Het algemene Lada-topic deel 2

appelmoes zei:
Als je regelmatig de site van LADA Duitsland bekijkt zie je altijd weer actie-aanbiedingen op verschillende auto's.
Ze zijn daar echt goed bezig lijkt het, of ze iets verkopen weet ik ook niet maar ze doen wel hun best.

In de maand oktober werden er 137 Lada's ingeschreven hetgeen het totaal in 2011 op 1648 wagens brengt. Dat is toch beter dan Lancia die tot op heden slechts 1492 ingeschreven kreeg.

In Belgie staat de teller momenteel op 31 wagens (eind oktober) en in Frankrijk (eind september) 235 wagens.

In Spanje heeft men tot en met eind oktober een magere 30 wagens ingeschreven gekregen.

Voor de geinteresseerden.. op de site van Lada France, die ook invoerder zijn voor Belgie staan enkele directiewagens met nog 3 jaar fabrieksgarantie
https://www.lada.fr/Nos-promotions/Vehicules-collaborateurs

Steeds bereid om te helpen indien er problemen met de taal zouden zijn. Ikzelf heb eveneens nauwe contacten met Lada France, aangezien ik zorg voor de vertalingen naar het Nederlands.

Arrows zei:
In Spanje heeft men eind oktober een magere 30 wagens ingeschreven gekregen.

Dat zijn er in ieder geval veel meer dan in Nederland.
Ik ben heel benieuwd of het Lada Holland lukt om volgend jaar auto's te krijgen.

Morgen ga ik naar Nieuwlande voor een nieuwe kabelset van de airbag / claxon en een setje winterbanden bestellen.

Lada Kalina zei:
Ik ben heel benieuwd of het Lada Holland lukt om volgend jaar auto's te krijgen.

Ik hoop het voor hem. Het zou me echter niets verbazen als het net zo gaat als voorgaande jaren.
Een aantal demo's en een voorraad auto's en daarna is er vervolgens niets meer te krijgen...

Lada Kalina zei:
Ik heb kontakt gehad met Grooters en mogelijk ga ik volgende week de auto bekijken.

Ben je nog op bezoek geweest in Rekken?

Lada Kalina zei:
Volgende week ga ik in ieder geval Lada Holland bellen met de vraag of er ergens een 2172 staat
Lada Kalina zei:
Maandag ga ik Lada Holland bellen wellicht weten zij of er nog ergens een 2172 staat. Noordman rijdt zelf een 2172 en misschien wil hij daar wel vanaf.

Heeft het gesprek nog wat opgeleverd?

Bentley Arnage zei:
Ben je nog op bezoek geweest in Rekken?

Nee, ik zie er toch vanaf ik heb geen trek in gezeur met garantie e.d. De auto is 5 jaar oud en per saldo schieten we er niet veel mee op.

Lada Holland heb ik nog niet gebeld, ik heb het momenteel even te druk.

Gezeur met garantie, nou daar heeft een ex-LADA dealer die ik vandaag bezocht heb even een boekje over opengedaan.
Het ging echt niet alleen over auto's die in de verkeerde kleur geleverd werden, of onderdelen die maar niet komen.
In detail zal ik verder niet treden maar het komt er wel opneer dat bij problemen LADA-Holland niet thuis is.
Hier lusten de honden echt geen brood van en ik heb er ook alle begrip voor dat deze dealer ermee gestopt is.
De ex-dealer heeft me afgeraden een nieuwe LADA te kopen, maar ja het bloed kruipt waar het niet gaan kan toch?

appelmoes zei:
Gezeur met garantie, nou daar heeft een ex-LADA dealer die ik vandaag bezocht heb even een boekje over opengedaan.
Het ging echt niet alleen over auto's die in de verkeerde kleur geleverd werden, of onderdelen die maar niet komen.
In detail zal ik verder niet treden maar het komt er wel opneer dat bij problemen LADA-Holland niet thuis is.
Hier lusten de honden echt geen brood van en ik heb er ook alle begrip voor dat deze dealer ermee gestopt is.
De ex-dealer heeft me afgeraden een nieuwe LADA te kopen, maar ja het bloed kruipt waar het niet gaan kan toch?

