Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Mijn zoontje idem, pasfoto van dat ie een maand oud is in z’n paspoort… snap het nut ervan niet… :rolleyes:
Helaas komt het nog wel eens voor dat één van de ouders of nog erger een (halve) vreemde een kind meeneemt naar een ander land voor welke (verschrikkelijke) reden dan ook, zonder toestemming van de andere voogd en met grote kans dat het nooit meer terugkomt.

Een foto van 6 maanden en een kind van 5 is zeker niet waterdicht en ook het briefje dat je ondertekend door de andere voogd moet tonen is niet sterk, maar het is iets, mogelijk kan er dan toch ingegrepen worden als het kind vermist is.

Goedemorgen.

Weer niet zo'n natte dag als voorspeld vandaag, moet eigenlijk nog een buitendeur schilderen maar dat durf ik dan weer net niet.
24 uur drogen en al die tijd geen regen iets te groot risico.

Goedemorgen.

Weer niet zo'n natte dag als voorspeld vandaag, moet eigenlijk nog een buitendeur schilderen maar dat durf ik dan weer net niet.
24 uur drogen en al die tijd geen regen iets te groot risico.
Mijn schilder vertelde me dat ze soms de gok nemen. Als het niet te koud is, dan is die verf snel hard genoeg om wat druppels te overleven. En als het toch mis gaat even opschuren en later nog eens doen.

Als de wind er niet op staat is het probleem ook veel minder.

Komen wel betere tijden aan, zo eerst naar de kringloopwinkel kijken voor een kastje.
Nee, ik ben niet arm, maar die hoef ik niet in elkaar te zetten.:whistle:

Net ook veel troep bij BOL besteld, waaronder scheermesjes en scheerschuim. Scheer me altijd met een elektrisch scheerapparaat, maar laatst noodgedwongen een mesje moeten gebruiken. Veel gladder, dus ik ga over.

En nog wat nostalgie uit mijn kindertijd besteld, duur en onzinnig maar wel leuk.
Ik had cadeaubonnen van mijn werk gekregen...

Fijn zo'n werkgever.

Ik ga maar weer eens verder kijken voor iets anders, nu een sollicitatie verstuurd naar een internationale firma die kantoor heeft in Aken. Duitsland.....zou een goede nieuwe ervaring zijn.

Fijn zo'n werkgever.

Ik ga maar weer eens verder kijken voor iets anders, nu een sollicitatie verstuurd naar een internationale firma die kantoor heeft in Aken. Duitsland.....zou een goede nieuwe ervaring zijn.
Je hebt het niet 100% naar je zin in je huidige baan?

Komen wel betere tijden aan, zo eerst naar de kringloopwinkel kijken voor een kastje.
Nee, ik ben niet arm, maar die hoef ik niet in elkaar te zetten.:whistle:
Als arme sloeber kun je tegenwoordig allang niet meer in een kringloopwinkel terecht...

Die durven hoge bedragen te vragen onder het mom van "Vintage" Ook een bankstel mag gewoon dik geld opleveren ipv dat het een betaalbaar alternatief is voor de minder bedeelde medemens...

Ik heb al eens meubels gezien die bij de blauwgele meubelwinkel (toevallig binnen een paar kilometer afstand van een filiaal ook nog) nieuw net zo duur waren als in de kringloop...
Die kringloop ben ik ook nooit meer binnen geweest... Afzetters...

Niet dat ik arm ben, ik zoek nog wel eens oude (audio) apparatuur voor weinig geld. Dat is vaak van betere kwaliteit dan de tegenwoordige brol of het wordt niet eens meer gemaakt. Maar ook daar durven ze flink geld voor te vragen.
Maar het is wat toegankelijker om een kringloop binnen te wandelen dan via marktplaats en 30 berichten over en weer enz enz enz...

Net ook veel troep bij BOL besteld, waaronder scheermesjes en scheerschuim. Scheer me altijd met een elektrisch scheerapparaat, maar laatst noodgedwongen een mesje moeten gebruiken. Veel gladder, dus ik ga over.
ooit philips oneblade geprobeerd? Zit tussen normaal electrisch en trimmen in zo'n beetje. Wordt alleen een beetje teveel smerige reclame voor gemaakt momenteel.

By the way: je had toch net nieuwe kozijnen of heb je alleen de ramen gedaan en niet de deuren?

@Nico GTR Problemen met de werkgever?
Gelukkig kun je met jou achtergrond makkelijk ergens anders aan de slag tegenwoordig.

@De Dude Jij, scheren? Dan klopt je avatar niet :ROFLMAO:

Als arme sloeber kun je tegenwoordig allang niet meer in een kringloopwinkel terecht...

Die durven hoge bedragen te vragen onder het mom van "Vintage" Ook een bankstel mag gewoon dik geld opleveren ipv dat het een betaalbaar alternatief is voor de minder bedeelde medemens...

Ik heb al eens meubels gezien die bij de blauwgele meubelwinkel (toevallig binnen een paar kilometer afstand van een filiaal ook nog) nieuw net zo duur waren als in de kringloop...
Die kringloop ben ik ook nooit meer binnen geweest... Afzetters...

Niet dat ik arm ben, ik zoek nog wel eens oude (audio) apparatuur voor weinig geld. Dat is vaak van betere kwaliteit dan de tegenwoordige brol of het wordt niet eens meer gemaakt. Maar ook daar durven ze flink geld voor te vragen.
Maar het is wat toegankelijker om een kringloop binnen te wandelen dan via marktplaats en 30 berichten over en weer enz enz enz...

ooit philips oneblade geprobeerd? Zit tussen normaal electrisch en trimmen in zo'n beetje. Wordt alleen een beetje teveel smerige reclame voor gemaakt momenteel.

