Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat moet bijna de auto van een collega zijn geweest... Die stond minimaal 1x per week met pech met haar Opel...In de tijd dat ik bij de Opel dealer werkte kwam de Insignia ( A ) net uit. er was 1 exemplaar in de lease die had altijd wel wat. elektrische storingen vanaf dag 1, motorische dingen. Echt een typisch maandagmorgen model. alle inspanningen ten spijt, het bleef een drama. Terwijl andere auto's, zelfde motor, zelfde bouwjaar met gemak 2 ton reden met alleen standaard onderhoud. Kunt altijd pech hebben, zelfs met jonge auto's
Dat moet bijna de auto van een collega zijn geweest... Die stond minimaal 1x per week met pech met haar Opel...
Beide zaken kan je toch vrij eenvoudig vervangen?De houten inleg en handmatige bediende airco weerhouden mij "gelukkig" van een tripje naar Drenthe
Nou vrij eenvoudig, zie eerst beiden maar in goede staat te vinden en te krijgen en daarna nog vervangen/installeren is ook geen eenvoudige klus kan ik me zo indenken.Beide zaken kan je toch vrij eenvoudig vervangen?![]()
Ombouw van handbediende naar automatische klimaatregeling zou best eens kunnen tegenvallen, de laatste heeft een aantal interieursensoren die bij de standaarduitvoering waarschijnlijk ontbreken.
Er zijn mensen die dat goed kunnen, maar die wil je niet bij je auto hebben…Je halve auto strippen.....
Als ik dingen uit China wil, dan koop ik wel een Chinese elektrische auto.Dat hoeft ook niet. Die plastic clipjes haal je uit China voor bijzonder weinig.
Zeker, zoals de clips die je interieur op zijn plaats houden. Maar je kunt natuurlijk exact dezelfde clips ook bij de Mercedes dealer halen voor 10x de prijs als je daar blij van wordtEn ja, er zijn ook vast OEM-onderdelen van Mercedes die (gedeeltelijk) in China gemaakt worden.
Het is meer dat ik de "handmatige" airco er ouderwets en goedkoper uit vind zien, zeker in combinatie met de houten inleg. Dit:Ben ik nu de enige die die airco niet boeit? Er is een auto functie volgens de foto en ook bij een "digitale" moet je ook op een knopje drukken voor warmer / kouder. Maar dan heb je natuurlijk wel een schermpje met de temperatuur ipv een knop. Hier moet aan de knop gedraaid worden, oei oei oei.
Ik weet van mezelf dat ik dat toch niet ga doen. Voor mij is OEM ook dat het er origineel op besteld en gemonteerd is en je het niet later gaat "upgraden". Ik vind juist de zoektocht ook mooi om een auto zo uitgevoerd te vinden zoals die ooit van de band gerold is.Lijkt qua vorm hetzelfde, dus achteraf inbouwen zou moeten kunnen…
Maar ja, dan de bedrading nog…
Totale verkoopprijs €52.777,45
Voor 10.000 euro minder misschien, maar dit model doet me toch niet zoveel. Dan zou het eerder weer richting zoiets als een M2 gaan.
Koster & Hoogteslag noemt men die in de omgeving
Hoe dat zo? Ik dacht dat ze wel goed bekend stonden. Wel dikke bolides altijd daar.Koster & Hoogteslag noemt men die in de omgeving![]()
Inderdaad! Was echt een leuk oud nostalgisch pandje. Zo jammer dat ze daar weg zijn gegaan.Ja, die zit nu in Zwolle![]()
Klopt inderdaad.Die heb je toch al gehad een blauwe maandag?
Als we het over Bentons hebben, wat ik hoorde sturen ze de bekleding naar Singapore om te laten maken. Blijkbaar kan het uit en de kwaliteit zal goed zijn, maar ik vond het wel bijzonder om te horen.Inderdaad! Was echt een leuk oud nostalgisch pandje. Zo jammer dat ze daar weg zijn gegaan.
Maar commercieel gezien zitten ze nu natuurlijk stukken beter.
Duhdat ik alleen nog tevreden kan worden gesteld met lekkers uit Stuttgart of München.![]()
Haha, lijkt me leuk om en keer in te rijden, maar ook wel krap denk ik. Sowieso leuk om te kijken als je in de buurt van Hardenberg bent.Ik zou voor die MX-5 NA gaan![]()
Dat gaat nog alle kanten op, van een M2(40i), naar een M135i of Z4 Coupé. We gaan het allemaal rustig bekijken de komende tijd.En wat dan uit München? M2?
Afgezien van een GT3 (RS) heb ik gewoon niet zoveel met het merk Porsche. Het zijn ongetwijfeld hele goede auto's, maar ze doen me verder niet zoveel.Al die opties, misschien toch nog eens met een frisse blik naar de Cayman kijken...
Wauw wat een mooie grijze 911 is dit.Afgezien van een GT3 (RS) heb ik gewoon niet zoveel met het merk Porsche. Het zijn ongetwijfeld hele goede auto's, maar ze doen me verder niet zoveel.
Een 911 996 Carrera 4S vind ik wel gaaf, maar ben bang dat dat qua rijervaring toch tegenvalt.
![]()