Beetje jammer dat het verhaal van Lada Holland niet verteld is, waar er twee kijven....
Jammer ook dat de man zo'n hekel aan Lada heeft gekregen dat hij de aankoop afraadt. De onenigheid met Lada Holland heeft niets te maken met de kwaliteiten van een Lada. Lada heeft dealers nodig die wel achter het merk staan, en die zijn schaars.

@ Appelmoes,

Zou je via persoonlijk bericht misschien kunnen vertellen welke dealer je hebt gesproken?
Ik ben oprecht benieuwd.

Zo niet, dan heb ik daar uiteraard ook respect voor.

Lang geleden heb ik ook eens gesproken met een ex-dealer die zeer ontevreden was over Lada Holland. De man had geen goed woord over voor Noordman. Hij kreeg nog geld van Lada Holland i.v.m. garantieclaims. Hij was al 20 jaar dealer van Lada geweest maar plotseling waren alle Lada's k.tauto's, en begreep ook absoluut niet dat ik nog in een 2107 wilde rijden.
Toen ik de man vroeg waarom hij daarover geen afspraken had gemaakt met Lada Holland bleef het angstig stil. Hij mompelde dat hij geen zin had om er verder over te praten en beende weg.
Misschien is het met de dealer die appelmoes noemt ook wel gebeurd, en is hij zelf ook niet met voorstellen naar Lada Holland gekomen om de zaak op te lossen.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat het wel heel gemakkelijk is om Lada Holland overal de schuld van te geven maar dat de dealer zelf ook verantwoordelijkheid heeft om een conflict op te lossen, daarbij zou het ook fijn zijn het verhaal van Lada Holland te horen. Het is allemaal zo eenzijdig.

Het kan ook anders; een andere dealer in mijn stad kon niet met Roelof Noordman door een deur en heeft de samenwerking met Lada Holland beëindigd, hij laat zich een stuk positiever uit over Lada en stond laatst mijn Kalina 1119 uitgebreid te bekijken.

Verrek zeg, neem ik het nou op voor Lada Holland?????????

@ Bentley Arnage

Logisch dat je benieuwd bent maar liever geen bronvermelding.

@ Lada Kalina

Zonder meer heeft dit verhaal ook een andere kant en die van Lada Holland heb ik niet gehoord.
Zojuist ben ik teruggekomen van een andere Lada dealer die alleen nog de Lada reklame aan het pand heeft hangen, officieel is hij nog dealer maar is niet meer aktief bezig met het merk.
Ook deze dealer heeft mij afgeraden een nieuwe lada te kopen (spreek ik soms de verkeerde mensen?)
Deze dealer is vol lof over het merk en ook over Dhr. Noordman niets dan lof, echter hij ziet geen toekomst meer voor lada in nederland.
Jammer dat er niet veel dealers zijn die de zon nog zien schijnen voor ons geliefde merk.

appelmoes zei:
@ Lada Kalina

Ook deze dealer heeft mij afgeraden een nieuwe Lada te kopen (spreek ik soms de verkeerde mensen?)
Deze dealer is vol lof over het merk en ook over Dhr. Noordman niets dan lof, echter hij ziet geen toekomst meer voor lada in nederland.
Jammer dat er niet veel dealers zijn die de zon nog zien schijnen voor ons geliefde merk.

Blijkbaar spreek je idd de verkeerde mensen, ik heb vandaag bij Snippe aangegeven dat we een 2171 willen kopen. De auto staat in bestelling wat de levertijd wordt is nog niet bekend maar de verwachting is maart 2012.
De levering hangt er vanaf of AvtoVaz auto's kan leveren die aan de Nederlandse eisen voldoen, dus een lagere CO2 uitstoot om de boeteheffing te beperken. Pas dan zal Lada Holland ook de import weer opstarten.
Het aardige is dat je een positief gevoel overhoud aan een gesprek met iemand die Lada ook een warm hart toedraagt.

