Guest
Op mijn website heb ik wat filmpjes verzameld van oude edities van de Salon de l'Automobile.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
grensrijder zei:Wat een progressie in standbouw binnen zeven jaar tijd!
Quadrifoglio Verde zei:
En wellicht regels voor de standbouw.Clignoteur zei:grensrijder zei:Wat een progressie in standbouw binnen zeven jaar tijd!
Er is behalve een paar jaar tijdverschil natuurlijk ook een verschil in locatie: Amerikaanse show versus Zwitserse nuchterheid.
D. Elzinga zei:
D. Elzinga zei:Waar Auto Fanaat gaat, staat een Cordia paraat![]()
Leuke foto's hoor!
thomfr zei:Rai begin jaren 70 Alfa Romeo:
Je hebt gelijk! Die is november 1977 aan de pers getoond.grensrijder zei:thomfr zei:Rai begin jaren 70 Alfa Romeo:
Zeker weten van niet. Begin jaren '70 kon je de Nuova Giulietta nog niet kopen.
Met rechts een Quintet!Clignoteur zei:![]()
1983. Honda-stand.
Dat doe ik ook bij mijn werkgever, een algemeen autobedrijf. Zowel in de showrooms als op de parkeerplaats voor handelsauto's, de laatste zullen wel eerder 'bijzonder' worden denk ik.smarter zei:Naar aanleiding van dit topic neem ik in ieder geval jaarlijks foto's van de showroom in mijn dealerbedrijf. Op dit moment geeft het weinig meerwaarde, maar ik weet zeker dat ik het over 20 jaar geweldig vind om terug te zien.
opelfreak zei:Super!!!!
Heeft er niemand foto's van Rangers in de showroom?
Phoenixrood74 zei:Met rechts een Quintet!Clignoteur zei:![]()
1983. Honda-stand.![]()
Klassiekerrijder zei:Dat doe ik ook bij mijn werkgever, een algemeen autobedrijf. Zowel in de showrooms als op de parkeerplaats voor handelsauto's, de laatste zullen wel eerder 'bijzonder' worden denk ik.smarter zei:Naar aanleiding van dit topic neem ik in ieder geval jaarlijks foto's van de showroom in mijn dealerbedrijf. Op dit moment geeft het weinig meerwaarde, maar ik weet zeker dat ik het over 20 jaar geweldig vind om terug te zien.
W.R. Jacobse zei: