Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
BMW auto zei:@Kia cee'd
waar in Nederland staat hij dan?
Moderator
Moderator
Het ligt er een beetje aan hoe je het brengt. Volgens mij wilde Snippe gewoon zelf Lada's importeren, dat kan nu ook gewoon. Alleen als je het brengt als 'Lada weer terug in Nederland', sja dan kan je problemen krijgen. Maar dan nog: zoek elkaar op ipv elkaar aan te vallen, ik snap die houding van AutoVAZ echt niet.Echter, een officieel merk vertegenwoordigen in een land zal toch echt op basis van een distributieovereenkomst moeten gebeuren.
Barri zei:(...) ik snap die houding van AutoVAZ echt niet.
Moderator
Hoe betrouwbaar is dat Russische internet?
Durashift zei:Hoe betrouwbaar is dat Russische internet?
Zal wel druk zijn met dat wat er in Syrië gebeurt, op last van Poetin, denk ik zo.
Stantoe zei:De introductiedagen gaan niet door. Gister avond een mailtje erover ontvangen.![]()
Los van de presentatie in de showroom lijkt mij het onderhoud minstens zo belangrijk. Als deze partij die zich voordoet als onderdeel van Lada daarmee de fout ingaat kan dat het merk veel schade doen.TYN zei:Barri zei:(...) ik snap die houding van AutoVAZ echt niet.
Vervang in het bericht over Snippe het woord 'Lada' eens met 'Renault', of eender welk ander merk. Het is toch logisch dat je als onafhankelijke partij niet zomaar nieuwe auto's mag gaan verkopen? Een fabriek heeft dan geen enkele controle op hoe die auto's aan de man worden gebracht. Ik kan me heel goed voorstellen dat men niet wil dat de Lada's tussen de Ligiers in de showroom staan.
De beste meneer heeft dit in zijn ongeremde enthousiasme gewoon totaal verkeerd aangepakt. Beter had hij zelf contact opgenomen met de fabrikant en zich opgeworpen als toekomstige partner in het uitrollen van een officieel Lada-netwerk in Nederland.
Jazz. zei:Buiten deze discussie om, iemand enig idee hoe ik de pookknop van mijn Samara kan krijgen?
Ik heb een nieuwe hoes besteld, maar ik krijg met geen mogelijkheid de knop eraf.
![]()
Lada Priora zei:Nee, dat hoeft van mij niet zonodig. Wellicht bij de 200.000.
neusje80 zei:Lada Priora zei:Nee, dat hoeft van mij niet zonodig. Wellicht bij de 200.000.
Dus nooit
verlichting zei:De Lada Samara Baltic is altijd een vijfdeurs en werd in Finland gebouwd. Een driedeurs uit 1998 moet een in Rusland gebouwd exemplaar zijn.