Geuzert
Kilometervreter
Haha excuus, dat was niet persoonlijk. Maakte slechts een bruggetje. Even goede vrienden hoop ik?Het is langs de doorgaande weg, ik was zeker geen ramptoerist. Was op de route...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Haha excuus, dat was niet persoonlijk. Maakte slechts een bruggetje. Even goede vrienden hoop ik?Het is langs de doorgaande weg, ik was zeker geen ramptoerist. Was op de route...
Geen probleem, ik weet toch niet waar je woont.Haha excuus, dat was niet persoonlijk. Maakte slechts een bruggetje. Even goede vrienden hoop ik?
Jeetje, dat is wel heftig. Goed dat je er afgezien van wat materiële schade niets aan hebt overgehouden. Maar de ervaring is wel stevig. Neem gerust de tijd om alles weer bij elkaar te laten komen... sterkte!over ramptoerisme gesproken, ik reed vanochtend 2-3 auto’s schuin achter de twee vrachtwagens die elkaar vanochtend geramd hebben op de a59 thv afslag Oss.
Ik heb in al mijn jaren achter het stuur nog nooit zo hard in de ankers moeten gaan. Enkel lichte blikschade aan onze ID.7 van rondvliegende onderdelen en weet ik wat.
Bestuurder van de vrachtwagen is er minder goed vanaf gekomen hoorde ik vanmiddag op de terugweg op de radio. 48 jaar is de beste man geworden. Verschrikkelijk.
Artikel
Die nacht wel veel sirenes gehoord bij mij, ze waren dus van behoorlijk ver uitgerukt !Goedenavond. Hebben jullie het gezien? Was flinke fik hier...
![]()
Rustig aan ! Uit eigen ervaring: de avond en nachten erna komt pas besef, niet onderschatten. Snel proberen plekje geven.Ja, dergelijke gebeurtenissen maken het weer even heel erg scherp dat het leven geen gegeven is en vluchtig kan zijn.
Ik moet zeggen dat ik het de hele dag een beetje langs mij heen heb laten gaan. Adrenaline denk ik. Pas toen ik het thuis met mijn vrouw deelde voelde ik de rillingen over m'n rug lopen.
Goed erover praten helpt.Ja, dergelijke gebeurtenissen maken het weer even heel erg scherp dat het leven geen gegeven is en vluchtig kan zijn.
Ik moet zeggen dat ik het de hele dag een beetje langs mij heen heb laten gaan. Adrenaline denk ik. Pas toen ik het thuis met mijn vrouw deelde voelde ik de rillingen over m'n rug lopen.
Herkenbaar ! En ook niet met ruzie slapenOm die reden, je weet nooit wat je in het verkeer overkomt, hebben mijn vrouw en ik de afspraak 's morgens niet met ruzie de deur uit te gaan
Ik slaap doorgaans altijd dus denk hier ook wel van. Maar serieus nog nooit geprobeerdKan je slapen met ruzie?![]()
Slapen lijkt me wat minder gevaarlijk als het verkeer. Hoewel er ook mensen 's morgens niet meer wakker worden.Herkenbaar ! En ook niet met ruzie slapen![]()
Mijn "stief"schoonvader overkomen. Stond 's nachts de politie bij ons aan de deur, omdat mijn schoonmoeder naar mijn vriendin had gevraagd. Dat is ook gek wakker wordenSlapen lijkt me wat minder gevaarlijk als het verkeer. Hoewel er ook mensen 's morgens niet meer wakker worden.
Lang verhaal kort, aantal jaar terug werd mijn schoonmoeder in de nacht wakker naast haar vriend, die dood was. Heel naar.De wie naar de wat MM?![]()
Vind ik ook leuk, als ik de bal niet in mijn nek geslagen krijg van mijn mede speler...Padel zeker leuk en lekker toegankelijk !
Zoals jij het formuleert, voor mij ook buiten sport niet.Dat heb ik bij de meeste sporten. Liever geen ballen in mn nek of op mn neus![]()
Ja ik leef nog, reactie liet even op zich wachten, kuch jaartje later kuch.Heb dit topic juist geopend om forummers zoals jij hier weer terug te krijgen. Lang geleden, Jeroen!Is Renaultje ook nog ergens hier?
Geen druk of haast hoor. Dan is het niet leuk meer. Mijn leven is de afgelopen jaren ook erg veranderd.Ja ik leef nog, reactie liet even op zich wachten, kuch jaartje later kuch.
Afgelopen jaren druk met andere zaken. Maar zal mijn beste beentje voorzetten en wat actiever proberen te zijn. Beloof niets haha. Hier in offtopic loopt op zijn tijd ook weer lekker door zie ik. Las af en toe nog wel mee.
Klopt. En daar is afgelopen maanden nog meer achterweg gekomen dan ik tot nu toe heb gedeeld hier, dus voorlopig ben ik daar nog wel even zoet mee.Ja ik had zoiets heel licht meegekregen, heb het dus niet heel goed voor ogen, maar begrijp ook wel dat je niet alles op internet zet. Las ook iets over slaapproblemen.
Heel veel sterkte/succes!Klopt. En daar is afgelopen maanden nog meer achterweg gekomen dan ik tot nu toe heb gedeeld hier, dus voorlopig ben ik daar nog wel even zoet mee.
Thanks! En ik zie @Soloman en zijn bijdragen hier ook graag.Heel veel sterkte/succes!
Haha thanks CK, zal mijn best doen. Ja ik moet ook op mijn woorden gaan passen.
Zag dat Soloman ook af en toe langskomt maar snel weer weg is.
Ja, lijkt wel een spam aanval of zo.Dat een topic over een Model Y toch zo interessant is hè?![]()
Ik mag het niet zeggen, maar ik had niet een heel andere gedachte...Beter te pruimen dan het "geef je mening" topic![]()
Jammer van de wind. Dit weekend weer bikiniweer, als het zo doorgaatMiddag. Lijkt wel of we in Spanje wonen, weken mooi weer. Ik klaag niet, al hoop ik niet op een bloedhete zomer...
Muah.. ik pas..Jammer van de wind. Dit weekend weer bikiniweer, als het zo doorgaat![]()