Carkiller
Asfaltkampioen
Ja, zo doe ik het ook. Kijken en instructies geven.Zo trainen dat je zelf wat rust hebt op je werk.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, zo doe ik het ook. Kijken en instructies geven.Zo trainen dat je zelf wat rust hebt op je werk.![]()
Tsja, de opdracht krijgen om medewerkers te trainen zodat ze zelfstandiger kunnenwerken en zodra dat loopt mag jij weer vertrekken. Heb al meer van dat gevallen gehoord in mijn omgeving.Zo trainen dat je zelf wat rust hebt op je werk.![]()
In Paradiso?Zo op naar Amsterdam voor een concert vanavond.
Ik moet er nog 3 trainen, we hebben zwaar personeelsgebrek.Tsja, de opdracht krijgen om medewerkers te trainen zodat ze zelfstandiger kunnenwerken en zodra dat loopt mag jij weer vertrekken. Heb al meer van dat gevallen gehoord in mijn omgeving.![]()
Nee in de AfasIn Paradiso?
Je moet ze dusdanig trainen dat specifieke kennis bij jouzelf blijft. Waardoor je alsnog onmisbaar bent.Tsja, de opdracht krijgen om medewerkers te trainen zodat ze zelfstandiger kunnenwerken en zodra dat loopt mag jij weer vertrekken. Heb al meer van dat gevallen gehoord in mijn omgeving.![]()
Wij werken niet in de nacht, alleen ochtend en avonddienst.Je moet ze dusdanig trainen dat specifieke kennis bij jouzelf blijft. Waardoor je alsnog onmisbaar bent.
Je moet niet jezelf de laan uit werken...
@Carkiller personeelsgebrek? Wilt niemand meer snachts werken, of heb je ze eerder allemaal weggejaagd?
@Janneman En hoe was jou vakantie?![]()
Balen, nu boze vrouw?Zo bijna een ritje van 120 km in 2.5 uur erop zitten… heenweg was 1h20m… lekker vrijdag middag spits man. Ik ben dan overigens eerst pas op kantoor moet dan nog naar huis
Ik nu net 1u20 min over 32 km….Zo bijna een ritje van 120 km in 2.5 uur erop zitten… heenweg was 1h20m… lekker vrijdag middag spits man. Ik ben dan overigens eerst pas op kantoor moet dan nog naar huis
Rondje Nederland, Alkmaar, Den Helder, even thuis voor verjaardag, Winterswijk, Leeuwarden, de Veluwe. Lekker weer, veel fietsen en wandelen. Voor ons is dat puur genieten. Ik kan er wel weer even tegen.Je moet ze dusdanig trainen dat specifieke kennis bij jouzelf blijft. Waardoor je alsnog onmisbaar bent.
Je moet niet jezelf de laan uit werken...
@Carkiller personeelsgebrek? Wilt niemand meer snachts werken, of heb je ze eerder allemaal weggejaagd?
@Janneman En hoe was jou vakantie?![]()
Haha nee ze wordt niet zo snel boosBalen, nu boze vrouw?
Dan had ik dat verkeerd begrepen.Wij werken niet in de nacht, alleen ochtend en avonddienst.
Haha nee ze wordt niet zo snel boos![]()
Nope… gewoon normale ellende op de ring van Rotterdam met 2 ongelukken erbij op de A15 en een auto met pech op de A4@De Dude in de file gestaan vanwege de werkzaamheden van de A2?
Nee precies, vooral als het om niks gaat dan heeft ruzie maken ook vooral geen zin. Gewoon accepteren en door.Beter, ruzie is nooit fijn.
Zo lang er elke maand genoeg geld binnen komt.
En, had je beet met flirten?Nope… gewoon normale ellende op de ring van Rotterdam met 2 ongelukken erbij op de A15 en een auto met pech op de A4.
Ach het was lekker weer en ik was bijtijds gaan rijden , dus eigenlijk hele rit het dak open gehad en beetje muziek geluisterd, file flirten je kent het wel![]()
Nee joh ik rijd een station met 2 kinder zitjes achter. Dat helpt niet meeEn, had je beet met flirten?
