Guest
Prima uitleg! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Davidoff zei:Ah, overdreven dus.
Wat niet wegneemt dat ik wel degelijk 3 Series e46 met een roestduiveltje aan boord heb zien rijden.
Dingolfinger zei:Polo Slowmotion en privé iets leuks behouden. Alstu!
Dingolfinger zei:Leuke auto zo'n Fiesta en wat vlotter dan zo'n Polo.
Ik weet niet wat er met die test is voorgevallen. Hooguit dat (zoals ik al schreef) in beide gevallen waarbij de testresutlaten op een punt ver achterbleven (met de C'eed em net de Rio) uitgebreid onderzoek is gedaan naar de oorzaak. Eerst voor publicatie door het tijdschrift zelf en daarna ook door Kia zelf en dat daaruit eensluidende conclusies zijn getrokken over verbeteracties. Die verbeterde modellen zullen getest worden.Davidoff zei:@ turbod12: Bij dit soort tests moet ik altijd denken aan de test van de Dacia Logan..
Moderator
Dat herken ik. Ik wilde mijn eerste auto ook houden naast mijn leaseauto, maar merkte dat ik er nooit meer mee reed. Met de Kever wel, maar de Golf stond echt weg te rotten (voor zover dat kan bij een VW natuurlijk!Harm78 zei:Polo Slowmotion en privé iets leuks behouden. Alstu!
Heb ik over gedacht, maar het fijne van een leasebak is juist dat je geen zorgen meer over je auto hebt. Dat ben je weer kwijt als je dan privé een leuke auto erbij neemt. Daarbij zit ik het grootste deel van mijn kilometers in de leasebak, dus vind ik wel dat ik mezelf een beetje mag verwennen. En ik vind het wel eens leuk om een nieuwe auto te hebben, maar dan wel echt als mijn auto.
Enne.. ik heb al een hobbyhok erbij, 3 auto's vind ik wat overdreven.
Wat ik wel typisch vind is dat je zo te horen de keuze grotendeels laat afhangen van bochtgedrag etc. terwijl je eerder zegt bijv. de BMW niet gehad te hebben vanwege de goede rij-eigenschappen, omdat je dat toch weinig zegt
Wellicht dat een V40 met R-line en een verlaagd onderstel (affabriek te bestellen) strakker rijdt?
Wat de achterkant betreft heb ik exact het tegenovergestelde. De V40 vind ik een enorm drukke en vooral afschuwelijk lelijke achterkant hebben, waar de Kia nog best te doen is. Vooruit, dat stuk in de bumper slaat nergens op maar dat valt in het niets bij de V40. Wat interieur betreft is de V40 wel een stukje leuker, ik kan me goed voorstellen dat Harm die klokken helemaal het einde vindt.Poekoek zei:Overigens vind ik de C'eed in dat rood zeker van de achterkant behoorlijk rommelig als model. De V40 komt dan echt stukken rustiger over, ook in het interieur.
ik kan me goed voorstellen dat Harm die klokken helemaal het einde vindt
Moderator
Wel een eindje rijden. Onderweg rij je genoeg Alfa dealers voorbijHarm78 zei:Volgende week ga ik toch maar eens met een Alfa Giulietta rijden, ik ken tenslotte iemand die ze verkoopt.
Harm78 zei:De Alfaverkoper komt naar mijn werk toe gereden zodat we met 2 auto's naar huis kunnen rijden.
En wat was daar het resultaat van? Of kwam hij alleen maar logeren?