De Dude
Asfaltkampioen
Ah ja zoiets zei je al eerder. Specifieke reden ? Of gewoon zomaarIk drink bijna niet meer tegenwoordig,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ah ja zoiets zei je al eerder. Specifieke reden ? Of gewoon zomaarIk drink bijna niet meer tegenwoordig,
Maar kan je 2-jarige al zwemmen dan?![]()
Dat is heel herkenbaar. Mijn vriendin slaapt zodra ze het kussen aanraakt. Ik moet eerst rustig "uit" gaan. Gelukkig weet ik wel wat helpende gedachtes zijn inmiddels.De eerste foto zelf gemaakt vandaag, die tweede is van het internet.
Koffie drink ik wil maar niet meer in de middag. Slaap met name slecht omdat ik m’n gedachtes niet kan uitzetten, of lastig, my mind goes a million miles a minute… 24/7
Plus ik slaap heel licht dus als ik een heel klein geluidje hoor ben ik al wakker!![]()
Nee jij hebt bandjesNetjes! Ik moet nog met bandjes in het water
Wachtlijsten tegenwoordig ook bij het halen van zwemdiplomas?
Heb ik ook al bijna 4 en half jaar. Dacht eerst dat het kwam door plotseling overlijden van een dierbare, daarna de Corona-periode, maar ik heb het nog steeds…Enige "probleem" met mijn slaap is dat ik er 's ochtends niet uit kan. (En er 's nachts niet in)
Jij praat in je slaap?Ik slaap
Hij stuurt berichten naar dit topic in zijn slaap.Jij praat in je slaap?
Zeker... EllendeWachtlijsten tegenwoordig ook bij het halen van zwemdiplomas?
Komma JL86, komma...Nu thuis, ff met de kleine spelen dan over een uurtje koken
Maak dat de kat wijs, of is die ook al gekookt?Geen komma![]()
Op dit tijdstip?Hier een biefstukje.
Waarom vertel je dat dan?Morgen ga ik iets leuks doen maar ik mag het jullie helaas niet vertellen.
Hier nog een. Thuis op een brakke zondag wel eens, maar je zult mij muv sporten nooit buiten de deur zien in een trainingsbroek. Beetje gewoonte, M’n vader wilde dat vroeger echt niet net als een capuchon op haha.geen trainingsbroek, draag ik sowieso alleen als ik sport)
Hmm, geeft ook te denken over wat dergelijkeAuto van Luc gaat plots sneller rijden door kindertekening: “Nogal vervelend in een zone 30”
![]()