stoterstangen90
Net ingestapt
Hetzelfde blok als in mijn Morris Marina 1800TC
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
stoterstangen90 zei:Oh, ik was hier nog vergeten te melden dat ik inmiddels een Rover 820 op LPG G3 heb aangeschaft. Wel jammer dat het een Sedan betreft.
Hulde. Ik ben natuurlijk al een tijdje lid.RoyvdStad zei:Vandaag mij ook maar eens aangemeld als lid van de AMRWR (Austin Morris Riley Wolseley Register), ik zag op de site ook wat fotos van forumleden van hier staan.
Ben benieuwd wie er allemaal lid zijn.
Gr Roy
grensrijder zei:Nee, nooit geweest. Schaars geklede dames spreken mij op zichzelf wel aan.
RoyvdStad zei:Kleine update aan mijn dagelijke Jag. Ze heeft 2 weken terug nieuwe velgen gekregen, nu met nieuwe winterbanden maar deze zullen daarna als zomervelgen gaan dienen.
Fotos:
![]()
Gr. Roy
stoterstangen90 zei:wordt dit evenement nu op Zandvoort georganiseerd?
dan kon dat nog wel eens een probleem worden aangezien ik heb begrepen dat er betalingsproblemen zijn.
Cole Trickle zei:RoyvdStad zei:Kleine update aan mijn dagelijke Jag. Ze heeft 2 weken terug nieuwe velgen gekregen, nu met nieuwe winterbanden maar deze zullen daarna als zomervelgen gaan dienen.
Fotos:
![]()
Gr. Roy
Toch de 'foute' velgen er maar aangegeven Roy?Het misstond hem zeker niet. Was sporty, nu origineel & gedistingeerd. Past uiteraard goed bij de Jaguar.
Leuk topic dit.
GortieBekkers zei:Ik heb laatst in een Triumph TR-4 Gezeten.
Jammer genoeg niet rijdend. Maar het is wel lekker nostalgisch.
En buitengewoon comfortabel voor een engelse roadster.
RoyvdStad zei:Cole Trickle zei:RoyvdStad zei:Kleine update aan mijn dagelijke Jag. Ze heeft 2 weken terug nieuwe velgen gekregen, nu met nieuwe winterbanden maar deze zullen daarna als zomervelgen gaan dienen.
Fotos:
![]()
Gr. Roy
Toch de 'foute' velgen er maar aangegeven Roy?Het misstond hem zeker niet. Was sporty, nu origineel & gedistingeerd. Past uiteraard goed bij de Jaguar.
Leuk topic dit.
Nee nee, dit is een andere auto dit is mijn dagelijkse Jaguar een Xj6 type X300, die foute velgen die jij bedoelt zitten onder de XJ40.
Zie hier:
![]()
Ach met 13 auto's is het soms lastig te zien, zeker als er 2 de zelfde kleur hebben![]()
Ik heb er 3 grills bij, dus dat is het probleem niet.the Fox zei:Wat voor auto heb je als trekauto er voor staan? Lijkt wel een Jeep Wagoneer.
Is de Wolseley in goede staat? Hopelijk heb je de grill nog. Gelet op de hoeveelheid stof is het een schuurvondst.
De auto komt mij bekend voor. Klopt het dat deze auto een keer in het "leuke klassiekers ... te koop" topic heeft gestaan?
MaestroHLS zei:Morgen British Autojumbl in Waalwijk!
Er worden weer meer dan 1000 Engelse auto's verwacht. Waaronder in ieder geval een Rover 200 coupe en een Maestro
Het Austin Morris Riley Wolseley Register zal er zijn. Net als veel andere Engelse autoclubs. Zo worden er naast uiteraard de MG's extra veel Mini's verwacht dit jaar.
Kilroy zei:MaestroHLS zei:Morgen British Autojumbl in Waalwijk!
Er worden weer meer dan 1000 Engelse auto's verwacht. Waaronder in ieder geval een Rover 200 coupe en een Maestro
Het Austin Morris Riley Wolseley Register zal er zijn. Net als veel andere Engelse autoclubs. Zo worden er naast uiteraard de MG's extra veel Mini's verwacht dit jaar.
Hier wat foto´s van het de editie van dit jaar
https://www.mijnalbum.nl/Album=3Y6PXKEF