Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Verschil is hier alleen dat ondanks dat de stuurbekrachtiging uitvalt het e.e.a nog wel mee draait.Ik heb een Golf gehad zonder stuurbekrachtiging. Alleen inparkeren en straatje keren kostte kracht. Op de snelheid merk je er niks van.
Dat is correct. Alleen het is een beetje lastig het probleem aan te pakken als je niet weet wat het is, en als de Panda zegt dat er niets aan de hand is.Als je zo'n onveilig voelende gebeurtenis al aan ziet komen, is dan nu niet juist het moment om het probleem aan te pakken? Zou ook zonde zijn om de auto daar dan een schop voor te geven en in allerijl weer iets nieuws te moeten zoeken, terwijl je het gewoon voor kan zijn.
Moderator
Dat viel mij ook al op inderdaad. Laten we het even afwachten.Heeft Henk zijn useraccount nou verwijderd? Dat is apart.
Ik ben er nog, wel met een nieuw account. Kreeg een foutmelding vanuit DPG en voor mij was de noodzaak om mijn account te verwijderen voor ik weer verder kon gaan. Wel erg jammer want ik kan zo de topictitel niet meer zelf updaten. Had niet veel reacties volgens mij maar soit. Het valt nu niet meer recht te trekken denk ik he dus dan laten we het maar zoDat viel mij ook al op inderdaad. Laten we het even afwachten.
Dat is gewoon prima inderdaad.komt neer op 1 liter op 9000 Kilometer