Inmiddels is de kabelset van de airbag / claxon ook vervangen.

@ Lada Kalina,

Misschien moet ik ook maar eens naar Snippe gaan, ik wil ook wel weer eens wat positiefs horen over LADA.
Super zeg dat jullie een 2171 hebben besteld, ook leuk voor Snippe dat er nog steeds mensen zijn die trouw blijven aan het merk.

appelmoes zei:
@ Lada Kalina,

Misschien moet ik ook maar eens naar Snippe gaan, ik wil ook wel weer eens wat positiefs horen over LADA.
Super zeg dat jullie een 2171 hebben besteld, ook leuk voor Snippe dat er nog steeds mensen zijn die trouw blijven aan het merk.

Veel Ladarijders weten inmiddels de weg naar Nieuwlande al te vinden. Klanten die door andere 'dealers' weggejaagd zijn.

Een tweetal plaatjes van onze Kalina 1119 zoals ze er gisteren bijstond.

stuur_weg.jpg

dash_weg.jpg

Lada Kalina zei:
appelmoes zei:
@ Lada Kalina

Ook deze dealer heeft mij afgeraden een nieuwe Lada te kopen (spreek ik soms de verkeerde mensen?)

Blijkbaar spreek je idd de verkeerde mensen, ik heb vandaag bij Snippe aangegeven dat we een 2171 willen kopen. De auto staat in bestelling wat de levertijd wordt is nog niet bekend maar de verwachting is maart 2012.

Leuk, gefeliciteerd.(y)
Heb je wat meer info, zoals kleur, uitvoering, opties en dergelijke?

Lada Kalina zei:
De levering hangt er vanaf of AvtoVaz auto's kan leveren die aan de Nederlandse eisen voldoen, dus een lagere CO2 uitstoot om de boeteheffing te beperken. Pas dan zal Lada Holland ook de import weer opstarten.
Het aardige is dat je een positief gevoel overhoud aan een gesprek met iemand die Lada ook een warm hart toedraagt.

Het is dus maar afwachten of je hem in maart krijgt? Ik hoop voor je dat het lukt.

Maar is het niet erg onzeker, het aanschaffen van een nieuwe LADA?
Ik kan me een verhaal herinneren van je dat Nederlandse dealers nieuwe sleutels voor een LADA helemaal niet kunnen inleren in het geval je de sleutels een keer verloren bent. Ook de garantie van LADA Holland lijkt me vrij onzeker.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het super dat je er één besteld hebt, maar ik hoop ook voor je dat het later geen teleurstelling blijkt te zijn.

Maart 2012, dat is dus 5 maanden levertijd. Lijkt wel een VW Polo in de meeste gewilde uitrusting.

Bentley Arnage zei:
Leuk, gefeliciteerd.(y)
Heb je wat meer info, zoals kleur, uitvoering, opties en dergelijke?

Lada Kalina zei:

Het is dus maar afwachten of je hem in maart krijgt? Ik hoop voor je dat het lukt.

Maar is het niet erg onzeker, het aanschaffen van een nieuwe LADA?
Ik kan me een verhaal herinneren van je dat Nederlandse dealers nieuwe sleutels voor een LADA helemaal niet kunnen inleren in het geval je de sleutels een keer verloren bent. Ook de garantie van LADA Holland lijkt me vrij onzeker.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het super dat je er één besteld hebt, maar ik hoop ook voor je dat het later geen teleurstelling blijkt te zijn.

Nogmaals ik gok op maart 2012 vijf maanden levertijd is tegenwoordig normaal heb ik begrepen. Ik heb ooit eens gehoord dat mensen 9 maanden op hun Lada 110 moesten wachten en de auto de naam 'toch nog' gaven.

Het verhaal Lada Holland is voor mij volstrekt niet belangrijk, het enige wat zij moeten doen is een 2172 leveren aan Snippe. Garantie afspraken heb ik niet met Lada Holland maar met Autobedrijf Snippe en zij zijn ervan overtuigd dat zij die garantie kunnen verlenen en daar gaan we mee akkoord.
Ik weet dat zij in ieder geval een Priora SW besteld hebben in luxe uitvoering in de kleur grijs. Nu ligt de bal bij Lada Holland en zal de auto er moeten komen op het moment dat dat mogelijk is.

