Het algemene Lada-topic deel 2

bij ons in den helder is ie er nog steeds.(y)
tenminste als je een gebouw met een lada bord voor de deur en de activietijd van een baksteen meeteld als dealer.(n)
ik bedoel dus dat er gerust wel wat dealers overzijn.
maar ik denk dat er gezien de atvertenties op marktplaats e.d. dat er maar een stuk of 3 actieve dealers over zijn.
het is ook erg moeilijk iets te verkopen wat er niet is.

appelmoes zei:
Heeft iemand enig idee hoeveel LADA-dealers er nog echt zijn?
De lijst met dealers zoals die op de site van LADA-Holland staat is volgens mij niet meer up to date.

Volgens mij zijn er nog maar een paar actief met Lada bezig

Snippe
De Residentie
Miedema
Wolfs

De provincies Overijssel, Utrecht, Groningen en Flevoland hebben helemaal geen dealers meer.

Samara saga heeft hier een punt, het is zeker moeilijk om iets te verkopen wat er niet is.
Laatst bij van etten geweest in Oud-Gastel, de kalina 1117 ziet er mooi uit maar mijn auto was wat inruil betreft geen r**t waard volgens de oude baas (hij is allang 65 geweest maar gaat nog gewoon door).
Van zo'n opmerking lig ik echt niet wakker maar als hij al zijn klanten zo te woord staat zal die kalina 1117 er nog lang staan.

Lada Kalina zei:
appelmoes zei:
Heeft iemand enig idee hoeveel LADA-dealers er nog echt zijn?
De lijst met dealers zoals die op de site van LADA-Holland staat is volgens mij niet meer up to date.

Volgens mij zijn er nog maar een paar actief met Lada bezig

Snippe
De Residentie
Miedema
Wolfs

De provincies Overijssel, Utrecht, Groningen en Flevoland hebben helemaal geen dealers meer.

Ik wist niet dat Miedema nog zo druk bezig was.
Er wordt namelijk nooit iets over vermeld in dit topic.
Op welke gebieden zijn ze nog druk met LADA? Verkoop of vooral onderhoud?

Hoor je trouwens wel eens iets over garage Van Oosterhout in Liessel? Ik ben er ooit geweest en vond het een gezellig bedrijfje...

Ik heb een foutje gemaakt; in Assen zit nog een dealer die met Lada bezig is, namelijk het wegjagen van Lada klanten. Ik hoorde al meerdere keren dat Ladarijders het gevoel hebben daar bepaald niet welkom meer te zijn.

Miedema doet lokaal nog wel wat met Lada, Ladarijders behandelt hij goed, al schijnt hij erg duur te zijn. Misschien kan Kalina 1117 er meer over vertellen hij woont ook in Friesland geloof ik.

op marktplaats adverteerd sovereign in hengelo nog met wat lada's
is geen officiele dealer maar heeft toch div modellen.

samara saga zei:
op marktplaats adverteerd sovereign in hengelo nog met wat lada's
is geen officiele dealer maar heeft toch div modellen.

Dat zijn de leftovers van een ex-dealer.

Over auto sovereign in Hengelo,

Dat zijn goede auto's van ex dealer Lesscher, getuige ook mijn nieuwe Priora.
Hij kan overigens aan weer een nieuwe komen...

Deze dealer wik geen merk dealer zijn omdat men dan ook dealer prijzen verwacht.
Ik kan u aanraden hier een auto te kopen.

Snap eigenlijk niet zo goed waarom je de Priora nooit ziet, zijn we dan echt zo afhankelijk van bladen en vaak de negatieve teksten over Lada.

Van Gils in Breda levert alleen nog maar nieuwe LADA's op bestelling, hij heeft een hele grote showroom maar die staat vol met brommobielen en een paar gebruikte LADA's.
Het is een hele aardige man trouwens maar de gebruikte LADA's zijn naar mijn mening wel erg duur.
Er is trouwens een groot verschil in de prijzen tussen LADA dealers en autobedrijven, soms scheelt het wel de helft logisch dat ze er dan mee blijven zitten.

