Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
adinsx zei:Inderdaad, niet hoog in toeren jagen, maar 4000 tpm mag gerust even aangetikt worden.
Niet gedacht dat ik dat nog eens over een Kia zou zeggen.
maar mijn lijstje was vooral gedreven door lage bijtelling i.c.m. benzine
Je ziet Passat rijders overstappen naar een Mégane en dat is echt niet omdat de bouwkwaliteit van een Mégane hoger ligt dan die van een Passat.
Anderzijds is de Mégane wel kwalitatief een goede auto uiteraard met veel voor weinig i.c.m. een lage bijtelling.
Harm78 zei:Tja ik heb er iets tegen, ik zie trouwens best regelmatig een bijna nieuwe Mégane waar één van de kerstverlichtingen al stuk is. Kwalitatief goed?
Tot nu toe ben ik nog geen Kia Zaa'd in het roo'd tegengekomen, vanmorgen wel een Rio in dezelfde kleur die bij het invoegen eerst mij bijna sneed (maar me toch nog zag door de kleur) en vervolgens op de meest linkse rijstrook nog een DS3 afsneed (die was zwart of grijs, had ie vast niet gezien).
Je doelt op de leds bij GTlines denk ik? Steenslag veroorzaakt een lekje daarin inderdaad. Vervolgens helpt het vocht de leds om zeep.
D-C zei:Nog gefeliciteerd met je aankoop!
adinsx zei:Vooral de Sportage en Cee'd Sportwagen zijn prachtige modellen evenals jouw uitvoering, maar ik heb het niet zo op vijfdeurs uitvoeringen. (hatchback Mégane is ook hondslelijk naar mijn idee)

Gaat lekker daar dus smiling smiley De dealer in Doetinchem is je vaste dealer?
Harm78 zei:Gaat lekker daar dus smiling smiley De dealer in Doetinchem is je vaste dealer?
Ik heb eigenlijk geen vaste dealer. Mijn kantoor is intussen verhuisd naar Deventer, olie bijvullen heb ik laten doen in Breda omdat ik daar toevallig in de buurt was.
Contract is voor 4 jaar/ 200k, maar ik heb nu al meer dan 17k gereden sinds 19 juni. Dat stabiliseert zich vast nog.
Bij die kleine blokjes van tegenwoordig zal dat wellicht nog erger zijn?(
Harm78 zei:Maar ik heb een dikke zestienhonderd onder de kap, niks klein blokje!

Harm78 zei:Ik heb ook de Astra serieus overwogen........ Maar de DS3 is een auto waar ik elke keer blij van word, en dat is ook wel belangrijk.
[/quote=Harm78]
Ik krijg de Kia plaatjes niet los van de quote van Harm78 dus moet het maar zo:
Keurige score van de Kia. Ziet er na twee ton ook nog eens heel netjes uit.
En ik vond de Cee'd altijd al een leuke verschijning maar dat de Astra zo op de Kia lijkt.....
![]()
voor- en zijkant Astra![]()
![]()
achter- en rechterzijde Astra![]()
Barri zei:Dat heb je inderdaad vlot voor elkaar Harm!
DS3 is een fijne auto, kan ik uit ervaring zeggen. Ik neem aan dat je ook de sportstoelen hebt? Die zitten een stuk beter dan de standaard stoelen.
En knalgeel? Wist niet dat die kleur nog leverbaar is!