Nu maar hopen dat wij de eerste eigenaar van een Lada 2172 zijn.

@ Lada Kalina. Gefeliciteerd met je aanschaf! (y) Als alle Lada-liefhebbers het merk nu ook kopen, gaat het merk ook in Nederland door.

Over sleutels: de sleutel van de Kalina van mijn ouders had een ongelukje gehad en kon gewoon worden gerepareerd en opnieuw, want dat moest, worden ingelezen.

Lada Kalina zei:
Nogmaals ik gok op maart 2012 vijf maanden levertijd is tegenwoordig normaal heb ik begrepen. Ik heb ooit eens gehoord dat mensen 9 maanden op hun Lada 110 moesten wachten en de auto de naam 'toch nog' gaven.

Het verhaal Lada Holland is voor mij volstrekt niet belangrijk, het enige wat zij moeten doen is een 2172 leveren aan Snippe. Garantie afspraken heb ik niet met Lada Holland maar met Autobedrijf Snippe en zij zijn ervan overtuigd dat zij die garantie kunnen verlenen en daar gaan we mee akkoord.
Ik weet dat zij in ieder geval een Priora SW besteld hebben in luxe uitvoering in de kleur grijs. Nu ligt de bal bij Lada Holland en zal de auto er moeten komen op het moment dat dat mogelijk is.

Nu maar hopen dat wij de eerste eigenaar van een Lada 2172 zijn.

Oké, klinkt goed.(y)
Ik hoop voor je dat het lukt om hem op tijd binnen te krijgen.

@lada kalina

De luxe-uitvoering, is die dan nou met het nieuwe audio-systeem en (misschien) ook nog de navigatie in het klokkenpaneel, of zijn die nog niet in prductie?

Nee dat ben ik denk ik heb hem nu al bijna 2,5 maand en bevalt uitstekend die 2172 Priora.
Lees ook eens mijn review , ben er ook mee naar Duitsland geweest, in de Eifel.

Groeten
Jeroen

LADA 2172.

Wat super dat je priora zo goed bevalt.Heb je revieuw gelezen en wat me opviel is dat je laatste auto een renault geweest is.
Wat ik leuk vind is dat je voor een lada kiest als opvolger van je renault.Als renault rijder zou je toch eerder verwachten dat ze voor een dacia gaan die zo,n beetje in de zelfde prijsklasse zit.
Wat heeft jou over de streep getrokken om toch voor een priora te gaan?
Wij zijn ook nog steeds super tevreden met onze kalina 1117.
18 oktober zijn we voor de 20.000 beurt geweest bij autobedrijf snippe en nu 11 november en 1375km verder houd de kalina zich uitstekend.
Met een gemiddeld verbruik over deze kilometers van 1 op 15.6 willen we niet meer anders.
Wat doet jou priora in verbruik?
Wij hebben een 1.4 16v 90 pk in de kalina.

@ Lada 2172,

Mooi dat je zo tevreden bent over je Priora!(y)
Weet je al waar je hem in onderhoud gaat geven? Gewoon bij Sovereighn?

c-coupe zei:
@lada kalina

De luxe-uitvoering, is die dan nou met het nieuwe audio-systeem en (misschien) ook nog de navigatie in het klokkenpaneel, of zijn die nog niet in prductie?

