Vandaag maar eens een vrij grote update!
De standaard stoelen van een E46 zijn niet de beste die er bestaan... vooral de bovenbenen missen wat steun, maar de rest van de stoel is ook niet veel bijzonders.
Er bestaan natuurlijk sportstoelen, maar zoals bij alle leuke e46-spullen, zijn die vrij duur. Toch overwoog ik om daar eens een setje van te kopen. Vorige week had ik de kans om even proef te zitten in zo'n sportstoel (een vriend van me had voor familie een 320d break gekocht met sportstoelen), en toen heb ik de knoop doorgehakt: ik wilde ook zo'n setje!
Op Marktplaats stond een erg mooi setje in zwart leer, helemaal nieuw bekleed en dus niet gebruikt. Op de foto's zag het er al netjes uit, de grotere foto's die ik per mail kreeg waren helemaal prachtig:
Dus de betreffende rib uit m'n lijf gehaald, en afspraak gemaakt. De prijs was stevig, maar wel inclusief inbouw. En inruil van het oude interieur. Ook handig, ik heb in m'n schuur echt geen ruimte voor een set stoelen...
In het echt is het helemaal prachtig. Helemaal gloednieuw leer, kussens die opgevuld zijn en waarvan links en rechts zijn gewisseld. En wat zit dat lekker! Niet alleen heb ik nu 2 extra verstelmogelijkheden, ik heb ook van die bagagenetjes aan de achterkant!
Zo ziet het eruit in de auto: