Even dit topic levend houden... eigenlijk ben ik sinds de verbouwing van het forum nooit meer op het forum geweest en qua auto's veranderde er niet veel.
Wel mag ik een nieuwe auto uitzoeken, een elektrische. De leasemaatschappij heeft daar een mooi portal voor, die alleen de eis "elektrisch en minimaal 300 km" zelf filtert. Daarbinnen wordt alles getoond, tot je naar modellen gaat kijken en 98% van de auto's buiten budget valt. Uiteindelijk bleven er een stuk of 8 over waaruit ik een elektrische Opel Corsa heb gekozen. Dat was de enige waar ik alle opties kon aanvinken die ik wilde (bij een EX30 was stoelverwarming al te duur).
Dat zou er ongeveer zo uit gaan zien:
Untitled by
Harm Bremer, on Flickr
Maar intussen kwamen ze bij HR met een mail dat het budget wat verhoogd is en dat we opnieuw mogen kijken, dus wie weet verandert het nog.
De Kia Ceed heeft intussen besloten dat ie al niet meer wil. Op een rit terug vanuit Friesland viel ie rond middernacht op de A6 bij Almere uit en wilde niet meer aan de gang. Dus bergers en ANWB erbij:
Untitled by
Harm Bremer, on Flickr
En ik was rond 5:30 op maandag thuis. De ANWB (door de leasemaatschappij ingeschakeld) vond dat ik erg lang had moeten wachten en stuurde een cadeaubon van €10 voor de winkel.
De leenauto is best leuk, en vooral een hybride met automaat. Het schakelen in de Ceed ben ik wel een beetje zat met alle files...
Untitled by
Harm Bremer, on Flickr
Een Nissan Juke Hybride, prima ding!
De Kiadealer in Almere heeft intussen laten weten dat de motor van de Kia is vastgelopen, en dat ze een garantietraject starten. Dus dat is even afwachten nu, ik ben benieuwd of ik hem nog terugzie...