Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan kan je 'm toch één tandje omhoog zetten, dan staat ie weer zoals af fabriek?
Harm78 zei:
Moderator
Ah, wist ik niet. Ben wel eens meegereden in de hoogste stand, ergens binnen de bebouwde kom. Gewoon om het te laten zien. Maar wist niet dat je de standen er tussenin niet mag gebruiken om te rijden.Harm78 zei:Hij heeft maar één stand om echt in te rijden, de andere standen zijn bedoeld om wielen te wisselen en dat soort dingen. Er is wel een hoge stand waar je in mag rijden op moeilijk terrein, maar alleen heel langzaam.
Untitled by Harm Bremer, on Flickr
Untitled by Harm Bremer, on FlickrIs dat een regensensor, bovenaan de voorruit van de Xantia?
Harm78 zei:Is dat een regensensor, bovenaan de voorruit van de Xantia?
Yep, ik zag laatst zelfs dat je aan de buitenkant een oranje lampje ziet branden als ie is ingeschakeld... geen idee of alle Xantia's dat hebben.
244 55 zei:De regensensor was inderdaad standaard op de Exclusive. Hoewel het ding best goed werkt vind ik het jammer dat de interval is weggelaten. De officiële naam is erg prozaïsch: Capteur de pluie...
244 55 zei:De regensensor was inderdaad standaard op de Exclusive. Hoewel het ding best goed werkt vind ik het jammer dat de interval is weggelaten. (..).
Durashift zei:244 55 zei:De regensensor was inderdaad standaard op de Exclusive. Hoewel het ding best goed werkt vind ik het jammer dat de interval is weggelaten. (..).
Tip stand gebruiken, één keer naar beneden drukken, toch?
Dat lijkt me een optie. Bepaalde Peugeots (zoals mijn oude 306) uit die tijd hebben dat ook, ik gok dat dat een PSA dingetje is. Erg vooruitstrevend voor die tijd! Ik wist niet dat dat van de buitenkant ook te zien was big smile smiley
Untitled by Harm Bremer, on FlickrDeze panelen hebben dat niet, ik denk dat hout alleen op een Exclusive zat en dat deze set uit een niet-Exclusive komt waar leer als optie is genomen. Dat hout is niet zomaar op het leer te zetten, dus ik vind het zo wel primaMooie upgrade! Jammer dat de houtafwerking in de zijpanelen niet terug komt (is dat niet over te zetten?) maar zo'n beige interieur laat het geheel wel een stuk lichter ogen thumbs up
Heel mooi! Lijken mij echt heerlijke stoelen om op te zitten grinning smiley
Untitled by Harm Bremer, on FlickrModerator
Officieel hoort er inderdaad beige in, maar dat kon ik niet vinden. En dit zwarte tapijt kon ik gratis regelenAh, naar zwart, ik dacht dat er een beige tapijt in moest haha. Waarom is zwart beter dan grijs??
Nee, dat heeft alleen de Exclusive. Ik heb wel gekeken of het voorbereid was, dan had ik er wel eentje ingeschroefd. Maar de juiste stekkers zijn er niet, dus heb ik de verhoger maar zo gelaten.Heeft deze ook een elektrisch verstelbare middenarmsteun?
Mwah in het echt valt het wel mee, het is gewoon de natuurlijke veroudering. Ik heb erover gedacht met een zwart spuitbusje in de weer te gaan maar dat ben ik eigenlijk vergeten en ik had er geen zin in...1. is dat tapijt zo vreselijk verkleurd? Bijvoorbeeld achter de middenconsole, op de tunnel?
"maniakale aandacht voor afwerkingsdetails" was niet iets dat Franse autobouwers hanteren...2. het is een detail, maar waarom hebben die Fransen de hoek van de beklede armsteun nét iets minder scherp gemaakt dan van de 'basis'
Rij je de Ceed nu alleen zakelijk, of heb je besloten 'm dit jaar nog wel in de bijtelling te houden?
Untitled by Harm Bremer, on FlickrWat een volgeladen XM is dat trouwens! Zelfs een koelvakje in de middenconsole, waanzinnig. Doet 'ie het nog? grinning smiley