Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ach dat mag, het komt nog best in de buurt ook.. :ROFLMAO:

Minus de bikini dan.. maar als je me zonder die bikini gaat voorstellen raakt mijn vrouw van slag, dus dat moet we ook maar niet doen.

thumb_pruim.png

Ik ga zondag barbecueën, ben gisteren uitgenodigd. :cool:

3 maanden geen alcohol vanaf vandaag, gaat lastig worden dan...

Wat een stilte hier. Vanmiddag/vanavond gezellig bezoek gehad en lekker gegeten. Meteen mijn nieuwe laptop ready gemaakt.

Heerlijk weekend genieten van de zon en buiten de tuin sjeffen. @Carkiller jij toevallig op bezoek met de Soeb in jouw geboorte stad gister ? Zoveel blauwe Impreza’s kom ik niet tegen.

Verder vanochtend in het echt een gele 250 GTO gezien. Gewoon, rijdende op de weg. Ik wist niet wat ik zag. Helaas was ik te laat met m’n vrouw vragen om foto’s te maken (ik reed zelf), maar wat een unieke auto om te zien. Moest gelijk aan je denken @Jay DoubleYou. Of het een échte is weet ik niet, daar was ik te ver van de auto vandaan.

Dat is een hele bijzondere spot. Kans is natuurlijk best groot dat het om een replica gaat, maar indrukwekkend is het zeker. Was het een op Nederlands kenteken?

Zo had ik dat een keer in Frankrijk met een behoorlijk ingepakte testauto van Jaguar, die kwam ons tegemoet. We konden helaas niet draaien om te volgen, maar achteraf ging dat om de toen nieuwe E-Pace.

Heerlijk weekend genieten van de zon en buiten de tuin sjeffen. @Carkiller jij toevallig op bezoek met de Soeb in jouw geboorte stad gister ? Zoveel blauwe Impreza’s kom ik niet tegen.

Verder vanochtend in het echt een gele 250 GTO gezien. Gewoon, rijdende op de weg. Ik wist niet wat ik zag. Helaas was ik te laat met m’n vrouw vragen om foto’s te maken (ik reed zelf), maar wat een unieke auto om te zien. Moest gelijk aan je denken @Jay DoubleYou. Of het een échte is weet ik niet, daar was ik te ver van de auto vandaan.
Nope, niet geweest.

Resultaat drank bij de barbecue: 2 X 0.0 % Radler en een frisdrank. Weer gelukt geen alcohol te drinken.

Geen zorgen, in juni ga ik weer wat drinken af en toe.
Er zijn wel een hoop fabels rond niet meer drinken trouwens.
Gaan ze uit van 3 maanden geen alcohol.

- Je valt af. Nope.
- Je huid wordt beter. Nope.
- je slaapt beter. Nope.
- Je wordt mentaal sterker. Ja, als je geen katers hebt voel je je minder slecht, voor de rest ook geen verschil.
- Je hersenen gaan beter werken. (scherper denken, helderheid) Nope.
- Je spijsvertering wordt beter. Reden dat ik gestopt was met drinken was maagklachten, dat is nu over dus wellicht wel. Ben ook gezonder gaan eten dus geen direct bewijs.

Het zou dus fantastisch voor je lijf moeten zijn, 3 maanden niks.
Misschien per persoon verschillend maar drink gerust af en toe wat alcohol, het maakt in mijn beleving niet veel uit.
Behalve dat het best wat geld scheelt verder niet heel veel voordelen.

Afvallen: hangt er van af wat je als alcohol-vervanger gaat drinken. Meestal zitten mocktails en co vol suiker en daar ga je inderdaad niet van afvallen.
Spijsvertering: bij mij is het vooral het teveel aan koffie wat een negatief effect heeft

Koffie en roken zijn de dooddoeners voor de spijsvertering naar mijn ervaring.

Wat betreft afvallen. Ik ben met alcohol op vaker ergens van af gevallen dan zonder.

Nooit gedanst op een tafel in een café? Een aanrader. Moet je wel zorgen dat er geen glazen op staan en dat ze stevig genoeg zijn

Terug
Bovenaan