Dat zijn er inmiddels nogal wat, en Singer zelf documenteert of publiceert deze informatie maar mondjesmaat. Dat heeft uiteraard deels te maken met de wens om de privacy van hun clientèle te beschermen. Sommige klanten geven alleen toestemming voor het publiceren van foto's, zonder verdere specificaties of de naam van de commissie. Anderen willen helemaal geen enkele informatie over hun auto naar buiten brengen.Mis ik iets? Welk andere topic?