Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Obelix was langsgekomen en had er een paar verloren onderweg?en.... dode everzwijnen.
Kun je de tekenfilms ook (nog) waarderen? Sinds vandaag staat er een nieuwe Asterix-film op NetFlix (werd ik mee gespamd door Netflix ...)Samen met Lucky Luke een van mijn favoriete strip-series
Bijna weekend, want vrijdag maken we de brug![]()
Guust Flater, de Kiekeboes, ... zaligIk heb er ook nog wel wat liggen. Maar nog veel grotere stapels; Suske en Wiske, Kuifje, Guust flater en Jan, Jans en de kinderen.
Oh en de complete serie Bob Evers, maar dat zijn dan weer geen stripverhalen.![]()
De Asterix tekenfilms niet. Die van Lucky Luke waren zalig. Zeker met RataplanKun je de tekenfilms ook (nog) waarderen? Sinds vandaag staat er een nieuwe Asterix-film op NetFlix (werd ik mee gespamd door Netflix ...)
Dat is ook voor kinderenHet begon bij mij met een abonnement op AutoWeek en de jaarboeken van AutoV****
Naast natura nu bijverdienen met reclame?Autovisie
Maar een huwelijksreis naar Jamaica is onvergetelijkbruiloften kunnen heel duur zijn![]()
Ach ja ik was lekker aan het stoken. Kan hier ook nog wel ff een klein stukje doen.Naast natura nu bijverdienen met reclame?
Heb dit ook gehad, volgens mij laatst ergens geschreven. Was aardig klusje …Ooit eens tegen 180/h een duif tegen mijn auto gehad. Het beestje zat tot in de motorruimte, dwars door de bumper
Dan heb je kans dat de luchtstroom rond je auto "m afbuigt richting je dak(rand). Een keer met een duif gehad, bij 130 geloof ik. Alleen harde klap tegen dakrand, gelukkig geen echte schade. Maar 130 betekent (schemer)donker dus je ziet 't kreng niet aankomen en schrikt je wezenloos van zo'n doffe knal "uit het niets"Stel je voor dat die duif een half metertje hoger vloog...
Pony op de bbq?Ik ga de bbq maar eens aansteken.
Ik een aperol spritzIk wil pulled pork, geen kermis..
Reken dan maar op héééél veel ads voor 'kouwe gouwes' de komende tijdDat gaat ik moeten Googlen
Hmm, dat klinkt sinds 2019 toch nog net ff minder overtuigend dan daarvóórNu zelf coronaatje ook lekker.
Wat is verkeerd?Jeetje gaat de verkeerde kant op ck.