Snippe (waar ik nog nooit geweest ben) heeft veel verschillende LADA's staan maar zijn ook stevig aan de prijs zeg.
Voor een kalina van 11-2006 is €6950 toch geen normale vraagprijs, voor een klein beetje meer heb je een nieuwe.

Auto's in de handel vergelijken met die bij een dealer is altijd een beetje moeilijk.
Mijn ervaring is dat auto's in de handel meer geschiedenis hebben dan er wordt gezegd. Bijvoorbeeld de 111 in Rotterdam is niet ingeruild op een andere auto, maar is in de handel terecht gekomen en heeft korte tijd bij twee andere handelaren gestaan.
Ik wil daarmee niet zeggen dat handelaren niet eerlijk zijn en de kluit bedonderen maar dat (soms) ze niet de hele waarheid willen vertellen.

Als je bij een dealer een auto koopt dan kun je ervan uitgaan je het juiste verhaal over de auto krijgt, vaak kan men dat nog aantonen ook. Dealers geven ook meer voor een auto van het merk dat ze verkopen. Ruil je bij Snippe een Lada in dan zal hij je er meer voor geven dan een handelaar, en dan is de Lada die je koopt dus ook niet meer zo duur.
Als ik met onze Kalina 1119 naar een handelaar ga dan krijg ik misschien maar EUR. 1500,- terwijl een dealer er wel EUR. 2500,- voor wil geven. Je kunt de prijzen van dealers onderling natuurlijk wel vergelijken, maar het gaat er uiteindelijk om wat je bij inruil moet bijbetalen.

Lada Kalina voor een heel groot gedeelte ben ik het met je verhaal eens, maar toch vindt ik dat de kalina die ik als voorbeeld gaf wel erg duur is.
Bij van Gils in Breda staat een 111 van 2001 vraagprijs €2450, deze auto zal ongetwijfeld goed zijn maar met alle respekt hij is wel 10jaar.
Die 111 in Rotterdam waar jij dan bent wezen kijken is dan blijkbaar een ruilobjekt van diverse handelaren die er ook geen raad mee weten, stom eigenlijk dat ze niet willen zakken met de prijs.

Deze foto's kreeg ik binnen.

De eLada

201109151214img14041.jpg

201109151214img13291.jpg

1409201154.jpg

762.jpg

Een Kalina 1117 met stopkontakt, goed om te zien dat ze in Rusland niet stilzitten wat betreft nieuwe ontwikkelingen.
Hopelijk gaat het projekt in produktie, maar in Nederland zullen we het waarschijnlijk nooit gaan meemaken.

Stel dat LADA voldoet aan de EURO-5 norm en Dhr. Noordman gaat auto's naar Nederland halen wie gaat ze dan in de showroom zetten?
De LADA dealers die ik gesproken heb nemen niets meer op voorraad en leveren alleen nog maar op bestelling.
Hier ligt een groot probleem denk ik want als ik een nieuwe auto koop wil eerst kijken en proefrijden liefs een beetje in de buurt en zeker in de provincie waar ik woon.
Heeft LADA Holland nog wel geld om zoiets op poten te zetten?

mooie 1117 alleen zou zucchhhhttt :( het zal er hier wel niet van komen
misschien kunnen ze de lada's naast nissan verkopen.net als dacia naast renault.
want idd.die paar dealers gaan het niet redden.mensen willen niet half nederland doorkruizen om een auto te bezichtigen dan wel te kopen.
en je moet de auto's ook in de juiste kleur kunnen kopen.
me ouders hadden een beige 110 besteld in 2000 en kregen een paars achtige.ook mooie kleur,maar tegenwoordig pikt niemand dat meer.
er is een hele hoop werkt te verrichten voor lada holland.want de cirkel blijft.
geen auto's------ geen dealers <<<<<<<<<<<>>>>>>>>> geen dealers-------- geen auto's

