Het algemene Lada-topic deel 2

Lada Kalina zei:
Nu moet ik alleen nog iemand naar Rusland sturen om een typeplaatje met 'Priora' te ristelen want dat moet er wel op tenslotte.
Als de huidige planning doorgaat zit ik in april en/of mei in St. Petersburg, wil dan best even op snor gaan naar zo'n plaatje!

Lada Kalina zei:
Kijk, dat zijn de verhalen waar ik op zit te wachten.
Ik las net dat de 'Lux' uitgevoerd wordt met licht- en regensensor en dagrijverlichting.
Al met al wordt het wel een auto die bol staat van de luxe, luxe die je bij andere merken alleen maar tegenkomt in de prijsklasse > Euro 35.000,-

Mag ik vragen wat je voor zo'n Priora betaalt? Gewoon uit nieuwsgierigheid.;)
Mag ook per pb.

Mooi kleurtje trouwens, dat blauw op die 110!(y)

Bentley Arnage zei:
Mag ik vragen wat je voor zo'n Priora betaalt? Gewoon uit nieuwsgierigheid.;)

De prijs is niet bekend, we hebben wel een richtprijs maar daar kan van worden afgeweken als de BPM mee of tegen gaat vallen.
Als de uitstoot van deze auto laag uitvalt dan gaat de consumentenprijs ook omlaag.
Het lijkt me niet verstandig om hier nu prijzen te gaan noemen, de productie van dit model moet nog worden gestart.

Ander nieuws.

Er is een paar maanden geleden in Praag een vergadering geweest van AvtoVaz met alle Europese importeurs, daar heeft men de directie van AvtoVaz nogmaals de situatie in Europa duidelijk uitgelegd. AvtoVaz kan alleen in Europa verkopen als de auto's aan die standaarden voldoen.
Het wachten is nu op de komst van de nieuwe (Europa) modellen. De productie daarvan start in januari 2012. En daar zit onze 2171 ook bij. :D

Bij AvtoVaz staat een voorraad van ongeveer 3 maanden, nagenoeg alles wat er staat is verkocht. Nog nooit in de geschiedenis van Lada is de voorraad zo klein geweest en de vraag zo groot.

Op de komst van de Granta moeten we wachten tot 2013. De Granta is het succesnummer in Rusland en men heeft niet voldoende productiecapaciteit om aan andere landen te kunnen leveren.

De Kalina ondergaat volgend jaar een facelift en wordt ook in 2013 bij de dealers verwacht.

De 'oude' fabriek wordt dit jaar volledig vernieuwd, geheel in lijn met de fabriek van de Kalina en enkele Nissan modellen gaat Eisenmann (Eisenmann) de productielijnen leveren.

De invloed van Renault is steeds meer merkbaar. De kwaliteitsnormen zijn verhoogd, ook toeleveranciers staan onder druk om betere producten te leveren. Veel onderdelen komen inmiddels uit Japan o.a. airbags, rolgordels en gordelspanners.

In België werden in november 2 Lada's ingeschreven, hetgeen neerkomt op een totaal van 33 voor 2011 tegenover 59 vorig jaar.

Ter info: er werd ook voor de eerste keer een Landwind ingeschreven. 1 stuk in totaal :)

tsov zei:
Lada Kalina zei:
Nu moet ik alleen nog iemand naar Rusland sturen om een typeplaatje met 'Priora' te ristelen want dat moet er wel op tenslotte.
Als de huidige planning doorgaat zit ik in april en/of mei in St. Petersburg, wil dan best even op snor gaan naar zo'n plaatje!

en ik ga in juli met mijn niva die kant in, dus ook ik kan klein spul meenemen voor de liefhebbers

Gefeliciteerd met de aanschaf van de 2171. Dat audiosysteem is wel mooi , dat vind ik wel jammer dat ik dat niet heb, maar goed een model moet ook eens veranderen. De Lada wordt snel warm en de stoelverwarming is heerlijk. De auto is ook zuinig. Ben tot nu toe zeer tevreden met de Lada.
Over dat samenkomen is een leuk idee. Ik woon in Zeeuws Vlaanderen, hier zijn schitterende plekjes en wil best een tochtje organiseren.!

