Magnifieke malloot
Asfaltkampioen
Ja bizar he. Maar geen idee waar Twix woont, dus vandaar!Texas tov Europa. Gigantisch dus!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja bizar he. Maar geen idee waar Twix woont, dus vandaar!Texas tov Europa. Gigantisch dus!
![]()
Mijn droomauto is een Lexus LFA, dus V10 is genoeg.Wellicht de Japanse "ster" met V12.
Een leuk geldbedrag maakt veel mogelijk, maar om de ‘juiste’ keuze te maken is lastig en voor iedereen anders. Minder werken en meer vrije tijd is ook wat waard, maar of dat uitkan hangt natuurlijk ook van de hoogte van het bedrag.Het is iets dat ik al heel lang wil, maar nu het ineens echt kan, vind ik het best lastig om te bedenken wanneer en hoe vaak ik het dan echt zou gebruiken. (cold feet?) Tegelijkertijd zitten de begeerte en opwinding nogal hoog, dus het is nu nog lastig om er met een echt nuchtere blik naar te kijken.![]()
Op pagina 2 beland? Die mis ik... en klopt deze post hier welHet is alweer even stil hier en we zijn inmiddels op pagina 2 beland, dus tijd om weer wat te delen.
Drukke week wel, mede doordat ik van alles in de agenda naar voren heb gehaald om straks vakantie te kunnen houden.
Gisteren vroeg in de ochtend vertrokken vanuit Nijmegen richting Mannheim, een rit van zo’n 4,5 uur. Daar stond een technische bespreking gepland bij klant nummer 1 van de dag. Daarna door naar klant nummer 2 in Saarbrücken, zo'n anderhalf uur verder. Op de weg terug flink wat vertraging bij Kaiserslautern door wegwerkzaamheden. Rond 19:00 uur weer thuis. Net te laat voor de aftrap van het EK vrouwen, maar gelukkig leven we in 2025 en kun je alles terugkijken. Engeland – Nederland: 4-0... tja.
Vanmorgen gewerkt aan de kwartaalreviewpresentatie. (Gaap)
Dan nu wat leukers, althans, voor mij. Even naar Wesel gereden om iets bijzonders te bekijken. Ben niet actief op zoek naar een extra bolide, maar deze... deze staat al heel lang hoog op m’n lijstje. En nu voor een wel héél scherpe prijs. Net even bekeken en een klein stukje mee gereden. En ja hoor: verliefd. Echt even op m’n tong moeten bijten om niet meteen ter plekke een aanbetaling te doen. Ik zeg er verder nog niets over, hij staat er namelijk nog.
Sowieso een beetje flauw nieuws misschien, want ik weet ook niet of ik hierna nog iets ga delen over deze auto. Ik post eigenlijk nooit iets over mijn wagens om privacyredenen. Maar het hart ligt momenteel iets teveel op de tong.
Nu door naar Düsseldorf als het verkeer meevalt, ben ik rond 19:30 weer thuis.
Hier stond een hint, omdat ik de info wel heel summier vond, maar met een beetje goed filteren waren er slechts 2 resultaten te vinden dus ik heb deze toch weer weggehaald, excuus.
Dat is wel zo, maar wel een kostbare grap en met het risico dat ie dan vervolgens een tijdje staat of dat je er op moet inleveren. Beiden niet ideaal.Ervaren, en als het tegenvalt later weer verkopen. Kan je m in elk geval afvinken.
Dat is zeker waar, maar soms zijn we gewoon hebberig.Een leuk geldbedrag maakt veel mogelijk, maar om de ‘juiste’ keuze te maken is lastig en voor iedereen anders. Minder werken en meer vrije tijd is ook wat waard, maar of dat uitkan hangt natuurlijk ook van de hoogte van het bedrag.
Dat valt nog wel mee, dit zou nr.4 zijn. Hobbyauto nr.2. Het zit 'm meer in, 's winters zou hij waarschijnlijk altijd binnen staan en zomers met mooi weer naar buiten komen. Zomers heb ik al een heerlijke cabrio. Wanneer pak je deze dan nog? Ik zie me er ook geen grote roadtrips mee maken, uitermate geschikt voor, maar te kostbaar. Lastig..Begrijp het, lastige keuze! Hoeveel auto’s heb je al?
Pagina 2 van de "nieuw berichten"-pagina.Op pagina 2 beland? Die mis ik... en klopt deze post hier wel![]()
Heel herkenbaar! Ben benieuwd waar je mee thuiskomt!Dat is zeker waar, maar soms zijn we gewoon hebberig.![]()
Dat dus vandaag met de tr6 dezelfde ervaring.Vanochtend nog ff op pad geweest met de Bird, m’n pa is hier, ongeveer dezelfde leeftijd, vond het natuurlijk ook wel leuk! Viel mij wel op dat veel moderne cabrio’s met het dak dicht rijden… waarom heb je dan een cabrio?![]()
Heb er 2 staanIk denk dat @Geuzert naar een CL600 is gaan kijken of een 600 SEL. Het kan natuurlijk een S600 zijn, maar dat verwacht ik niet.
Dan mag ze dat zelf doen.Kak. Nestje. Iemand tips? Mag van m’n vrouw niet zelf iets ondernemen na m’n laatste avontuurtje met insecten. Dacht er gewoon aan vanavond wat Italiaans spul wat ik nog heb erin te sprayen wat altijd goed werkt
Ik zeg gifZit je lekker in de tuin te genieten van een aperitivo (ja ja beetje vroeg maar hè , het is lekker weer) , zie je opeens wel heel veel wespen lekker bezig in het dak van je pergola..
Kak. Nestje. Iemand tips? Mag van m’n vrouw niet zelf iets ondernemen na m’n laatste avontuurtje met insecten. Dacht er gewoon aan vanavond wat Italiaans spul wat ik nog heb erin te sprayen wat altijd goed werkt
Friese wespen overleven die dingen.Ik heb zo’n elektrisch tennisracket tegen wespen.
Schudden we elkaar de hand. Hier weer plat gezien het weer in de rug is geschoten. En beide schouders ontstoken slijmbeurs... heerlijk begin van de vakantie, dit oude menneke moet maar eens beter bezig met zijn lichaam...Pff, even lekker niks doen vanuit een ziekenhuisbed. Blaasoperatie, komt wel weer goed. Waarschijnlijk donderdag weer naar huis en dan verder met wat ik vandaag kan, voorlopig niks.
Volgens mijn vrouw begin ik 'een oud menneke' te worden maar dat gaat nog lang niet gebeuren.