Er is zeker een hoop werk te verrichten voor LADA Holland lees Dhr. Noordman, met alle respekt ik neem hem niets kwalijk maar dit is toch onmogelijk in je eentje te behappen.
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat LADA ooit nog iets gaat worden in Nederland, ik hoop het wel natuurlijk maar er is teveel concurentie.

appelmoes zei:
Stel dat LADA voldoet aan de EURO-5 norm en Dhr. Noordman gaat auto's naar Nederland halen wie gaat ze dan in de showroom zetten?
De LADA dealers die ik gesproken heb nemen niets meer op voorraad en leveren alleen nog maar op bestelling.
Hier ligt een groot probleem denk ik want als ik een nieuwe auto koop wil eerst kijken en proefrijden liefs een beetje in de buurt en zeker in de provincie waar ik woon.

Heeft LADA Holland nog wel geld om zoiets op poten te zetten?

Mag ik vragen welke dealers je gesproken hebt en wat de reden is dat ze geen auto's meer in de showroom willen zetten?
Verder is dat 'op bestelling leveren' ook één grote grap, want volgens mij valt er weinig te leveren op dit moment.

Als de dealers verder al zo'n instelling hebben, dan hoef je ook niet al teveel inzet te verwachten bij onderhoud, reparatie of schadeherstel.

Bentley Arnage natuurlijk mag je dat vragen, graag zelfs hoe meer info wij forummurs met elkaar delen hoe beter zou ik zo zeggen.

1. Van Leeuwen in Delft, hier was ik toevallig in de buurt het bedrijf bestaat niet meer er zit nu een KIA dealer.
2. Garage Dijkzicht in Dordrecht heb ik gesproken; alleen op bestelling.
3. Autobedrijf Grooters; eerst maar eens verkopen wat er nog staat waren zijn woorden, logisch er staat een 111 een Kalina 1118 en een Niva.
4. Van Gils in Breda heb ik gesproken; alleen op bestelling.
5. Autobedrijf Etten in Oud-Gastel heb ik gesproken; vindt de Priora geen mooie auto en er staat een 1117 die hij had besteld voor een klant maar die hem bij nader inzien niet wilde hebben.

1. Garage Diamant in Amsterdam had toen ik er was een 1117 staan waar hij zelf in wilde gaan rijden, geen idee of dit ook is gebeurt.
De man is wel fanatieke LADA fan, over de Priora ging hij zeker nadenken.
2. Garage Wolfs in Amsterdam wil de Priora zeker gaan verkopen, echte LADA mensen.
3. De Residentie in Den Haag wil heel graag, maar er valt niks te verkopen.
4. Autoservice Vakman in Kaatsheuvel wil ook graag, maar er valt niks te verkopen.

Wat voor voordeel heeft een LADA dealer er eigenlijk bij om auto's op voorraad te nemen, als er al een klant komt heeft hij ongetwijfeld niet de kleur die de klant wil, vervolgens kan LADA Holland hem ook niet leveren en de klant haakt af.
Kijk eens naar de dealer in Rekken, daar staan al weet ik hoe lang 3 auto's waar hij maar niet van af komt.
Het lijkt me dat het de dealers meer kost dan het oplevert op deze manier.
De dealer kan de klant niet eens een folder meegeven want die zijn er niet.

appelmoes zei:
Bentley Arnage natuurlijk mag je dat vragen, graag zelfs hoe meer info wij forummurs met elkaar delen hoe beter zou ik zo zeggen.

1. Van Leeuwen in Delft, hier was ik toevallig in de buurt het bedrijf bestaat niet meer er zit nu een KIA dealer.
2. Garage Dijkzicht in Dordrecht heb ik gesproken; alleen op bestelling.
3. Autobedrijf Grooters; eerst maar eens verkopen wat er nog staat waren zijn woorden, logisch er staat een 111 een Kalina 1118 en een Niva.
4. Van Gils in Breda heb ik gesproken; alleen op bestelling.
5. Autobedrijf Etten in Oud-Gastel heb ik gesproken; vindt de Priora geen mooie auto en er staat een 1117 die hij had besteld voor een klant maar die hem bij nader inzien niet wilde hebben.

