Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Pakkans moet omhoogWeet ik, maag die van van mij wel net zo hoog worden![]()
Heb ik weleens verteld over waarom ik met mijn Focus tegen het huis reed..? Vriendin die ineens riep dat ze de andere auto niet goed had geparkeerd dus ik moest opletten. Ik was afgeleid en keek links, niks aan de hand. Vervolgens schaafde ik rechts langs een muur met de wielkast...
Ik chagrijnig, leid mij dan ook niet af, volgens haar volledig mijn schuld. Blijft een punt van discussie![]()
Amen brotherCan’t live with them
Can’t live without
#levensmotto
Uhm, lastig in te schatten, de advertentie doet mij vermoeden van niet. Maar ik heb de bar even gegoogled en hij is wel gewoon open. Dus wellicht toch wel? In dat geval heb je een rendement van 16%, nicht schlecht
Uhm, lastig in te schatten, de advertentie doet mij vermoeden van niet. Maar ik heb de bar even gegoogled en hij is wel gewoon open. Dus wellicht toch wel? In dat geval heb je een rendement van 16%, nicht schlecht![]()
Geld, geld, geld…![]()
Ik tank altijd voor 10 Euro.stutututu kost ook geld, zeker met deze benzineprijzen
Om net boodschappen te kunnen doen?Ik tank altijd voor 10 Euro.
Heeft dat met rijden an sich te maken of meer met het verkeer?Vroeger greep ik elk smoesje aan om auto te rijden. Nu heb ik genoten van een dag thuiswerken.... Ik word oud
Je beseft wel dat je na de aanvaring met mevr SJ verder vandaag 'shit out of luck' bent he.Zit in research modus
Met de Subaru? Ik kijk wel uit...Om net boodschappen te kunnen doen?
Ik weet de uitslag alZit in research modus
Can’t live with them
Can’t live without
#levensmotto
Woensdag avond zie ik haar weer. Ze wilde barbecuen maar of het weer daar goed genoeg voor gaat zijn...Dag 1 van 3 overleefd. Morgen de zwaarste.
Vrouwen.Eehhh…![]()
![]()
Ik ben hier niet zo helder als thuis.Vrouwen.
Ach ja, beter dat dan andersom.Ik ben hier niet zo helder als thuis.![]()
Hoeveel procent alcohol?Ik heb mijn coal ila opgedronken....
Dankjewel. Hoop wel dat ik zo kan slapen. 7 uur gaat de wekker weer.En weer thuis, redelijke werkdag gehad. JW, succes morgen.
Dankjewel. Hoop wel dat ik zo kan slapen. 7 uur gaat de wekker weer.![]()
Geld, geld, geld…![]()
Ik was er om 06:30 uit want ik had kids dutyMevrouw Dude heeft gelijk wat mij betreft. Prima als je wilt hardlopen, maar dan maar eerder uit bed.Ja sorry, ik snap het wel.
![]()
Ik was er om 06:30 uit want ik had kids duty. Mevrouw de dude heeft helemaal geen gelijk
Dat durf ik niet. Er hangt bij ons een flauw bordje in de keuken..vertel dat maar eens aan haar
![]()
Regel 3: als de directrice van huis is ben ik de baas. Daarom zojuist 2 koekjes bij de koffie genomen, even flink uit de band springenDat durf ik niet. Er hangt bij ons een flauw bordje in de keuken..
Regel 1. Mama heeft altijd gelijk.
Regel 2. Als mama geen gelijk heeft treed regel 1 in werking.
Dan weet jij wel hoe de vlag dr bij hangt hier.