Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

over ramptoerisme gesproken, ik reed vanochtend 2-3 auto’s schuin achter de twee vrachtwagens die elkaar vanochtend geramd hebben op de a59 thv afslag Oss.

Ik heb in al mijn jaren achter het stuur nog nooit zo hard in de ankers moeten gaan. Enkel lichte blikschade aan onze ID.7 van rondvliegende onderdelen en weet ik wat.

Bestuurder van de vrachtwagen is er minder goed vanaf gekomen hoorde ik vanmiddag op de terugweg op de radio. 48 jaar is de beste man geworden. Verschrikkelijk.

Artikel
Jeetje, dat is wel heftig. Goed dat je er afgezien van wat materiële schade niets aan hebt overgehouden. Maar de ervaring is wel stevig. Neem gerust de tijd om alles weer bij elkaar te laten komen... sterkte!

Goedenavond. Hebben jullie het gezien? Was flinke fik hier...

1920x1080a.jpg
Die nacht wel veel sirenes gehoord bij mij, ze waren dus van behoorlijk ver uitgerukt !

Ja, dergelijke gebeurtenissen maken het weer even heel erg scherp dat het leven geen gegeven is en vluchtig kan zijn.
Ik moet zeggen dat ik het de hele dag een beetje langs mij heen heb laten gaan. Adrenaline denk ik. Pas toen ik het thuis met mijn vrouw deelde voelde ik de rillingen over m'n rug lopen.
Rustig aan ! Uit eigen ervaring: de avond en nachten erna komt pas besef, niet onderschatten. Snel proberen plekje geven.

Ik vind sindsdien het ook nooit zo erg om in files te staan. Liever dat dan de oorzaak zijn van de file door een ongeluk.

Ik ben daar te dood van binnen voor denk ik, schrikken van een ongeluk.
Ik stop, ga helpen als het moet en het doet me eigenlijk niks later. Ook niet de keer dat iemand een gecompliceerde beenbreuk had. Rustig houden en hulp inschakelen, meer kan je niet doen.

Wat mij wel raakte, maar had ik hier eerder gepost.
Op de A4 was een ongeval, reed er toevallig met de brommer langs.
3 meisjes, denk van de leeftijd tussen de 6 en 12 stonden aan mijn kant van de vangrail met een traumabeertje strak tegen zich aan gedrukt en hun moeder ging de ambulance in. Ik kreeg een brok on mijn keel, gedachte van zou hun moeder het halen.

Ik las later dat die moeder in orde was en dezelfde dag nog het ziekenhuis mocht verlaten.

Ja, dergelijke gebeurtenissen maken het weer even heel erg scherp dat het leven geen gegeven is en vluchtig kan zijn.
Ik moet zeggen dat ik het de hele dag een beetje langs mij heen heb laten gaan. Adrenaline denk ik. Pas toen ik het thuis met mijn vrouw deelde voelde ik de rillingen over m'n rug lopen.
Goed erover praten helpt.

Om die reden, je weet nooit wat je in het verkeer overkomt, hebben mijn vrouw en ik de afspraak 's morgens niet met ruzie de deur uit te gaan

Met ruzie slapen is ook niet fijn, lig je de hele avond boos in bed te piekeren. Ik probeer ruzie meestal te vermijden eerlijk gezegd, vaak gaat het om niks, dus dan is het ook niet de moeite en als man win je geen enkele discussie (op Johnny dep na) dus kun je maar beter toegeven :ROFLMAO:

Prima “offtopic” allemaal, hoor. Maar het mag van mij wel weer wat luchtiger qua onderwerp…. :oops:
Genoeg ellende in de wereld.

De wie naar de wat MM?:unsure:
Lang verhaal kort, aantal jaar terug werd mijn schoonmoeder in de nacht wakker naast haar vriend, die dood was. Heel naar.

En nu dus weer happy stories. Vandaag eerst 2u padellen, leuke sport! Daarna borrel en uiteten. Afsluiten met een film. Ow nee, nog op de fiets naar huis. Lekker ritje maar wel koud :eek: dus nu even beetje ontdooien en dan slapen.

Heb dit topic juist geopend om forummers zoals jij hier weer terug te krijgen. Lang geleden, Jeroen! :ROFLMAO: Is Renaultje ook nog ergens hier?
Ja ik leef nog, reactie liet even op zich wachten, kuch jaartje later kuch. :LOL:
Afgelopen jaren druk met andere zaken. Maar zal mijn beste beentje voorzetten en wat actiever proberen te zijn. Beloof niets haha. Hier in offtopic loopt op zijn tijd ook weer lekker door zie ik. Las af en toe nog wel mee.

Ja ik leef nog, reactie liet even op zich wachten, kuch jaartje later kuch. :LOL:
Afgelopen jaren druk met andere zaken. Maar zal mijn beste beentje voorzetten en wat actiever proberen te zijn. Beloof niets haha. Hier in offtopic loopt op zijn tijd ook weer lekker door zie ik. Las af en toe nog wel mee.
Geen druk of haast hoor. Dan is het niet leuk meer. Mijn leven is de afgelopen jaren ook erg veranderd.

Ja ik had zoiets heel licht meegekregen, heb het dus niet heel goed voor ogen, maar begrijp ook wel dat je niet alles op internet zet. Las ook iets over slaapproblemen. Mijn slaapritme is ook erg slecht, maar krijg ik wel weer op de rit.
CK vroeg ook al een tijdje waar ik bleef, denk op een gegeven moment opgegeven. Hij kent mij langer dan vandaag.

Wij woonden vroeger aan een scherpe bocht. Bijna elk weekend was het daar wel prijs. 1 keertje is er een Golf GTI'tje uit de bocht gevlogen en die kwam op zijn dak in onze voortuin terecht.
Mijn vader was te laat om me tegen te houden. Laten we zeggen dat de nek van de bestuurder in een rare positie stond. Het is me altijd bijgebleven.

Welkom terug Renaultje. Houdt je het wel netjes hier? ;)

Ik moet zelf ook gaan oppassen wat ik schrijf in het offtopic, naast Nico GTR nu ook Renaultje die mij in het echt kent.
Ze weten zelfs waar ik woon... :censored:

@Marleen: Verzoek was om het luchtig te houden, maar zo te lezen had die Golf bestuurder ook lucht gezien voor de klap...

Laatst bewerkt:
Ja ik had zoiets heel licht meegekregen, heb het dus niet heel goed voor ogen, maar begrijp ook wel dat je niet alles op internet zet. Las ook iets over slaapproblemen.
Klopt. En daar is afgelopen maanden nog meer achterweg gekomen dan ik tot nu toe heb gedeeld hier, dus voorlopig ben ik daar nog wel even zoet mee.

Klopt. En daar is afgelopen maanden nog meer achterweg gekomen dan ik tot nu toe heb gedeeld hier, dus voorlopig ben ik daar nog wel even zoet mee.
Heel veel sterkte/succes!

Haha thanks CK, zal mijn best doen. Ja ik moet ook op mijn woorden gaan passen.
Zag dat Soloman ook af en toe langskomt maar snel weer weg is.

Middag. Lijkt wel of we in Spanje wonen, weken mooi weer. Ik klaag niet, al hoop ik niet op een bloedhete zomer...

Terug
Bovenaan