Dat is een goede vraag, ik weet het antwoord daarop niet.
Als er een audiosysteem in zit moet het wel beter zijn dan in onze 1119 want daarin kan ik niet echt genieten van het nieuwe album van Coldplay. :(

De reden dat ik toch heb gekozen na een lange tijd nadenken en vergelijken is het volgende.
Ik ben bij Dacia geweest, gekeken voor sandero. Deze is in de basis heel kaal en mijn eissen zijn airco en een radio.
Kleed je hem aan dan zit hij al op de prijs dat de Lada nieuw was. Vervolgens gekeken wat koop je nog meer in deze prijsklasse, dat is allemaal kleiner en ik heb een gezin. Plus ik kreeg overal gemiddeld maar 1000 voor mijn Renault , was een station in RTI uitvoering in nette staat met nog geen 2 ton op de klok , dit vond ik belachelijk. Bij Lada kreeg ik een goede prijs wat ik vond dat ik moest krijgen en geloof me dat was VEEL meer. De Priora was een jonge demo in nieuwstaat net 5 maanden oud ( rook nog nieuw) met alles er op en er aan. De motor is lekker vel 1.6 98 pk, airco, radio 4 elec ramen , elec spiegels, afstandbediening, lichtmetalen wielen, stoelverwarming enzovoort. Maar bij de eerste rit nog niet gelijk gekozen. Ik heb gewoon goed vergeleken, goed mijn afschrijving zal hoger zijn maar wie weet blijf ik wel bij Lada en zal ik er weer meer voor terug krijgen. Dit moet de lange termijn uitwijzen natuurlijk. De auto bevalt goed ik tank hem meestal af als hij net op het onderste streepje staat ( voor het rood) en gooi er dan 50 euro in met deze prijzen dus opvallend zuing. In sommige zaken is hij wat grover, denk aan motor geluid en zo maar dat valt allemaal best wel mee.
Het voelt allemaal wel degelijk aan, ik zou alleen mijn stoel wat harder willen maar verder zit ik er heel goed in. Ook met bochtige wegen en met de russiche 4 seizoenen banden gedraagt de auto zich heel goed. Inmiddels staat er rond de 12000 op de klok . Bij mij in de buurt zit ook een dealer en werk zelf in een garage en in de onderdelen base kan ik al veel onderdelen krijgen. Verder is er bij Lada Duitsland veel te krijgen en de rest volgt in een volgend verslag over deze auto. De Priora verdient het om verkocht te worden!

Misschien een idee:

super dat je zo enthousiast bent, waarom niet eens een mailtje naar autoweek voor een mooie review in hun blad te zetten??????
Die rubriek hebben ze nou ook he!

Garage Roelse in Axel , niet echt actief maar het bord Lada staat nog op de deur en ik heb al gemailt is geen probleem om er mee langs te komen.

@Lada2172

Als je daar bent zou je dan ook even willen kijken of de blauwe 1118 er nog staat en dan eventueel ook het kenteken willen noteren / onthouden?
Ik heb ooit kontakt gehad met hen over die auto maar ze hebben nooit meer gebeld. De auto schijnt verkocht te zijn en ik ben heel benieuw wanneer dat dan geweest is.

Bedankt alvast.

Vandaag de Priora op de 24000 kilometer gezet. Ook weer leuk, vind ik zelf tenminste. Nu de tweede winter in met de auto en dat zal inderdaad ook met de stoelverwarming weer geen probleem zijn om mee te rijden. Hopelijk ook vorst en een pak sneeuw, zodat de auto zich weer 'even thuis voelt'.

Ik zag vanavond een denk ik nieuwe Lada Kalina hatchback rijden met een kersvers kenteken. Dus ze worden zeker nog verkocht!

@ Lada Kalina,

Die blauwe Kalina bij Roelse staat er nog, de meeste dealers denken dat ze nog steeds de katalogusprijs van 2007 kunnen hanteren.
Moeten ze vooral doen staan de auto's er nog heel lang.
Ook als het gaat om gebruikte auto's durven de meeste dealers gerust het dubbele van de ANWB koerslijst te vragen.

Vanmorgen even gebeld met Autobedrijf Snippe.
Opnieuw hebben ze een primeur; de eerste 1117 werd door hen geleverd en nu gaan ze ook de eerste 2171 leveren.
De Priora 2171 wordt besteld in de kleur wit. De verwachte leverdatum is eind februari 2012, het ligt er een beetje aan of deze kleur uit voorraad geleverd kan worden.

Wordt vervolgd.