Lada2172 zei:
Gefeliciteerd met de aanschaf van de 2171. Dat audiosysteem is wel mooi , dat vind ik wel jammer dat ik dat niet heb, maar goed een model moet ook eens veranderen. De Lada wordt snel warm en de stoelverwarming is heerlijk. De auto is ook zuinig. Ben tot nu toe zeer tevreden met de Lada.
Over dat samenkomen is een leuk idee. Ik woon in Zeeuws Vlaanderen, hier zijn schitterende plekjes en wil best een tochtje organiseren.!

Dank je wel.
Onze Kalina wordt niet (snel) warm, ik heb het idee dat de kachelkraan niet helemaal open gaat. Pas na fors aantal kilometers komt er warme lucht uit de roosters, dat ging met de 111 wel een heel stuk beter.
Maar ja, het is toch de laatste winter met de Kalina.

Zodra we de 2171 voor de deur hebben moeten we maar eens kijken hoe we een bijeenkomst kunnen organiseren.

Lada Priora 2171 zei:
Onze Kalina wordt niet (snel) warm, ik heb het idee dat de kachelkraan niet helemaal open gaat.

Lijkt me ook sterk dat dat bij alle Kalina's zo is. Een warme kachel is toch het 'unique selling point' van een LADA.;)
Hoe zit het met de kachel van de andere Kalina's hier in dit topic?

Vanmiddag in Blaricum in het voorrijden nog een bruingrijze 110 gezien met FV in het midden.

Vorige week zaterdag een aanrijding gehad met onze 1117. Ivm slecht weer en slecht zicht een deawoo [chevrolet] niet gezien[dode hoek] bij het achteruitrijden uit een parkeervak. Eerst dacht ik dat ik in een goot zat maar was bezig het voorste spatscherm van de deawoo te vervormen.Vanavond nog even bij de eigenaaresse van de deawoo geweest voor het papierwerk. ze heeft tussen de 750 en 1000 euro schade.
En onze kalina heeft GEEN SCHADE zelfs geen krasje. zo zie je maar weer een lada wordt niet van waaibomenblik gemaakt maar is nog altijd NET EVEN STERKER.(y)

Interessant verhaal.
Erg sneu en jammer voor de Daewoo-eigenaresse, maar ik ben toch wel onder de indruk van de LADA.

Elke botsing pakt anders uit. Het is maar net hoe je een auto raakt. De Daewoo eigenaresse had ook een deuk in een plaatwerkdeel van de Kalina kunnen rijden als ze de Lada maar op de juiste manier had geraakt. Dus onder de indruk? Nee niet echt.

@ kalina1117

Toch zou ik de dealer vragen om de auto nauwkeurig te bekijken op schade. Schade is niet altijd direct zichtbaar.
Mijn auto werd op een rotonde een keer aangetikt door een ander, op het oog hadden beide auto's geen schade. Een paar maanden later -toen de auto op de brug stond- ontdekten we toch schade achter de bumper.

Vandaag auto op de brug gehad.en alles nauwkeurig bekeken.
Geen schade achter de bumper te ontdekken alles ziet er goed uit. ook onder de auto.(y)

In mijn eindeloze speurtocht naar kentekens kwam ik deze tegen:

Samara Baltic

Het bijzondere is dat deze Samara als 2108 bij de RDW geregistreerd staat, terwijl dit dus echt een 5-deurs is en dus 2109.
Wie heeft de oplossing?

Zo, de winterbanden zitten onder de Kalina. Let it snow, let it snow. o_O

Nog een gesprek gehad met AB Snippe, ik heb aangegeven een beetje teleurgesteld te zijn in Lada Holland omdat de toegezegde informatie over onze 2171 er nog steeds niet is. Men is het met me eens en gaat Lada Holland vragen om die info z.s.m. te sturen.