1. Garage Diamant in Amsterdam had toen ik er was een 1117 staan waar hij zelf in wilde gaan rijden, geen idee of dit ook is gebeurt.
De man is wel fanatieke LADA fan, over de Priora ging hij zeker nadenken.
2. Garage Wolfs in Amsterdam wil de Priora zeker gaan verkopen, echte LADA mensen.
3. De Residentie in Den Haag wil heel graag, maar er valt niks te verkopen.
4. Autoservice Vakman in Kaatsheuvel wil ook graag, maar er valt niks te verkopen.

Kijk, dat vind ik zeer interessante info!(y)
Er zijn dus nog wel dealers die daadwerkelijk een LADA kunnen en willen leveren!

Appelmoes zei:
Wat voor voordeel heeft een LADA dealer er eigenlijk bij om auto's op voorraad te nemen, als er al een klant komt heeft hij ongetwijfeld niet de kleur die de klant wil, vervolgens kan LADA Holland hem ook niet leveren en de klant haakt af.
Kijk eens naar de dealer in Rekken, daar staan al weet ik hoe lang 3 auto's waar hij maar niet van af komt.
Het lijkt me dat het de dealers meer kost dan het oplevert op deze manier.

Ik denk dat dat inderdaad het probleem is.
Je koopt als dealer een paar auto's op voorraad, maar je raakt ze misschien helemaal niet kwijt.

Als je als dealer echter helemaal geen voorraadauto's hebt, dan kan er ook niet worden proefgereden en dan verkoop je sowieso niks.
Een lastige situatie dus.

appelmoes zei:
De dealer kan de klant niet eens een folder meegeven want die zijn er niet.

Dat vind ik inderdaad ook slecht.
LADA Deutschland heeft mooie brochures van alle modellen, terwijl er in Nederland alleen A4-tjes met een paar technische gegevens in omloop zijn.

Maar ja, eigenlijk maakt het ook niets uit dat er geen brochures zijn, er zijn namelijk ook geen auto's te leveren...

@ Lada Kalina,

Is er al nieuws over wanneer de Euro-5 versies deze kant op komen?
Verder nog nieuws van Lada Holland?

Die twee nieuwe-demo Kalina's waar de dealer in Velden mee adverteert zijn toch zeker ook nog van de eerste generatie, of heb ik het mis?
Als ik dan gelijk heb zitten ze hier ook al een poosje mee opgescheept, het lijkt me niet dat ze daar dan ook zitten te wachten op nieuwe voorraad.
Als ik het positief bekijk kan het natuurlijk ook zijn dat ze van de oude voorraad af willen om ruimte te maken voor de modellen met EURO-5, of ben ik nu aan het dromen?

appelmoes zei:
Die twee nieuwe-demo Kalina's waar de dealer in Velden mee adverteert zijn toch zeker ook nog van de eerste generatie, of heb ik het mis?
Als ik dan gelijk heb zitten ze hier ook al een poosje mee opgescheept,

Klopt helemaal.

Ik had het van de week nog met iemand over de manier van werken van sommige dealers. Ook hij vindt het vreemd dat bedrijven zo lang met nieuwe auto's blijven zitten en er, schijnbaar, geen moeite meer voor doen om ze te verkopen.
Die auto's kosten gewoon veel geld omdat er fors op moet worden afgeschreven. Blijkbaar hebben deze dealers geld genoeg en liggen ze niet wakker van de afschrijving. Ik zal ze mijn gironummer maar eens geven, kunnen ze het zo op mijn rekening storten.

Weet iemand wat er met Autobedrijf Oppers aan de hand is? De showroom is nagenoeg leeg en er staan ook nauwelijks nog auto's buiten op het terrein.

