Marleen
Asfaltkampioen
Je weet toch dat ik nu - elke keer ik je naam zie - jou steeds op deze manier ga voorstellen?Muah.. ik pas..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je weet toch dat ik nu - elke keer ik je naam zie - jou steeds op deze manier ga voorstellen?Muah.. ik pas..
Ik denk niet dat dat hier is toegestaan.Misschien moeten we een pruimentopic beginnen?
Geen pruimen en oetlullen.Ik denk niet dat dat hier is toegestaan.![]()
Is dat je nieuwe project?Tip van de dag, bij Aldi hebben ze BBQ grills voor maar 50 euro cent te koop
![]()
Ja verkoop ze voor 10 euroIs dat je nieuwe project?
Lol, nu krijg ik wel weer zin om te barbeknoeien. Die van ons is helaas overleden.
Tip van de dag, bij Aldi hebben ze BBQ grills voor maar 50 euro cent te koop
![]()
Ik zie het jaIk wil ook nog wat overhouden voor andere "projecten"!
Gewoon niet gek laten maken. Als je geen alcohol wil gewoon niet doen. Colaatje smaakt ook prima.3 maanden geen alcohol vanaf vandaag, gaat lastig worden dan...
Ja, gaat wel lukken.Gewoon niet gek laten maken. Als je geen alcohol wil gewoon niet doen. Colaatje smaakt ook prima.
Tja…..mijn puberende zoons lagen hierom in een deuk.Geen pruimen en oetlullen.
Bericht bewerkt, ik vond mijn eigen grap stom, ziet er goed uit Marleen!Hier was het... verrassing... Italiaans
![]()
Balen! Ze kunnen je goed gebruiken, partij druk man op het spoor..Fritsie heeft vakantie en geen idee.
Dat bezoek van jou verdient ook eenzame opsluiting of zo, allemaal tuig.Wat een stilte hier. Vanmiddag/vanavond gezellig bezoek gehad en lekker gegeten. Meteen mijn nieuwe laptop ready gemaakt.
Ja. Al is het bij ons thuis elke dag moederdag en vaderdag.Is het in Nederland vandaag ook moederdag, vroeg ik me af?
Nope, niet geweest.Heerlijk weekend genieten van de zon en buiten de tuin sjeffen. @Carkiller jij toevallig op bezoek met de Soeb in jouw geboorte stad gister ? Zoveel blauwe Impreza’s kom ik niet tegen.
Verder vanochtend in het echt een gele 250 GTO gezien. Gewoon, rijdende op de weg. Ik wist niet wat ik zag. Helaas was ik te laat met m’n vrouw vragen om foto’s te maken (ik reed zelf), maar wat een unieke auto om te zien. Moest gelijk aan je denken @Jay DoubleYou. Of het een échte is weet ik niet, daar was ik te ver van de auto vandaan.
Dat klinkt als een koosnaampjeStraks is het geen Jeroen meer maar Jeroentje.
Van de trap?Wat betreft afvallen. Ik ben met alcohol op vaker ergens van af gevallen dan zonder.
k zal mijn bikinitopje maar weer aantrekken, want ze blijven rondjes cirkelen rond ons huis. Dit keer 2 F-16enZonet kwamen er hier 4 F35 overvliegen, amai die dingen maken lawaai