Het is leuk om met iemand te spreken die ook zo enthousiast is over Lada, ik hou er altijd een positief gevoel aan over. AB Snippe ziet nog steeds toekomst in het merk.

Als je auto net zo lang op zich laat wachten als de info dan zal de afgesproken levertijd wel niet gehaald gaan worden... Hoop voor je dat het toch goed gaat.;)

En anders haalt Snippe hem gewoon uit Duitsland, toch??

Bentley Arnage zei:
Als je auto net zo lang op zich laat wachten als de info dan zal de afgesproken levertijd wel niet gehaald gaan worden... Hoop voor je dat het toch goed gaat.;)

En anders haalt Snippe hem gewoon uit Duitsland, toch??

Als Lada Holland de leveringsdatum niet gaat halen hebben ze een groot probleem, en niet alleen met mij.
Ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen, ik hoop alleen dat AvtoVaz mooiere wielen onder de Priora Lux gaat schroeven, ik vind deze zooooo lelijk.

Bij de lokale politie rekenen ze op de Lada Niva, geweldige 4x4 is dat!
1506.jpg

Ziet er leuk uit.(y)
Ik had niet verwacht dat er buiten Rusland Niva-politieauto's zouden rondrijden.

Is dit het nieuwe modeljaar?
Naast het audiosysteem lijken de kleur van het dashboard, de bekleding en de pookknop ook anders, of ligt dat aan mij?

Verder vind ik de wielen niet lelijk. Ze passen wel bij het ontwerp.
Door welke wielen wil je ze gaan vervangen?

En krijg jij ook die nieuwe voorbumper?

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/newDetails.html?id=154877431&__lp=17&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=14400&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT&usage=NEW&lang=de&pageNumber=10

Prachtige LADA.(y) Uit de tijd dat het nog echt LADA's waren.
En toch helemaal splinternieuw in Duitsland.

Als ik me niet vergis kan hij zo nog op Nederlands kenteken, nietwaar?

Bentley Arnage zei:
Is dit het nieuwe modeljaar?
Naast het audiosysteem lijken de kleur van het dashboard, de bekleding en de pookknop ook anders, of ligt dat aan mij?

Dat viel me ook al op. Ik hoop dat de dakantenne niet standaard is, een haaienvin (in kleur) achter op het dak vind ik mooier.
Het lijkt er op dat navigatie ook standaard is, handig als je een keer van Moskou naar Togliatti wilt rijden. Zonder gekheid, ik ben wel benieuwd welke landen er in staan met het oog op de vakantie / familiebezoek in Spanje in mei 2012.

Bentley Arnage zei:
Verder vind ik de wielen niet lelijk. Ze passen wel bij het ontwerp.
Door welke wielen wil je ze gaan vervangen?

Ik heb nog geen keuze kunnen maken, ik photoshop me een slag in de rondte met allerlei modellen.

Bentley Arnage zei:
En krijg jij ook die nieuwe voorbumper?

Hopelijk wel, deze is wel een stuk mooier.

De decembermaand is alweer bijna voorbij, februari komt steeds dichterbij.... I can't wait

@ Lada2171. De dakantenne is niet standaard opgebouwd, alleen zit er in het dak wel al een gat hiervoor en lag bij mij de bedrading er al in. Het is aan te raden deze wel te gebruiken.

Ik heb de standaard wielen er onder laten zitten, maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak. Reden voor mij is dat ik het leuk vind dat het Lada-embleem er op staat.

Iedereen goede Kerstdagen!

Lada Priora zei:
@ Lada2171. De dakantenne is niet standaard opgebouwd, alleen zit er in het dak wel al een gat hiervoor en lag bij mij de bedrading er al in. Het is aan te raden deze wel te gebruiken.

Het gat voor de antenne zit zeker boven de binnenspiegel / lampje in het plafond?