Lada Kalina het is zonder meer waar dat er in principe fors moet worden afgeschreven, maar daar is niet iedere dealers het mee eens.
Van Etten die ik gesproken heb was niet van plan op de Kalina 1117 af te schrijven terwijl die er ook al denk ik 2 jaar staat.
Zijn reaktie was; als de auto zijn geld niet opbrengt ga ik er zelf in rijden.
Geen iedee trouwens hoeveel de Kalina's nog mogen kosten van b.v. de dealer in Velden, die staan er dan toch ook al jaren te verinterresten.
Zijn er hier ook autoverkopers op het forum die een richtprijs kunnen geven voor een "nieuwe" auto van b.v. 4jaar?
Er moet toch echt wel redelijk wat af zijn anders zou ik persoonlijk altijd voor een echte nieuwe gaan.
Een kennis kocht nog een audi 80 toen de A4 al uit was, na 3 jaar was de afschrijving zo hoog dat hij beter de duurdere A4 had kunnen nemen.
Deze vergelijking gaat ongetwijfeld ook voor LADA op, als je hem uberhaupt nog ingeruilt krijgt.

Ik weet niet precies hoe je een goed afbeelding van streetview kunt afhalen, maar voor de liefhebbers:
urmond graetheide staat een Niva van voor de face-lift (zag hem van de week toevallig staan).

Vind het ook raar dat je voor een "nieuwe"auto wat 2-3 jaar heeft stilgestaan nog de volle mep moet betalen.
In Venray staat wel een mooie kalina te koop voor een reeele prijs bij car city.

De Kalina in Venray is zeker netjes geprijsd.
In 2010 heb ik bij een autobedrijf in Ridderkerk een proefrit gemaakt in een Kalina 1119, deze auto was van 2008, iets meer dan 20.000km en net uit de fabrieksgarantie.
De auto was werkelijk in nieuwstaat, de verkoper wilde er heel graag vanaf en we kwamen op een prijs van € 3250,- incl. kleine beurt en nieuwe voorbanden. (zonder garantie en zonder inruil uiteraard)
Uiteindelijk durfde ik het niet aan omdat de auto niet goed stuurde en ik ook niet wist wat ik met dat probleem aanmoest.
Als je dan zo goedkoop een mooie Kalina kunt kopen heeft de vorige eigenaar wel heel duur gereden.

appelmoes zei:
De Kalina in Venray is zeker netjes geprijsd.
In 2010 heb ik bij een autobedrijf in Ridderkerk een proefrit gemaakt in een Kalina 1119, deze auto was van 2008, iets meer dan 20.000km en net uit de fabrieksgarantie.
De auto was werkelijk in nieuwstaat, de verkoper wilde er heel graag vanaf en we kwamen op een prijs van € 3250,- incl. kleine beurt en nieuwe voorbanden. (zonder garantie en zonder inruil uiteraard)
Uiteindelijk durfde ik het niet aan omdat de auto niet goed stuurde en ik ook niet wist wat ik met dat probleem aanmoest.
Als je dan zo goedkoop een mooie Kalina kunt kopen heeft de vorige eigenaar wel heel duur gereden.

Hmmmm grappig is dat, het lijkt er op dat wij die Kalina hebben.

Lada Kalina dat is zeker grappig, het moet hem dan wel zeker zijn.
Jammer dat je hem alweer wilt verkopen, gelukkig is voor jullie de afschrijving niet zo hoog dankzij de eerste eigenaar die er in mijn ogen flink voor heeft moeten bloeden dat hij destijds een nieuwe LADA heeft gekocht.
Zulke hoge afschrijving is niet goed voor het merk en zal toekomstige klanten er zeker van weerhouden om voor LADA te kiezen.

@appelmoes

Toen jij de auto bekeek zat er ook een deuk in de rechtervoordeur?

