Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

lock-screen-animation-computer-icons-padlock-png-favpng-imheMRdXd4nUm6HaDBb1wU3wn.jpg

Toevallig precies op de nieuwe pagina, het slotje.

Maar te rustig hier, mensen wel online maar negeren het offtopic. Dus daar sluit ik me dan maar bij aan.
Kom wel weer kijken als het weer leeft hier.

Zelf beetje offline afgelopen dagen - tropenrooster nu op werk :/

Maar we gaan weer de herfst in , OK even gekke spike dit weekend, dus: tijd voor lekkere herfst biertjes.

Nog aanraders ?

Er valt weinig te melden, het regent en stormt de laatste dagen, dus behalve naar het werk kom ik niet buiten. Gelukkig is de Coentunnel weer open.

Ik wacht op mn garage, de nieuwe benzinepomp wordt erin gehangen en dan mag ik hem ophalen... 2 woorden, 9 letters: Duurt lang :ROFLMAO:

Net op de terugweg hier ook, wel lekker weer, terug van het terras in Zurich. De “tunnel” om de stad uit te komen was afgesloten, moet je helemaal binnen door, maar iedereen dus… zucht

Dat is het nadeel van een boom. :confused: Tijd geleden toen er een zware storm over Nederland raasde (weet even niet meer welke) waaide er bij ons achter ook een boom om. Niet alleen de boom, maar daardoor ook onze schutting! :rolleyes:

Verschrikkelijk vandaag. Weer thuis van vakantie. De vrouw morgen weer werken en ik maandag. Sinds 1 juni heb ik maar een stuk of 5 halve dagen gewerkt dus een volle werkweek zal echt wennen zijn. Kijk er tegelijk wel en niet naar uit.

Terug
Bovenaan