Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Texas tov Europa. Gigantisch dus!

map_texas_europe.jpg
Ja bizar he. Maar geen idee waar Twix woont, dus vandaar!

Het is alweer even stil hier en we zijn inmiddels op pagina 2 beland, dus tijd om weer wat te delen.

Drukke week wel, mede doordat ik van alles in de agenda naar voren heb gehaald om straks vakantie te kunnen houden.

Gisteren vroeg in de ochtend vertrokken vanuit Nijmegen richting Mannheim, een rit van zo’n 4,5 uur. Daar stond een technische bespreking gepland bij klant nummer 1 van de dag. Daarna door naar klant nummer 2 in Saarbrücken, zo'n anderhalf uur verder. Op de weg terug flink wat vertraging bij Kaiserslautern door wegwerkzaamheden. Rond 19:00 uur weer thuis. Net te laat voor de aftrap van het EK vrouwen, maar gelukkig leven we in 2025 en kun je alles terugkijken. Engeland – Nederland: 4-0... tja.

Vanmorgen gewerkt aan de kwartaalreviewpresentatie. (Gaap)

Dan nu wat leukers, althans, voor mij. Even naar Wesel gereden om iets bijzonders te bekijken. Ben niet actief op zoek naar een extra bolide, maar deze... deze staat al heel lang hoog op m’n lijstje. En nu voor een wel héél scherpe prijs. Net even bekeken en een klein stukje mee gereden. En ja hoor: verliefd. Echt even op m’n tong moeten bijten om niet meteen ter plekke een aanbetaling te doen. Ik zeg er verder nog niets over, hij staat er namelijk nog.
Sowieso een beetje flauw nieuws misschien, want ik weet ook niet of ik hierna nog iets ga delen over deze auto. Ik post eigenlijk nooit iets over mijn wagens om privacyredenen. Maar het hart ligt momenteel iets teveel op de tong.

Nu door naar Düsseldorf als het verkeer meevalt, ben ik rond 19:30 weer thuis.

Hier stond een hint, omdat ik de info wel heel summier vond, maar met een beetje goed filteren waren er slechts 2 resultaten te vinden dus ik heb deze toch weer weggehaald, excuus.

Laatst bewerkt:
Nee, goed verzekerd. Swift mocht me vandaag naar het werk en terug rijden, deed hij goed.
Ook lekker gas gegeven, is goed tegen de koolaanslag.:)

Uiteraard ook alleen "snel" in hoge toeren. Typisch Japans.

Laatst bewerkt:
Ik houd het ook niet meer bij hoor. Toen MB besloot om AMGs te leveren met 4 cilinders ben ik afgehaakt :ROFLMAO:

Die 600 is volgens mij als enige hetzelfde gebleven. Bij die andere Duitse twee ben ik de weg ook al een hele tijd kwijt qua aanduiding.

Jullie zijn al lekker op dreef, maar ik kan er op dit moment nog niets over zeggen. Ik weet het zelf echt nog even niet en twijfel nog enorm. Het is iets dat ik al heel lang wil, maar nu het ineens echt kan, vind ik het best lastig om te bedenken wanneer en hoe vaak ik het dan echt zou gebruiken. (cold feet?) Tegelijkertijd zitten de begeerte en opwinding nogal hoog, dus het is nu nog lastig om er met een echt nuchtere blik naar te kijken. :censored:

Het is iets dat ik al heel lang wil, maar nu het ineens echt kan, vind ik het best lastig om te bedenken wanneer en hoe vaak ik het dan echt zou gebruiken. (cold feet?) Tegelijkertijd zitten de begeerte en opwinding nogal hoog, dus het is nu nog lastig om er met een echt nuchtere blik naar te kijken. :censored:
Een leuk geldbedrag maakt veel mogelijk, maar om de ‘juiste’ keuze te maken is lastig en voor iedereen anders. Minder werken en meer vrije tijd is ook wat waard, maar of dat uitkan hangt natuurlijk ook van de hoogte van het bedrag.

Het is alweer even stil hier en we zijn inmiddels op pagina 2 beland, dus tijd om weer wat te delen.

Drukke week wel, mede doordat ik van alles in de agenda naar voren heb gehaald om straks vakantie te kunnen houden.

Gisteren vroeg in de ochtend vertrokken vanuit Nijmegen richting Mannheim, een rit van zo’n 4,5 uur. Daar stond een technische bespreking gepland bij klant nummer 1 van de dag. Daarna door naar klant nummer 2 in Saarbrücken, zo'n anderhalf uur verder. Op de weg terug flink wat vertraging bij Kaiserslautern door wegwerkzaamheden. Rond 19:00 uur weer thuis. Net te laat voor de aftrap van het EK vrouwen, maar gelukkig leven we in 2025 en kun je alles terugkijken. Engeland – Nederland: 4-0... tja.