Lada Kalina,

Er zat geen deuk in de rechtervoordeur, de auto zag er van binnen en buiten uit als nieuw en een hele mooie kleur!!
Merkte jij niets aan het sturen van de auto, ik vondt het niet goed aanvoelen.
Het was autobedrijf borgo aan de leerlooierstraat om precies te zijn.
Jammer dat die deuk er later wel in zat.

appelmoes zei:
Lada Kalina,
Merkte jij niets aan het sturen van de auto, ik vond het niet goed aanvoelen.

De besturing was een ramp, ik had nog nooit in zo'n slecht sturende Kalina gereden. Het voelde aan of het stuurslot er af en toe op stond.
We kochten de auto in de wetenschap dat Snippe het probleem kan oplossen, en dat hebben ze ook gedaan. Het is niet helemaal perfect maar wel 95% beter dan het was.
De kleur Chavignon was overigens een van de redenen om juist deze 1119 te kopen. Deze kleur en "Plum" vind ik nog steeds de mooiste kleur voor de Kalina.

B.t.w. Die deuk heb jij er toch niet in gemaakt tijdens je proefrit? :p

@ appelmoes,

Wat voor auto rij je nu?
Heb je voor een andere LADA gekozen?

@ Lada Kalina,

Hoe staat het met jouw plannen m.b.t. een 111?
Al nieuws?

Verder:
Bentley Arnage zei:
@ Lada Kalina,

Bentley Arnage zei:
@ Lada Kalina,

Hoe staat het met jouw plannen m.b.t. een 111?
Al nieuws?

Verder:
Bentley Arnage zei:
@ Lada Kalina,

Een andere 111 is een probleem, er is simpelweg niets te koop. Ik heb kontakt gehad met Grooters en mogelijk ga ik volgende week de auto bekijken.
De auto wordt me door een deskundige afgeraden omdat er mogelijk het een en ander aan mankeert door de lange stilstand.
Volgende week ga ik in ieder geval Lada Holland bellen met de vraag of er ergens een 2172 staat en gaat de 1119 naar Snippe voor de nieuwe kabelset van de airbag / claxon.
De planning is dat dit jaar de Kalina nog plaats maakt voor een 111 of Priora.

Nieuws m.b.t. de nieuwe modellen heb ik niet, helaas.
Lada Duitsland doet voorkomen of de auto's met Euro 5 motor leverbaar zijn maar de produktie daarvan start pas volgend jaar.

Deze is trouwens wel heel erg goedkoop, terwijl de kilometerstand en bouwjaar erg meevallen :confused: :

https://www.autotrack.nl/tweedehands/lada/kalina/4130943

Lada Kalina zei:
Een andere 111 is een probleem, er is simpelweg niets te koop. Ik heb kontakt gehad met Grooters en mogelijk ga ik volgende week de auto bekijken.
De auto wordt me door een deskundige afgeraden omdat er mogelijk het een en ander aan mankeert door de lange stilstand.
Volgende week ga ik in ieder geval Lada Holland bellen met de vraag of er ergens een 2172 staat en gaat de 1119 naar Snippe voor de nieuwe kabelset van de airbag / claxon.
De planning is dat dit jaar de Kalina nog plaats maakt voor een 111 of Priora.

Oké, ben benieuwd of de 111 bij Grooters in de smaak zal vallen en hoop voor je dat de mankementen meevallen.

Wat betreft airbagkabel:
Zijn dergelijke onderdelen (die je op zich niet vaak nodig hebt) eigenlijk makkelijk te verkrijgen? Ik heb niet het idee dat ze ergens in Nederland op voorraad liggen of heb ik het mis?

Bentley Arnage zei:
Wat betreft airbagkabel:
Zijn dergelijke onderdelen (die je op zich niet vaak nodig hebt) eigenlijk makkelijk te verkrijgen? Ik heb niet het idee dat ze ergens in Nederland op voorraad liggen of heb ik het mis?

Geen problemen met onderdelen, Snippe heeft veel op voorraad of kan het eenvoudig bestellen. www.lada-parts.nl

@Lada Kalina

Die deuk is zeker niet mijn werk, ik lees dat je gaat informeren naar een priora dit lijkt me een betere keus dan de 111 bij Grooters.
Niets ten nadele van de 111 maar de priora is veel moderner, lada 2172 wist er nog een te koop staan heb je hier al naar geinformeerd?