Ik heb de standaard wielen er onder laten zitten, maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak. Reden voor mij is dat ik het leuk vind dat het Lada-embleem er op staat.

Er zijn stickers met het Lada logo verkrijgbaar, die kun je op de naaf van de velg plakken. Met de merknaam van de velg rondrijden oogt zo goedkoop.

Iedereen goede Kerstdagen!

Merry Xmas everybody.

iedereen fijne kerst dagen en een gelukkig nieuwjaar.
en dat 2012 natuurlijk weer eens veel (positief) lada nieuws brengt

helaas laat de samara me in de steek vandaag.
gisteravond thuis gezet na een probleemloos ritje van 30 km.
wil hij vandaag niet meer aanslaan,start goed maar slaat niet aan.
geen idee wat het is :confused:
dinsdag maar naar de garage als ik het niet kan vinden.

@lada priora 2171 heel veel succes met de aankoop en velgen keuze.(y)

Ik heb vandaag op internet gelezen dat lada met de granta weer terug komt in het wtcc.(y)
In 2012 doen ze 2 [test] wedstijden mee in mei en in juni.
De bedoeling is om in 2013 weer volledig met de granta in het wtcc te gaan racen.
De namen van de coureurs waar veel over gesproken wordt is james thompson[heeft voor lada al in het wtcc gereden,en heeft een wedstijd gereden met de granta in de lada granta cup] en vitaly petrov [f1 coureur die nu nog op zoek is naar een stoeltje bij een ander team en niet meer actief is bij renault-lotus in 2012]
Het mee doen aan het wtcc levert weer het nodige reklame op voor lada en de granta.Ik hoop dan ook dat de granta hier dan ook in 2013 in nederland te koop zal zijn.

Ik wens iedereen fijne kerstdagen en een heel goed en gezond nieuwjaar.

@ Lada Priora 2171,

Dat zijn ook mooie velgen.(y)
Neem je ze een inch groter dan de standaard velgen of toch dezelfde grote als de standaard velgen om vervolgens de fabrieksbanden om de nieuwe velgen te leggen?

Mag ik trouwens een suggestie doen?;)

AEZ-Valencia-Silver-velgen.jpg

Wat betreft de navigatie: Ik ben benieuwd welke landen er allemaal op de nav zitten. Ik heb zo'n gevoel dat Nederland er niet bij zit.;)
Haaienvin achter op het dak is trouwens top. Lijkt me erg mooi. Is dat te realiseren als het gat voor de antenne voorop het dak zit?

@ Iedereen,

Fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2012!!!(y)

Bentley Arnage zei:
@ Lada Priora 2171,

Dat zijn ook mooie velgen.(y)
Neem je ze een inch groter dan de standaard velgen of toch dezelfde grote als de standaard velgen om vervolgens de fabrieksbanden om de nieuwe velgen te leggen?

Mag ik trouwens een suggestie doen?;)

Wat betreft de navigatie: Ik ben benieuwd welke landen er allemaal op de nav zitten. Ik heb zo'n gevoel dat Nederland er niet bij zit.;)
Haaienvin achter op het dak is trouwens top. Lijkt me erg mooi. Is dat te realiseren als het gat voor de antenne voorop het dak zit?

Die velgen zijn ook leuk, wel veel werk om ze schoon te houden.

Ik zie het helemaal voor me; het kabeltje loopt door het gat over het dak naar de haaienvin achterop. Een paar schroeven in het dak om de kabel op zijn plaats te houden. Op z'n Russisch. (Geintje!)

Over schroeven in het dak; ik liet ooit eens een kaartleeslampje aan het dak monteren door de zoon van een garagehouder. Ik had hem precies uitgelegd waar de lamp moest komen en dat de bijgeleverde schroeven gebruikt moesten worden.
Toen ik een uur later bij mijn 2107 kwam waren er twee dwars door het dak geboord.