@ Lada Kalina,

Eind februari is al snel zeg, ik neem aan dat Lada Holland niet alleen jouw auto gaat bestellen maar dat er gelijk een trailer vol deze kant op komt?

appelmoes zei:
@ Lada Kalina,

Eind februari is al snel zeg, ik neem aan dat Lada Holland niet alleen jouw auto gaat bestellen maar dat er gelijk een trailer vol deze kant op komt?

Ik heb geen flauw idee.

Op deze site zie ik dat er tot nu toe 6 Lada's verkocht zijn.
Zouden ze daadwerkelijk zijn verkocht aan klanten of zijn er nog een aantal overblijvertjes voorzien van kenteken? (Co2 boete)
Het is eigenlijk triest dat er nog zoveel "nieuwe" auto's her en der staan en dat al vele jaren.
Het lijkt me dat niemand meer een nieuwe Kalina koopt van de eerste generatie als er ook genoeg keus is tweedehands.

Hebben jullie die 111 van 2008 op marktplaats al gezien?
Geen idee of de auto goed is natuurlijk maar de prijs is heel scherp.
Als hij snel verkocht is moeten de dealers hier maar eens een voorbeeld aan nemen en niet vast blijven houden aan de in mijn ogen veel te hoge prijzen.

Vandaag zag ik deze Lada-dealer in Vilvoorde. Volgens de Belgische Lada site is het nog een dealer, maar zag geen nieuwe modellen. Hij doet ook in Aixam brommobieltjes en ik denk vroeger ook Hyundai. Verder staan er nog wat oudere suffere auto's in de toonzaal.
SDC10647.jpg

Pieter.Ge zei:
Vandaag zag ik deze Lada-dealer in Vilvoorde. Volgens de Belgische Lada site is het nog een dealer, maar zag geen nieuwe modellen. Hij doet ook in Aixam brommobieltjes en ik denk vroeger ook Hyundai. Verder staan er nog wat oudere suffere auto's in de toonzaal.
SDC10647.jpg

Hey Pieter, ik denk niet dat hij nog officieel dealer is hoor. De website van Lada France die officieel invoerder voor België is, vermeldt hem alvast niet :-(

Korte update over de 2171.

In januari wordt de auto gebouwd eind februari is de levering. Kleur: snow white (metallic wit).

VAZ_2171%20Priora.jpg

In de luxe uitvoering met audiosysteem.

Audiosysteem

Komende week krijg ik meer informatie over de auto en de exacte uitvoering.
Mijn wens is de eerste 2171 met Nederlands kenteken te hebben, ik heb goede hoop dat dat geregeld gaat worden.

Wordt vervolgd.

Mooi, ziet er zeer goed uit!(y)
Maar als je luxe zegt, dan krijg je ook airco, neem ik aan?

Bentley Arnage zei:
Paar plaatjes bij het verhaal. ;)

Het aardige is dat de exacte specificaties nog niet bekend zijn, die krijgen we komende week.
Dat er airco op zit is wel duidelijk, maar parkeersensoren e.d. weten we nog niet.

In december ligt de productie stil (zoals gebruikelijk bij AvtoVaz) en worden er veranderingen doorgevoerd aan de modellen. Om die reden is nu nog niet duidelijk wat er allemaal op de Priora Lux zit.
De motor voldoet in ieder geval aan de EURO5 norm.

Lada Holland zet alles op alles om de auto uiterlijk eind februari 2012 te leveren. Grote klasse mede door de druk van AB Snippe.

Nu moet ik alleen nog iemand naar Rusland sturen om een typeplaatje met 'Priora' te ristelen want dat moet er wel op tenslotte.

Dan blijft het nog even spannend wat er allemaal op zit.;)
Leuk dat je toch voor een nieuwe Priora gaat, dan heb je wel iets bijzonders.
Ik hoop oprecht dat het Noordman lukt de auto hier te krijgen. Bij mij geldt nog steeds: eerst zien en dan geloven.

Heb je trouwens wel ergens een proefrit kunnen maken?
Lijkt me wel fijn als je weet of het allemaal een beetje fijn werkt.

