Guest
Wow, wat een werk joh! Keurig eindresultaat, absoluut een mooie upgrade! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar het ziet er dan wel BMW en kwaliteit uit, het is slechte een mening!
met de flitser van een compactcamera kun je alles goedkoop laten lijken
wat ik echt vind opvallen is de positie van de aircobediening. Die zit nu op een veel logischere plek.
ga je nu helemaal zonder cradle rijden?
Wow, wat een werk joh!
Eigenlijk vind ik ook het originele systeem van BMW zelf mooier. Maar dit is een leuke, goedkope oplossing! Trouwens, heb jij je stuur opnieuw laten bekleden?
Harm78 zei:Och... heb er 4 of 5 uurtjes over gedaan denk ik.
Is dit van het zelfde merk die ook de imitatie-systemen voor VAG auto`s levert?
Daar wordt door gebruikers vaak afgeraden om voor dit systeem te kiezen.
Elco zei:Ik vind Dynavin nu al een tof merk.
Skyradio heeft in de buurt van Breda nogal de neiging om ineens Studio Brussel op te zoeken
Vind het er redelijk goed uitzien voor een aftermarket systeem, niet al te duur voor wat het apparaat kan.
Maar zelf vind ik een OEM E46 16:9 systeem er toch echt mooier uitzien, kwalitatief beter uitzien gekozen materiaal etc etc.
De orginele 16:9 systemen functioneren na jaren gebruik nog erg goed, vraag me dan ook af ook af of de dynavin hetzelde kan waarmaken.
Matraloos zei:Je vergeet de transportkosten, de invoerrechten, de douane-afwikkeling, de reclamekosten, de voorraadkosten etc.![]()
Ik wist niet dat je zoveel rijdt!
Hoeveel km staat er nu eigenlijk op de teller?
Ja, maar er zijn namelijk ook mensen die kopen alleen een diesel omdat ze het fijn vinden al bij 20k ofzoHarm78 zei:Als ik niet zoveel reed hoefde ik geen dieseltje te hebbenDe teller staat trouwens op 279k, nog iets meer dan Ivar zei dus.
Ja, maar er zijn namelijk ook mensen die kopen alleen een diesel omdat ze het fijn vinden al bij 20k ofzo
Misschien een leuk idee om eens met de rubriek klokje rond mee te doen over een jaartje oidHarm78 zei:Je hebt helemaal gelijk, de enige andere e46 die ik kan betalen zou waarschijnlijk een 316i of 318i zijn... zelfs al zou ik veel minder rijden, zou ik toch liever een 320D hebben dan een atmosferische viercilinder benzine![]()
Bovendien vind jij 300k net ingereden toch?Harm78 zei:de 300K ben ik binnen een half jaar wel gepasseerdIk zal eens kijken, op zich heb ik er al twee keer in gestaan natuurlijk, drie keer vinden ze misschien overdreven...
Toen ik vanmiddag de foto's van de BX weer even bekeek herkende ik ze meteen weer alsof ik ze gister had gezien
Haha, dat wil ik best gelovenHarm78 zei:Toen ik vanmiddag de foto's van de BX weer even bekeek herkende ik ze meteen weer alsof ik ze gister had gezien
In het echt issie nog veel mooier
Klokje Rond gaat 'm niet worden voorlopig, ze hebben al genoeg kandidaten en al veel BMW's gehad. Misschien over een jaartje ofzo![]()