Goede kerstdagen kan ik niet meer wensen, daarvoor is het te laat (zat een weekje bij familie in Liverpool, zonder internet). Maar wel voor iedereen: een gelukkig en gezond 2012 toegewenst!

Maar nog steeds taal noch teken van Lada Holland. Soms bekruipt me een gevoel van moedeloosheid, is het niet belangrijk om een klant te informeren over zijn bestelling?
Ik ben overigens eg benieuwd of er een Nederlandstalige handleiding bij zit. Bij de relatief eenvoudige Kalina red je je wel, maar met al die knoppen in de Priora is het wel prettig dat er een fatsoenlijke handleiding bij zou zitten.

Ik zal er in het nieuwe jaar maar eens een mailtje aan wagen. (Moet ik er weer zelf achteraan.)

Nog steeds geen antwoord?
Beetje amateuristisch als je het mij vraagt.
Het zou me niks verbazen als er in februari volgend jaar opeens, als verrassing, een vrachtauto met een Priora bij Snippe voor de deur staat zonder dat LADA Holland in de tussentijd heeft gecommuniceerd met Snippe.

Zo lastig is de Priora toch niet?
Naar mijn idee zijn alleen de audio en navigatie mogelijk lastig te begrijpen. Of zitten er nog meer functies op die voor uitleg vatbaar zjn?
Wat betreft de taal: Ik denk niet dat LADA Holland Nederlandse boekjes gaat maken voor die paar auto's die geleverd worden in Nederland. Dat het bij de Kalina wel is gedaan kan ik me wel voorstellen, van dat model is er toch in één keer een hele lading naar Nederland gekomen.

Bentley Arnage zei:
Zo lastig is de Priora toch niet?
Naar mijn idee zijn alleen de audio en navigatie mogelijk lastig te begrijpen. Of zitten er nog meer functies op die voor uitleg vatbaar zjn?
Wat betreft de taal: Ik denk niet dat LADA Holland Nederlandse boekjes gaat maken voor die paar auto's die geleverd worden in Nederland. Dat het bij de Kalina wel is gedaan kan ik me wel voorstellen, van dat model is er toch in één keer een hele lading naar Nederland gekomen.

De radio en nav zijn al ingewikkeld genoeg, een handleiding zou er prettig zijn. Bij de Kalina is nooit een Nederlandstalige handleiding geleverd, alleen de standaard boekjes in het Engels.

Vandaag heeft de Priora een onderhoudsbeurt gehad en, dat had ik ook verwacht, zonder problemen. Het enige probleempje dat ik wel had sinds een paar weken en wat opgelost moest worden, was een kraak in het bestuurdersraam (lv) bij het sluiten van het raam.

Ik heb geen Engelstalige handleiding bij de Priora gekregen, alleen de Russische, maar de auto is makkelijk te bedienen zonder de handleiding. Ik ben overigens benieuwd of je de navigatie er bij krijgt. Ik denk dat als je 'm hebt er weer heel wat nekpijn op de wegen gaat ontstaan bij mensen die zich omdraaien om te controleren of ze het echt wel goed zagen dat er een Lada Priora rijdt.

Het blijft gewoon ook leuk om in een Lada te rijden.

Aan iedereen een goed oud en nieuw en een voorspoedig 2012.

dens zei:
Lada Priora 2171 zei:
Eehh, nee, niet echt. Lijkt wel een Daewoo Nubira Station uit 1997. Van welk jaar is dit model?
Ieder zijn mening.
Dit is de Priora 2171 die vanaf januari 2012 van de band loopt.

Edit. best lastig dat quoten ;-)

Uiteraard, ieder zijn mening. Ik wil echt niet de LADA liefhebbers kwetsen maar dit is toch niet serieus een nieuw model? Moet zeggen dat de Granta er beter uitziet, die kan wellicht concurreren met een Dacia Logan Sedan (al wordt die in NL ook niet meer geleverd maar nog wel in andere delen van Europa).

De Priora 2171 is niets meer of minder dan een vernieuwde 111.
De keuze voor een Lada 2171 is heel simpel; er is geen goedkopere -nieuwe- stationcar te koop in Nederland, niet in aanschaf en niet in kosten voor onderhoud.
Tel daarbij dat Ladarijders zich niet druk maken om status en wars zijn van wat anderen denken over hun auto.
Een vriend van me heeft een Dacia MCV op LPG aangeschaft, die auto kostte maar liefst EUR. 19.500,- en dat kan ik geen koopje meer noemen. En laten we eerlijk zijn is dat een heel moderne auto qua uiterlijk?
De 2171 is in de luxe uitvoering ruim EUR. 5000,- goedkoper en heeft meer luxe standaard dan de MCV.

Daarbij is het erg leuk om een auto te rijden waar niet iedereen voor kiest. Hoe vaak worden we niet aangesproken door mensen die verrast zijn als ze onze Kalina 1119 zien. Dat zal met de Priora 2171 ook zeker vaak gebeuren.

Ladarijden is a way of life.

Lada Priora 2171 zei:
De Priora 2171 is niets meer of minder dan een vernieuwde 111.

Oke, dat wist ik niet.

Ik begrijp de reden van het rijden van LADA. Ik moet zeggen dat ik er wel respect voor heb en vind dat je best lef moet hebben om een nieuwe LADA te rijden. Juist in deze tijd waarin automodellen om de haverklap vernieuwd worden en mensen voor de uiterlijke schijn in een dikke (te dure) auto rijden. Ik ben op dit topic terechtgekomen omdat ik autoliefhebber ben en het wel leuk zou vinden om een semi-klassieke LADA erbij te hebben. Een 1200, bijvoorbeeld. Maar ik ben eerlijk, ik vind de nieuwe modellen niets en zou er niet in willen rijden.

Deze foto kwam ik laatst tegen, ik vind het nog steeds een mooie auto in al zijn simpelheid.

lada%20%201200.jpg

Gremi stuntte vaak met de witte 1200S, het ene na het andere actiemodel werd er bedacht.

Allemaal de beste wensen voor 2012. Ik was even weg met mijn mooie Lada 2172. Het model 2012 van de Priora ziet er mooi uit. Ik zie dat hij de tellers krijgt van de Granta en de bumperlijn voor is iets anders. Die spiegel met knipperlicht is ook mooi plus de radio.

Die foto van de Lada 1200 is ook mooi. Stiekem heb ik de oer Fiat 124 zelf staan, maar dan in Fiat 124 sportcoupe uit 1973.

Ik heb mijn Priora nu 4 maanden en bevalt me opperbest. Ik ben het helemaal eens Lada Priora 2172 Lada rijden is een way of life. Ook jou argument van de prijs ten opzichte van bijvoorbeeld de Dacia ben ik het volledig eens!

Ik heb nu een auto met standaard lichtmetalen wielen, 4 seizoenen banden, mistlampen voor, chroom afwerking voor/achter, een boord computer met tal van functies, airco met automaat stand, een super kachel , 4 hoofsteunen, middenarmsteun, grote koffer, reservewiel met gereedschap, verlichting in koffer en dashboardkastje, een afstandbediening met kofferbakopener, 4 elec. ramen en elec spiegels verwarmbaar, 4 spots in de hemel enzovoort.
Dit voor een prijs van nog geen 12000 geheel klaar. Koop een demo en inruil zoals ik gedaan heb en je lacht je helemaal slap.

Ik heb een goede wegligging een motor die niet te veel toeren draait op hoge snelheid en je hebt iets bijzonders. Als je ook weer leest hoe negatief wordt gedaan over de Granta. Plak er eens VW of een ander merk op en dan is het opeens wel mooi. Alleen om de naam Lada. Goed sommige zaken zijn wat groffer afgewerkt en soms wat goedkoop gemaakt maar 1 ding is zeker deze auto is gemaakt voor Rusland dus hij moet tegen wat slechtere wegen kunnen en denk ook eens aan de temperaturen. Ik blijf de komende tijd naar volle tevredenheid Lada rijden en dat zouden meer mensen moeten doen!