Oh die ellende... Die ene keer dat ik gebruik heb gemaakt van de A4 kwam ik midden in de spits terecht en heb ik vanaf Roelofarendsveen tot ergens tussen delft en schiedam in de file gestaan... Ook 2 uur over gedaan ofzo... Was ook een vrijdag. En dan 8 jaar geledenNope… gewoon normale ellende op de ring van Rotterdam met 2 ongelukken erbij op de A15 en een auto met pech op de A4.
Dan reed je vrij dicht langs mij.Oh die ellende... Die ene keer dat ik gebruik heb gemaakt van de A4 kwam ik midden in de spits terecht en heb ik vanaf Roelofarendsveen tot ergens tussen delft en schiedam in de file gestaan... Ook 2 uur over gedaan ofzo... Was ook een vrijdag. En dan 8 jaar geledenNet na de spits was de A15 wel begaanbaar.
@JL86 Zonder overleg een corvette kopen? Oei... Hoe lang slaap je al op de bank?
Daar spendeer ik veel tijd van m’n levenDie ene keer dat ik gebruik heb gemaakt van de A4 kwam ik midden in de spits terecht en heb ik vanaf Roelofarendsveen tot ergens tussen delft en schiedam in de file gestaan... Ook 2 uur over gedaan ofzo... Was ook een vrijdag. En dan 8 jaar geleden![]()
Juist wél, toch?Nee joh ik rijd een station met 2 kinder zitjes achter. Dat helpt niet mee![]()
Haha soms wel idd.Juist wél, toch?
Dan wonen we ver bij mekaar uit de buurtDan reed je vrij dicht langs mij.
Ja, 900 hier en rest elders of zo, qua berichten.By the way @CarkiIIer Gefeliciteerd met je nieuwe Badge als Asfaltkampioen!
Of kunnen we beter zeggen Offtopickampioen?
Daarom is het ook zo'n serieuze bedoeling hier!Maar ik keek even in de ledenlijst, op 2 na zitten alle asfaltkampioenen hier.
Bijzondere plekken? In het algemeen ben ik weer eens positief verrast hoe prachtig Nederland is. Stranden, Friesland, de achterhoek, bossen, vennen en meren. En mooie stadjes en dorpen. Zoveel variatie, dit land heeft het allemaal.Dan had ik dat verkeerd begrepen.
Als de ploegendiensten verplicht zijn snap ik wel dat men voor andere werkgevers kiest momenteel.
Ach, komt vast wel weer goed ooit.
Nog bijzondere bezienswaardigheden gezien op je vakantie?
@Janneman Klinkt als een actieve vakantie. Jij ook nog bijzondere plekken gezien die wij misschien eens zouden moeten bezoeken?
@De Dude in de file gestaan vanwege de werkzaamheden van de A2?
Wat zeg je?Graag een beetje harder posten, ben een beetje doof![]()
Met wortelpuree?Of je worst lust was het toch?
Is dat lekker?Met wortelpuree?![]()
Ik was ergens nieuw, een stuk software bleek ernstig gammel en dan toch voor zo'n volle zaal presenteren. Hahaha... ik voelde me een ijsverkoper op de noordpool. De volgende dagen kreeg ik er nog een soort lol in ook.pfff 200 man, dat is wel een dingetje. Ik ben niet de beste public speaker. Kleine groepen (20-30 man) ben ik top, maar zalen nee helaas niet...
Dat hoor ik vaak maar is eigenlijk niet gewoon de hoofdreden dat je je gewoon heerlijk ontspannen in eigen land bent ipv het buitenland dat altijd ongemerkt wat extra energie kost.Bijzondere plekken? In het algemeen ben ik weer eens positief verrast hoe prachtig Nederland is. Stranden, Friesland, de achterhoek, bossen, vennen en meren. En mooie stadjes en dorpen. Zoveel variatie, dit land heeft het allemaal.
Mijn favorietIs dat lekker?
Ik weet niet eens wat het is.Puree met pastinaak, knolselderij of zoete aardappel vind ik ook lekker.
Ja je moet het wel afwisselen met vette hap natuurlijkKlinkt heel gezond…![]()