Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Untitled by Harm Bremer, on Flickr
Untitled by Harm Bremer, on FlickrNiet alleen qua bedieningQua bediening is dit gewoon de iets betere EX30
Volgens mij is het een soort sloot of zo, net genoeg ruimte om naar buiten te rijden. Maar dat hoefde ik niet zelf te doenIs de afwatering, buiten bij de dealer, zo slecht of is dit werkelijk een vijver met enige diepgang..waar je dus niet in moet rijden vanuit de showroom? Ziet er krap uit.. moet denken aan de huidige reclame van die verzekeraar dat vroeger met meneer U. Bolt reclame maakte..![]()
Wat is er uiteindelijk mee gebeurd? Ik heb 3 Vattenfall palen geprobeerd, driekwart van de openbare palen hier is van Vattenfall. 300 Meter lopen is natuurlijk geen drama, maar ik zou het wel heel handig vinden als ik op 50 meter kon laden...Het niet kunnen laden bij een Vattenfall-paal heb ik zelf met de Corsa-e destijds ook ondervonden, lijkt echt een auto/paal-mismatch te zijn, want andere auto's laadden er wel gewoon en bij andere laadpalen was er niets aan de hand.
Untitled by Harm Bremer, on FlickrNee, niks. Softwareupdate hielp niet, dus ze moeten de laadmodule gaan vervangen. Maar die is blijkbaar nog niet zomaar te leveren...Is er nog iets wijzer geworden mbt laden bij de vattenfalpalen?
Zeker, meteen al. Die deed precies hetzelfde.heb je met je privé laadpas al geprobeeerd te laden bij Vattenfall?
Ik heb het bij 3 Vattenfall palen geprobeerd, allemaal hetzelfde resultaat. En die twee palen in Frankrijk die hetzelfde gedrag vertoonden natuurlijk. En een andere Smart deed het prima bij dezelfde paal.Ik heb het ook een tijdje gehad dat ik mijn Kia Sportage niet kon opladen bij de Vattenfallpaal op de hoek van de straat. Andere merken konden gewoon oplader aan de paal, maar met de Kia kwam er geen succesvolle handshake. Uiteindelijk bleek het toch aan die paal te liggen want na een bezoek van een monteur werkt het feilloos.
Wat bedoel je hiermee?hekje-1 en hekje-3
De lange omschrijving van Smarts hedendaagse nomenclatuur.Wat bedoel je hiermee?