Het Engelse Auto Sentimenten Topic

Alweer een tijd stil in dit topic, geen onwikkeling meer bij de liefhebbers hier.

Momenteel wil ik weer wat gaan aanschaffen, iets leuks ouds en vergeten. Eerst binnekort mijn schuur maar een flink opruimen, alle autos naar buiten voor een poets beurt en dan eens kijken hoe ik de meeste ruimte overhou zodat er iets meer in past. Een leuke oude Austin, Rover of Jag kan er dan nog wel bij.

Gr Roy

Oh, ik was hier nog vergeten te melden dat ik inmiddels een Rover 820 op LPG G3 heb aangeschaft. Wel jammer dat het een Sedan betreft.

Foto's mogen altijd hoor:) Heb de Rover 800-reeks altijd erg stijlvol en zelfs een beetje tijdloos gevonden.
Dit is mijn hoopje metaal, enkele maanden geleden aangeschaft:)
100_4475.jpg

stoterstangen90 zei:
Oh, ik was hier nog vergeten te melden dat ik inmiddels een Rover 820 op LPG G3 heb aangeschaft. Wel jammer dat het een Sedan betreft.

Kijk een 800 serie blijft iets moois, ik ben momenteel bezig met de aanschaf van een 827 Coupe, dus hoop deze binnekort aan mijn verzameling toe te kunnen voegen. Tevens heb ik contact met iemand betreffende een Rover Estate, gewoon voor de heb ;)

Vandaag mij ook maar eens aangemeld als lid van de AMRWR (Austin Morris Riley Wolseley Register), ik zag op de site ook wat fotos van forumleden van hier staan.

Ben benieuwd wie er allemaal lid zijn.

Tevens mij zelf opgegeven om het één en het ander te organiseren kwa evenementen.

Gr Roy

RoyvdStad zei:
Vandaag mij ook maar eens aangemeld als lid van de AMRWR (Austin Morris Riley Wolseley Register), ik zag op de site ook wat fotos van forumleden van hier staan.

Ben benieuwd wie er allemaal lid zijn.

Gr Roy
Hulde. Ik ben natuurlijk al een tijdje lid.

Kleine update aan mijn dagelijke Jag. Ze heeft 2 weken terug nieuwe velgen gekregen, nu met nieuwe winterbanden maar deze zullen daarna als zomervelgen gaan dienen.

Fotos:

Foto-PXJBGWPK.jpg

Foto-LYGJHYKS.jpg

Gr. Roy

Iemand wel eens bij Great British geweest? De website met veel foto's van vrij schaars geklede dames ziet er een beetje commercieel uit, hoewel de entree met Britse auto dan wel weer gratis is. Het is op zondag 12 mei. Iemand ervaringen met dit evenement?

Nee, nooit geweest. Schaars geklede dames spreken mij op zichzelf wel aan.

grensrijder zei:
Nee, nooit geweest. Schaars geklede dames spreken mij op zichzelf wel aan.

Mij ook! Toch verwacht ik op een website van een auto-evenement meer foto's van auto's dan van vrouwen ipv andersom.. Met zo'n 700 auto's vorig jaar zou er toch wel wat meer op 4 wielen te fotograferen geweest moeten zijn?

wordt dit evenement nu op Zandvoort georganiseerd?

dan kon dat nog wel eens een probleem worden aangezien ik heb begrepen dat er betalingsproblemen zijn.

RoyvdStad zei:
Kleine update aan mijn dagelijke Jag. Ze heeft 2 weken terug nieuwe velgen gekregen, nu met nieuwe winterbanden maar deze zullen daarna als zomervelgen gaan dienen.

Fotos:

Foto-PXJBGWPK.jpg

Gr. Roy

Toch de 'foute' velgen er maar aangegeven Roy? ;) Het misstond hem zeker niet. Was sporty, nu origineel & gedistingeerd. Past uiteraard goed bij de Jaguar.

Leuk topic dit.

stoterstangen90 zei:
wordt dit evenement nu op Zandvoort georganiseerd?

dan kon dat nog wel eens een probleem worden aangezien ik heb begrepen dat er betalingsproblemen zijn.

Welnee, dat loopt wel los daar. De evenementen komen niet in gevaar.

Ik ben van plan dit jaar (voor het eerst) naar Great British te gaan. Ik ben namelijk gek op schaarsgeklede Engelse auto's.

Ik heb laatst in een Triumph TR-4 Gezeten.
Jammer genoeg niet rijdend. Maar het is wel lekker nostalgisch.
En buitengewoon comfortabel voor een engelse roadster.

Cole Trickle zei:
RoyvdStad zei:

Fotos:

Foto-PXJBGWPK.jpg

Gr. Roy

Toch de 'foute' velgen er maar aangegeven Roy? ;) Het misstond hem zeker niet. Was sporty, nu origineel & gedistingeerd. Past uiteraard goed bij de Jaguar.