Vanmorgen gewerkt aan de kwartaalreviewpresentatie. (Gaap)

Dan nu wat leukers, althans, voor mij. Even naar Wesel gereden om iets bijzonders te bekijken. Ben niet actief op zoek naar een extra bolide, maar deze... deze staat al heel lang hoog op m’n lijstje. En nu voor een wel héél scherpe prijs. Net even bekeken en een klein stukje mee gereden. En ja hoor: verliefd. Echt even op m’n tong moeten bijten om niet meteen ter plekke een aanbetaling te doen. Ik zeg er verder nog niets over, hij staat er namelijk nog.
Sowieso een beetje flauw nieuws misschien, want ik weet ook niet of ik hierna nog iets ga delen over deze auto. Ik post eigenlijk nooit iets over mijn wagens om privacyredenen. Maar het hart ligt momenteel iets teveel op de tong.

Nu door naar Düsseldorf als het verkeer meevalt, ben ik rond 19:30 weer thuis.

Hier stond een hint, omdat ik de info wel heel summier vond, maar met een beetje goed filteren waren er slechts 2 resultaten te vinden dus ik heb deze toch weer weggehaald, excuus.
Op pagina 2 beland? Die mis ik... en klopt deze post hier wel ;)

Ervaren, en als het tegenvalt later weer verkopen. Kan je m in elk geval afvinken.
Dat is wel zo, maar wel een kostbare grap en met het risico dat ie dan vervolgens een tijdje staat of dat je er op moet inleveren. Beiden niet ideaal.

Een leuk geldbedrag maakt veel mogelijk, maar om de ‘juiste’ keuze te maken is lastig en voor iedereen anders. Minder werken en meer vrije tijd is ook wat waard, maar of dat uitkan hangt natuurlijk ook van de hoogte van het bedrag.
Dat is zeker waar, maar soms zijn we gewoon hebberig. :p

Begrijp het, lastige keuze! Hoeveel auto’s heb je al?
Dat valt nog wel mee, dit zou nr.4 zijn. Hobbyauto nr.2. Het zit 'm meer in, 's winters zou hij waarschijnlijk altijd binnen staan en zomers met mooi weer naar buiten komen. Zomers heb ik al een heerlijke cabrio. Wanneer pak je deze dan nog? Ik zie me er ook geen grote roadtrips mee maken, uitermate geschikt voor, maar te kostbaar. Lastig..

Op pagina 2 beland? Die mis ik... en klopt deze post hier wel ;)
Pagina 2 van de "nieuw berichten"-pagina. :p En je hebt helemaal gelijk, zoals ik gisteren al zei, het hart lag iets teveel op de tong.
En.. hier komen al mijn forumvriendjes met wie ik het wilde delen samen. :LOL:

Afijn, we tobben nog even verder. Ik zal het nu verder off-topic houden. ;)

Als ik met de cabrio rij valt me dat ook op. Gisteren had ik de cabrio mee, het weer was er uitstekend voor. Toch rijden er nog best veel dicht.

Vanochtend nog ff op pad geweest met de Bird, m’n pa is hier, ongeveer dezelfde leeftijd, vond het natuurlijk ook wel leuk! Viel mij wel op dat veel moderne cabrio’s met het dak dicht rijden… waarom heb je dan een cabrio? :ROFLMAO:
Dat dus vandaag met de tr6 dezelfde ervaring.

Zit je lekker in de tuin te genieten van een aperitivo (ja ja beetje vroeg maar hè , het is lekker weer) , zie je opeens wel heel veel wespen lekker bezig in het dak van je pergola..

Kak. Nestje. Iemand tips? Mag van m’n vrouw niet zelf iets ondernemen na m’n laatste avontuurtje met insecten. Dacht er gewoon aan vanavond wat Italiaans spul wat ik nog heb erin te sprayen wat altijd goed werkt

Kak. Nestje. Iemand tips? Mag van m’n vrouw niet zelf iets ondernemen na m’n laatste avontuurtje met insecten. Dacht er gewoon aan vanavond wat Italiaans spul wat ik nog heb erin te sprayen wat altijd goed werkt
Dan mag ze dat zelf doen. :p Als je iemand inhuurt moet je daarvoor betalen uiteraard. ;)

Haha als kind was ik wel echt bang voor wespen omdat ik best vaak gestoken was. Heb daar nu echt totaal geen last meer van

Zit je lekker in de tuin te genieten van een aperitivo (ja ja beetje vroeg maar hè , het is lekker weer) , zie je opeens wel heel veel wespen lekker bezig in het dak van je pergola..

Ik zeg gif :ROFLMAO:

Pff, even lekker niks doen vanuit een ziekenhuisbed. Blaasoperatie, komt wel weer goed. Waarschijnlijk donderdag weer naar huis en dan verder met wat ik vandaag kan, voorlopig niks.

Volgens mijn vrouw begin ik 'een oud menneke' te worden maar dat gaat nog lang niet gebeuren.

Pff, even lekker niks doen vanuit een ziekenhuisbed. Blaasoperatie, komt wel weer goed. Waarschijnlijk donderdag weer naar huis en dan verder met wat ik vandaag kan, voorlopig niks.

Volgens mijn vrouw begin ik 'een oud menneke' te worden maar dat gaat nog lang niet gebeuren.
Schudden we elkaar de hand. Hier weer plat gezien het weer in de rug is geschoten. En beide schouders ontstoken slijmbeurs... heerlijk begin van de vakantie, dit oude menneke moet maar eens beter bezig met zijn lichaam...

Terug
Bovenaan