Was een 1.8; zonder airco en zonder radio

De oude baas vond een radio maar afleiding dus de af-fabriek radiovoorbereiding zat nog achter het klepje

Ik was net te laat, zag de advertentie, meteen bericht gestuurd; bleek ie nog geen uur eerder al verkocht was.....

Ligt misschien ook aan de wegen: wegennet wordt snel beter maar nog genoeg slechte wegen. Wat je ook veel ziet: putdeksels in de rijbaan waar die in NL bij de huizen zit. Tel daarbij op de kleine reparaties aan het asfalt na iedere winter (heb hier nu al 28 vorstdagen gehad en 3 lange periodes met sneeuw/pekel) en zelfs de beste lokale weg is na een aantal jaar een hobbelweg....
Tel daar dan nog eens bij op dat ik een nogal problematische rug hebt en dan is een hydropneumatische Citroën het Walhalla

Die XM van je stond hoog op mijn verlanglijstje maar ik zit nu tijdelijk in een appartement zonder eigen grond/garage, met betaald parkeren voor de deur op een route van uitgaanspubliek...dat met de winters hier wilde ik zo'n mooie auto niet aandoen. Heb nu een voorlopig koopcontract (incl. aanbetaling) gedaan op een huis hier verderop, incl. 620 m2 eigen grond waar een 3dubbele garage bij zit

Overdracht staat gepland op medio maart. En toen was de XM weg...

Nadeel is dat vrijwel m'n eigen geld erin gaat zitten dus een dure XM/BX/Xantie zit er voorlopig niet in, maar ik heb dan nu tenminste de droge warme stalling bij m'n huis die zo'n hydropneumatische dame verdient

Die Duitse Xantia was echt een kans....ik heb het liefste een 4cilinder, luxe is mooi maar ik kan zonder (stuurbekrachtiging en goed onderhouden zijn mijn enige eisen icm met een schappelijke pijs). We zullen zien....