Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben redelijke fan van TomTom Go voor navigatie, maar als ik een afspraak heb of een bestemming moet opzoeken is Apple Kaarten inderdaad beter. Want dat zoeken van POI's en zelfs straten die op verschillende manieren kunnen worden geschreven (denk vooral aan straatnamen met lange persoonsnamen die soms met voorletters worden geschreven) is bij TomTom drama. Nadeel van Apple Kaarten vind ik dan weer dat je de actuele snelheid niet kunt zien. En Google Maps betrap ik nogal eens op verkeerde maximum snelheden op wegen. Bijvoorbeeld ineens een stuk 50 km/h midden op een langere provinciale weg (en dan in één richting). Combinatie werkt voor mij goed.Ik gebruik Apple Kaarten voor de navigatie. Die projecteert de aanwijzingen op het HUD (Google Maps doet dat niet) en is tegenwoordig beter dan Google Maps met afsluitingen. Google laat daar best wat steken vallen de laatste tijd. Ook voor podcasts is dat fijn.
Ik vind het sowieso irritant, gebruik het nooit. De paar keer dat ik het had geactiveerd reageerde het te vaak op momenten dat ik het niet wilde.En is dat bij recentere iPhone nog steeds zo slecht?
Yep.Is dat Siri? En is dat bij recentere iPhone nog steeds zo slecht?
Untitled on Flickr
Untitled , on Flickr
Untitled on FlickrModerator
Hij rijd ook echt goed!Je ziet dit model, en de hekje 3, echt heel weinig. Zonde, want qua specs is ie best interessant!
Je ziet dit model, en de hekje 3, echt heel weinig. Zonde, want qua specs is ie best interessant!
Untitled by https://www.flickr.com/photos/156413185@N07/, on Flickr