Leuk topic dit.

Nee nee, dit is een andere auto dit is mijn dagelijkse Jaguar een Xj6 type X300, die foute velgen die jij bedoelt zitten onder de XJ40.

Zie hier:
Foto-CXTDATA7.jpg

Ach met 13 auto's is het soms lastig te zien, zeker als er 2 de zelfde kleur hebben ;)

GortieBekkers zei:
Ik heb laatst in een Triumph TR-4 Gezeten.
Jammer genoeg niet rijdend. Maar het is wel lekker nostalgisch.
En buitengewoon comfortabel voor een engelse roadster.

Wat dat betreft een grote vooruitgang t.o.v. de rudimentaire TR3.

Leuk topic dit. Heb Engelse auto's altijd mooi gevonden. Nu ook, na een tijd Italiaans gereden te hebben, eentje gekocht :D

RoyvdStad zei:
Cole Trickle zei:
RoyvdStad zei:

Fotos:

Foto-PXJBGWPK.jpg

Gr. Roy

Leuk topic dit.

Nee nee, dit is een andere auto dit is mijn dagelijkse Jaguar een Xj6 type X300, die foute velgen die jij bedoelt zitten onder de XJ40.

Zie hier:
Foto-CXTDATA7.jpg

Ach met 13 auto's is het soms lastig te zien, zeker als er 2 de zelfde kleur hebben ;)

Hey Roy,

Toevallig het XJ40 artikel in Auto Motor Klassiek al gelezen?

Morgen British Autojumble in Waalwijk.
Heel veel Engelse autoclubs, waarschijnlijk meer dan 1000 Engelse auto's en gratis entree. Weersvoorspellingen zijn ook gunstig dus dat wordt weer een leuke dag!(y)

Wat voor auto heb je als trekauto er voor staan? Lijkt wel een Jeep Wagoneer.

Is de Wolseley in goede staat? Hopelijk heb je de grill nog. Gelet op de hoeveelheid stof is het een schuurvondst.

De auto komt mij bekend voor. Klopt het dat deze auto een keer in het "leuke klassiekers ... te koop" topic heeft gestaan?

the Fox zei:
Wat voor auto heb je als trekauto er voor staan? Lijkt wel een Jeep Wagoneer.

Is de Wolseley in goede staat? Hopelijk heb je de grill nog. Gelet op de hoeveelheid stof is het een schuurvondst.

De auto komt mij bekend voor. Klopt het dat deze auto een keer in het "leuke klassiekers ... te koop" topic heeft gestaan?
Ik heb er 3 grills bij, dus dat is het probleem niet.
En het is inderdaad een schuurvondst. Stond sinds 1980 in een garage.

Morgen British Autojumbl in Waalwijk!

Er worden weer meer dan 1000 Engelse auto's verwacht. Waaronder in ieder geval een Rover 200 coupe en een Maestro(y)

Het Austin Morris Riley Wolseley Register zal er zijn. Net als veel andere Engelse autoclubs. Zo worden er naast uiteraard de MG's extra veel Mini's verwacht dit jaar.

MaestroHLS zei:

Er worden weer meer dan 1000 Engelse auto's verwacht. Waaronder in ieder geval een Rover 200 coupe en een Maestro(y)

Het Austin Morris Riley Wolseley Register zal er zijn. Net als veel andere Engelse autoclubs. Zo worden er naast uiteraard de MG's extra veel Mini's verwacht dit jaar.

Hier wat foto´s van het de editie van dit jaar

https://www.mijnalbum.nl/Album=3Y6PXKEF

Kilroy zei:
MaestroHLS zei:

Hier wat foto´s van het de editie van dit jaar

https://www.mijnalbum.nl/Album=3Y6PXKEF

Leuk die foto's! Wel een beetje natte editie dit jaar..

Bekend bedrijf ook, mijn vader is er al sinds 1970 klant.

Ik zag overigens net je vorige en huidige auto's, misschien moet je ook eens op het Elk Merk Waardig-gedeelte kijken van dit forum. De mensen daar waarderen je autokeuzes heel erg denk ik.

Probeer er ieder jaar ook bij te zijn. Altijd leuk om rond te kijken en een praatje te maken.

Zo ook met de eigenaar van deze Reliant Rebel uit 1965 (met origineel NL kenteken !) Dit is ook de enige die ooit via de officiële importeur naar Nederland is gehaald. Ze raakte hem aan de straatstenen niet kwijt. Ten opzichte van de concurrentie was die eigenlijk veel te duur.
Uiteindelijk werd die af en toe door de importeur als 'company car' gebruikt. Het blijft een geweldig apparaat om te zien.. (y)

Terug
Bovenaan