Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Idem.Mijn rug slopen in de tuin
Poe heftig man. Sterkte, was niet fraai zo opmakende vanuit het artikel.Even bijkomen.
Ging een uurtje geleden richting de apotheek, tref daar een soort horror scenario aan.
Denk dat ik 30 seconden na de aanrijding daar was...
Jup, ze hadden twee opties, geen groot prijsverschil overigens. Floraself of Plefin. Heb de laatste. Volgende keer maar de andere proberen.Zeker bij de Hornbach. Ik vond die van hen ook erg tegenvallen
Gelukkig heb ik dat thuis nooit gehoeven, en nog steeds niet, maar lijkt me geen pretje. Maar dan nog, heb ook van heel dichtbij gezien dat een jong leven zomaar plotseling voorbij kan zijn. Dan zijn geld en spullen niks meer waard.Heb wel eens op een houtje moeten bijten, maar verder geen verstand van boomschors![]()
bah, niks aan zo'n nacht. Beterschap daar!Goedemorgen. M’n jongste heeft de hele nacht alles onder gespuugd.
Ratje kip? Of papa robotDan is zo’n regenachtige zondag rustig opstarten wel fijn met Bluey op de achtergrond.
Brrrrr. brrrr. Ja. Meester.Of papa robot![]()
Wij ook.De houtkachel brandt weer.
Het is te warm voor de cv om aan te slaan, maar ik vind het erg fris. Dus dan maar even stoken.
Nog gezellig ook.![]()
Ik beweeg steeds meer weg van Meta. Best een boeven clubje gewordenMooi. Kan ik de kinderen ook via Whatsapp roepen voor het eten.![]()
Ik heb kunststof kozijnen, maar de voordeur is van hout in een houten kozijn. Dat was me iets te gortig wat prijs betreft. Nou zit de voirdeur wel onder een afdakje. Achter heb ik dan weer een dubbele openslaande tuindeur en zo toch een smak geld uitgegeven.Kozijn zijn inderdaad duur. 1.5 jaar geleden nieuwe voordeur met kozijn laten plaatsen van kunststof,. zomaar 7.5k
Maar ga toch een offerte vragen wat de rest gaat kosten.