By the way: je had toch net nieuwe kozijnen of heb je alleen de ramen gedaan en niet de deuren?

@Nico GTR Problemen met de werkgever?
Gelukkig kun je met jou achtergrond makkelijk ergens anders aan de slag tegenwoordig.

@De Dude Jij, scheren? Dan klopt je avatar niet :ROFLMAO:
Deur naar mijn garage, die zat niet in het pakket. En dan de gewone deur aan de tuinkant, niet de deur waar de auto doorheen gaat.

Mogelijkheid om er een zeil voor te spannen vanaf het dak waarbij er nog wel wat ventilatie is? Dan zou ik het gewoon schilderen. De temperatuur is ook een belangrijk punt.

Problemen niet, wel een verschil in inzicht. Aangezien het bedrijf er ook nogal slecht voor staat en er een paar figuren terug komen die maar 1 ding kunnen...."Eisen" heb ik niet zoveel zin in.

Dus als mijn R&D project dan ook nog geschrapt gaat worden....prima maar dan zonder mij verder.

Toch wel balen Nico, maar je komt elders sowieso wel aan de bak.
Ik was net boodschappen doen, 94 Euro. Ik zeg wacht, ik heb nog een flessenbon.
Scant... "Nou meneer, dat is dan 69 Euro.":whistle:

Van 1 avondje natuurlijk
Dat valt dat wel mee, maar in het verleden wel eens zulke avondjes gehad. Uiteraard niet alleen.
19 kratten bier of zo met man of 8...
Ik ben daar nu te oud voor, 2 dagen kater is niet fijn.

Dit was, Pobresh had toch gelijk, van 3 weken. En ja, wat meer dan normaal want vakantie.
Ook de flesjes uit het vakantiehuisje, waar ik met vrienden zat zaten er bij.

19 kratten bier of zo met man of 8...
Ik ben daar nu te oud voor, 2 dagen kater is niet fijn.
haha 2 kratten de neus ?? Dat is wel categorie coma, koekoek.

Ik heb m’n studenten leven prima gevierd maar je was een best man als je kratje de neus wegtikte

haha 2 kratten de neus ?? Dat is wel categorie coma, koekoek.

Ik heb m’n studenten leven prima gevierd maar je was een best man als je kratje de neus wegtikte
Ja, zoals ik al schreef, altijd mensen met een overtreffende trap, die erger zijn dan je zelf bent.
1 maat van vroeger ging zondagochtend om 5 uur vissen, zijn stoel was een kratje bier. Rond 10 uur in de ochtend was het kratje leeg en was het volgen de krat aan de beurt. Triest uiteraard, maar hij leeft nog en is inmiddels wat verstandiger.

Er zijn collegas die dan vinden dat ik niet zo'n verwend rotjong moet zijn als ik zeg dat ik mijn werk ook leuk moet vinden...maar goed. Soms zijn er vacatures die klinken wel heel leuk.

Wij zijn tegenwoordig ook altijd zo goed in sparen van statiegeld. Verschrikkelijk eigenlijk. Heb je ineens de Kangoo nodig om boodschappen te doen.

Het is juist wel belangrijk dat je jouw werk ook leuk vindt om te doen, daar voel je jezelf namelijk alleen maar beter door maar je bent ook productiever. Win=win.

Heeft er iemand trouwens een account op vesselfinder.com die ik mag lenen? Niet geschoten is altijd mis.

Welk containernummer :p ahaha neeh die heb ik persoonlijk niet helaas.

Heb wel gesolliciteerd bij Damen maar verder niks meer van gehoord.

Werk is alleen vol te houden als het leuk genoeg is denk ik zo. Als je altijd met tegenzin naar je werk gaat ben je snel klaar.

Scheelt dat je al een kangoo hebt voor de boodschappen.

Haha! Hij vertrekt pas 30 september maar sinds ik al weet welke boot het is ben ik hem al aan het volgen :ROFLMAO: . Is van Hamburg onderweg naar New York, alleen je hebt een betaalde account nodig voor real time traffic.

Hopelijk binnenkort de Megane ook weer terug op de weg. Al ff een illegaal rondje gereden.

Bakolie afgetapt maar die is (weliswaar donker) vrij van een excessieve hoeveelheid ijzerdeeltjes.
Dat was mijn laatste twijfel of de bak eraf moest. Ik ga dus alle lageringen aan de wielzijde vervangen en dan weer lekker rijden. Elke week weer tanken wordt ik ook gek van zo ondertussen.

Als in BitTorrent? Wat ga ik daar mee doen?

841d09ae-0da3-4340-a749-68070137f967-1662668238985.jpg

Hopelijk binnenkort de Megane ook weer terug op de weg. Al ff een illegaal rondje gereden.

Bakolie afgetapt maar die is (weliswaar donker) vrij van een excessieve hoeveelheid ijzerdeeltjes.
Dat was mijn laatste twijfel of de bak eraf moest. Ik ga dus alle lageringen aan de wielzijde vervangen en dan weer lekker rijden. Elke week weer tanken wordt ik ook gek van zo ondertussen.
Zag al een foto in je topic. Gaaf. Knallen met die dikke diesel.

Terug
Bovenaan