@ Lada Kalina. Over een paar dagen taart, want dan heb ik mijn Priora precies een jaar.:D Ik heb geen problemen gehad.

Hiervoor had ik een 111, en wat ik mee wil geven is dat de 111 wel meer bagageruimte heeft dan de Priora 2172. Als je de 2172 bekijkt en je hebt veel ruimte nodig, is mijn advies daarop te letten. De station Kalina (in Duitsland gezien met de hoofdsteunen achterin) of station Priora is qua bagageruimte dan geschikter dan de Priora 2172.

@Bentley Arnage

Na de proefrit heb ik besloten mijn Samara die net gekeurd was te houden.

appelmoes zei:
@Bentley Arnage

Na de proefrit heb ik besloten mijn Samara die net gekeurd was te houden.

Leuk, een Samara.(y)
Ik kan me niet herinneren dat ik al foto's heb gezien van jouw exemplaar...
Zou leuk zijn als je er een paar kunt plaatsen.;)

Van welke bouwjaar is 'ie?
Hoe lang heb je hem al?
Waar heb je hem gekocht?
Heb je hem nieuw gekocht?
Bevalt je Samara?

Lada Priora zei:
@ Lada Kalina.
Hiervoor had ik een 111, en wat ik mee wil geven is dat de 111 wel meer bagageruimte heeft dan de Priora 2172. Als je de 2172 bekijkt en je hebt veel ruimte nodig, is mijn advies daarop te letten. De station Kalina (in Duitsland gezien met de hoofdsteunen achterin) of station Priora is qua bagageruimte dan geschikter dan de Priora 2172.

Ik ben aangenaam verrast door de positieve verhalen over de Priora. Redenen genoeg om op zoek te gaan naar een Priora.
Je hebt volkomen gelijk over de de ruimte in de kofferruimte. Ik zal er extra aandacht aan besteden als ik een 2172 ga bekijken.
Een 2171 zou de beste optie zijn maar de auto nog niet in Nederland verkrijgbaar is, de 2170 vind ik niet mooi.

Maandag ga ik Lada Holland bellen wellicht weten zij of er nog ergens een 2172 staat. Noordman rijdt zelf een 2172 en misschien wil hij daar wel vanaf. :LOL:

Kun je me, middels een PB, het kenteken van je Priora mailen? Dan kan ik die toevoegen aan mijn database met kentekens.

Lada Kalina zei:
Kun je me, middels een PB, het kenteken van je Priora mailen? Dan kan ik die toevoegen aan mijn database met kentekens.

Zie pagina 19 van dit forum, daar staat-ie nog.

Garage van Oosterhout in Liessel is volgens mij al jaren geen LADA dealer meer, ik dacht zelfs dat ze al niets meer deden sinds de Kalina.

appelmoes zei:
Garage van Oosterhout in Liessel is volgens mij al jaren geen LADA dealer meer, ik dacht zelfs dat ze al niets meer deden sinds de Kalina.

Dat zou jammer zijn, ik vond het een leuk bedrijf.
Maar het zou best kunnen, ik was daar in 2005 of 2006. Best een tijd geleden dus.;)

Als je regelmatig de site van LADA Duitsland bekijkt zie je altijd weer actie-aanbiedingen op verschillende auto's.
Ze zijn daar echt goed bezig lijkt het, of ze iets verkopen weet ik ook niet maar ze doen wel hun best.

Vanaf 1 november 2014 moeten alle auto's worden voorzien van ESP.
Dus mocht LADA dan nog aan de Europese eisen willen voldoen, dan moeten de auto's die tegen die tijd van de band rollen daar wel van voorzien zijn.
Ben benieuwd of dat een beetje gaat lukken.

Bron: https://www.autoblog.nl/vanaf-morgen-is-esp-verplicht#post-46690

Terug
Bovenaan