O , ik heb een Engels instructieboekje bij de auto gekregen. Wel alles netjes en keurig beschreven.
De site van Lada Duitsland is trouwens mooi.

Lada2172 zei:
Als je ook weer leest hoe negatief wordt gedaan over de Granta. Plak er eens VW of een ander merk op en dan is het opeens wel mooi. Alleen om de naam Lada. Goed sommige zaken zijn wat groffer afgewerkt en soms wat goedkoop gemaakt maar 1 ding is zeker deze auto is gemaakt voor Rusland dus hij moet tegen wat slechtere wegen kunnen en denk ook eens aan de temperaturen.

Amen.

Ook ik wens iedereen een fantastisch 2012, ik hoop dat we dit jaar (veel) positieve dingen over Lada zullen horen.

Over onze 2171.
Deze week komt er eindelijk duidelijkheid over onze 2171. O.a. de bevestiging dat de auto bij AvtoVaz is besteld.
Er komen in ieder geval twee Priora's 2171 naar Nederland (een grijze en een witte) op dezelfde trailer staan dan ook een aantal Kalina's 1117 en 1119.

Ik kijk erg uit naar de reacties op de Priora, toch een vreemde eend in de bijt.
Mogelijk gaat de auto eerst naar een reclamebedrijf voor opvallende stickers.

Iedereen de beste wensen en een gelukkig en gezond 2012!

Wordt de 2171 nu pas besteld? Had verwachte dat het al gedaan zou zijn.;)
Zijn die andere LADA's die naar Nederland komen ook op bestelling zoals die van jou of worden die ergens in een showroom geplaatst om te verstoffen? En zijn ze ook voor Snippe?

Je maakt er trouwens wel werk van.
Stickers, haaienvin, nieuwe velgen.;)
Wat voor opvallende bestickering had je in gedachten?

Vandaag een dagje ikea in groningen gedaan.
In de terugreis reed me een rode 1118 voorbij.(y)
Tussen drachten en rotonde heerenveen regelmatig gewisseld van voorop rijden.Erg leuk om met een merkgenoot op te rijden al ken ik deze mensen niet.
De 1118 werd bestuurd door een oudere man die het gaspedaal wel wist te vinden.en de kalina met volle tegenwind goed op z,n teentjes trapte.

Bentley Arnage zei:
Iedereen de beste wensen en een gelukkig en gezond 2012!

Wordt de 2171 nu pas besteld? Had verwachte dat het al gedaan zou zijn.;)
Zijn die andere LADA's die naar Nederland komen ook op bestelling zoals die van jou of worden die ergens in een showroom geplaatst om te verstoffen? En zijn ze ook voor Snippe?

Je maakt er trouwens wel werk van.
Stickers, haaienvin, nieuwe velgen.;)
Wat voor opvallende bestickering had je in gedachten?

Goed lezen BA. ;) Het gaat om de bevestiging van de bestelling.
De tweede (de eerste is natuurlijk voor ons) 2171 is voor AB Snippe, waar de rest naar toe gaat weet ik niet. Ik mag hopen dat ze niet gaan verstoffen in een showroom.
Ik begrijp van sommige 'dealers' nog steeds niet dat ze nieuwe Kalina's in de showroom hebben staan.
Als je weet dat die auto's je geld kosten bedenk een ludieke actie en/of een aantrekkelijke prijs en verkoop ze, iedere rijdende auto met jouw naam erop is reclame.
Blijkbaar wachten de dames en heren op het moment dat een liefhebber zich meldt en er een wil kopen tegen de nieuwprijs.

Over de bestickering van de 2171 moet ik mijn gedachten nog laten gaan, mogelijk kunnen we samen met AB Snippe iets doen.

Terug
Bovenaan