Bentley Arnage zei:
Dan blijft het nog even spannend wat er allemaal op zit.;)
Leuk dat je toch voor een nieuwe Priora gaat, dan heb je wel iets bijzonders.
Ik hoop oprecht dat het Noordman lukt de auto hier te krijgen. Bij mij geldt nog steeds: eerst zien en dan geloven.

Mocht Lada Holland toch niet kunnen leveren voor begin maart 2012 haalt AB Snippe een auto uit Duitsland. De 2171 gaat er sowieso komen.

Bentley Arnage zei:
Heb je trouwens wel ergens een proefrit kunnen maken?
Lijkt me wel fijn als je weet of het allemaal een beetje fijn werkt.

Eh nee, maar dat kan ook niet want er is geen enkele Priora beschikbaar voor een proefrit. Hoewel ik gisteren een SMS kreeg van iemand die in Friesland (?) een Priora 2172 op handelaarskenteken heeft gezien.
Als de auto rijdt als een 111, en liefst nog een beetje beter, ben ik tevreden.

Afgelopen weekend reed ik een tijdje achter een 111, ik kreeg er heimwee van. :cry:

Lada Kalina zei:
Als de auto rijdt als een 111, en liefst nog een beetje beter, ben ik tevreden.

Afgelopen weekend reed ik een tijdje achter een 111, ik kreeg er heimwee van. :cry:

Na de 111 ben ik meer dan dik tevreden met de Priora. Ik hoop dat je dezelfde ervaring zult hebben met de 2171 die ik heb met de 2172. De teller staat nu op 25000 kilometer, het verbruik is 1:15,2 en ik ben alleen voor de beurten naar de garage geweest. Dat laatste eigenlijk net als met de 111. Nogmaals, het comfort van de Priora bevalt me enorm en ik vind het nog steeds leuk om te zeggen "heb ik ook" als bijvoorbeeld een collega mij vertelt dat hij in zijn Audi stoelverwarming heeft en verwarmde buitenspiegels.

Misschien volgend jaar een Priora ontmoeting in Nederland? Leuk als we ze eens bij elkaar op de foto kunnen krijgen. Lada 2172?

Lada Priora zei:
Na de 111 ben ik meer dan dik tevreden met de Priora. Ik hoop dat je dezelfde ervaring zult hebben met de 2171 die ik heb met de 2172. De teller staat nu op 25000 kilometer, het verbruik is 1:15,2 en ik ben alleen voor de beurten naar de garage geweest. Dat laatste eigenlijk net als met de 111. Nogmaals, het comfort van de Priora bevalt me enorm en ik vind het nog steeds leuk om te zeggen "heb ik ook" als bijvoorbeeld een collega mij vertelt dat hij in zijn Audi stoelverwarming heeft en verwarmde buitenspiegels.

Misschien volgend jaar een Priora ontmoeting in Nederland? Leuk als we ze eens bij elkaar op de foto kunnen krijgen. Lada 2172?

Kijk, dat zijn de verhalen waar ik op zit te wachten.
Ik las net dat de 'Lux' uitgevoerd wordt met licht- en regensensor en dagrijverlichting.
Al met al wordt het wel een auto die bol staat van de luxe, luxe die je bij andere merken alleen maar tegenkomt in de prijsklasse > Euro 35.000,-

Een meeting met drie Priora varianten moeten we t.z.t. echt organiseren, doen we er dan ook drie Kalina's bij, 1117, 1118 en 1119.

Ja dat klopt de 110 op de foto is een ex lada van mij.
Heb er soms nog wel heimwee naar.Deze auto was zo snel dat ik er toch regelmatig stoplichtsprintjes mee heb gewonnen.:LOL:
Deze auto kon ik met gemak in de vierde versnelling doortrekken tot 150 km per uur en dan naar de 5 schakelen.
Iets wat ik met onze 1117 niet hoef te proberen.
De 110 hebben we ingeruild bij autobedrijf snippe voor een 111 dit ivm het makkelijker kunnen vervoeren van kinderwagens.
Maar heb altijd met veel plezier in het blauwe scheurmonster gereden.(y)

Terug
Bovenaan