A
Anoniem
Guest
Ik heb hem al zien liggen.
WOF
WOF
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In combinatie met witte knippers zal dat prima staan!Harm78 zei:Vandaag is m'n 330i grilletje binnengekomen, vanavond maar eens kijken of 't wat is![]()
BMW-bolle zei:Wat staan witte knippers toch mooi op een e46![]()
Harm78 zei:Zo ziet het er dus uit met 330i grilletje
![]()
Harm78 zei:Zo ziet het er dus uit met 330i grilletje
![]()
![]()
Heb jij gewoon een duo-simkaart aangevraagd en gebruik je die? Of een nieuw abonnement afgesloten oid?
Moderator
Vince525iA zei:In mijn BMW heb ik ook een autotelefoon zitten (weliswaar een Motorola-systeem, maar was rond 2000 wel een officiële BMW-accessoire) en die werkt op KPN of Vodafone.
Ik zit zelf bij KPN en er zit een duokaartje in de autotelefoon. Ik moet zeggen dat het systeem perfect werkt. Eerst was het even wennen om op mijn telefoon de telefoonfunctie (HTC HD2) uit te schakelen alvorens in de auto de PIN in te toetsen, maar nu ben ik eraan gewend en vind het ideaal.
Autotelefoon schakelt na het afzetten na contact na een minuut automatisch uit en dan activeer ik de telefoonfunctie op m'n telefoon weer.
Wat je auto betreft: schitterend!!!Helemaal goed en het plaatje klopt gewoon. De oranje knipperlichten doen de auto ontzettend goed, waarbij ik het verschil met de witte knipperlichten verbazingwekkend groot vind.
Niets meer aan doen![]()
Terence zei:Wat omslachtig zeg. En dan kan je dus ook niet meer gebruik maken van internet op je tel?
In de Peugeot 307 kan je ook een duokaartje erin doen, ook bellen etc, maar je hoeft je telefoon niet uit te schakelen...
Harm78 zei:Volgens mij heeft dat weinig met de moderniteit van de telefoon te maken maar gewoon met de simkaart. Als je je normale telefoon aan laat staan en dan de autotelefoon aanzet, pakt de autotelefoon het signaal wel over omdat die als laatste aangemeld is. Als je de autotelefoon weer uitzet zal de gewone telefoon het wel weer overpakken. Lijkt me zo ook te werken in de BMW, kwestie van even testen![]()