Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rob0032 zei:Mijn goede voornemen is om het komende jaar meer ingeblikt en verpakt voedsel te consumeren. Door al die mensen die per se vers eten moeten hebben, ontstaat er een overschot aan blikken, potten en zakken. Het zou zonde zijn als die weggegooid moeten worden als deze gezonde tendens zich voortzet.
Geld maakt niet gelukkig, het is het gebrek aan geld wat ongelukkig maakt.Zemelaar zei:En daarom blijf ik herhalen, geld maakt WEL gelukkig.
Zorg dat je je geldzaken op orde hebt. Je hoeft niet rijk te zijn. Op orde hebben is al heel wat. Dan leef je relaxter.
R-W zei:@rke, solo, ik kan het je wél aanraden als het oprecht zover is dat jullie elkaar alleen nog maar ongelukkiger maken. Als er geen kinderen in het spel zijn, vallen de kosten en de rompslomp ook wel mee.
Forumreglement zei:7. Plaats je bericht in de meest geschikte rubriek. Je mag een bericht maar één keer plaatsen.
Twix vorig jaar zei:Ik heb niet echt goede voornemens, gewoon verder waar ik mee bezig was. Meer beweging is daarbij de voornaamste. Daar ben ik echt van opgeknapt.
Niets autogerelateerd? Misschien wel, de zoektocht naar iets open is in volle gang en kan alle kanten op gaan. Ook op tweewieler niveau aan het zoeken.
Total Loss zei:Mijn goede voornemen is om komend jaar een andere auto te kopen.
Lycan Capri zei:Capri op de weg brengen en elk verlof zoveel mogelijk meetings / events afgaan Gelukt
Cursus BS-AFF-PSC en ECDIS-cursus volgen en behalen Gelukt weer 5 jaar verder varen zonder al teveel gezeur
Bad habbits minderen / stoppen Meh, enigzins gelukt
(Waarschijnlijk de Sierra weer 100% netjes / compleet maken inclusief [kleine] modificaties en respray) (Tja, dit was dus een mislukking, herkansing in 2017 als ik de 2de sedan erbij heb)
Ton. zei:Tweemaal afstuderen, full-time aan het werk gaan, vermoedelijk verhuizen, ..., genoeg op de rit in ieder geval. Zin an 2011.
Boppie zei:Mijn goede voornemen, Transit Nugget kopen. De eerste serieuze kandidaat aan de tand voelen komende week als het bij elkaar komt.
Verder wat meer de MTB pakken. Te weinig gedaan.
Nico GTR zei:
D. Elzinga zei:Nico GTR zei:
Maar bedoelde je met genieten "in een kelder gemarteld worden door een in leer gehulde dame" of iets anders? Want nu is ook mevrouw Illucia in de war.:T
Meesteres Illucia het was weer een geweldige sessie, bedankt en hele fijne Paasdagen.
Mijn kont zal er dan ook wel op zijn Paa(r)sbest uitzien.
D. Elzinga zei:Dat gastenboek is hilarisch trouwens
Meesteres Illucia het was weer een geweldige sessie, bedankt en hele fijne Paasdagen.
Mijn kont zal er dan ook wel op zijn Paa(r)sbest uitzien.
Total Loss zei:Total Loss zei:Mijn goede voornemen is om komend jaar een andere auto te kopen.
Ik heb me niet aan mijn goede voornemen gehouden. Dit jaar nog maar een poging wagen dan !![]()
Twix eind 2016 zei:Twix vorig jaar zei:Ik heb niet echt goede voornemens, gewoon verder waar ik mee bezig was. Meer beweging is daarbij de voornaamste. Daar ben ik echt van opgeknapt.
Niets autogerelateerd? Misschien wel, de zoektocht naar iets open is in volle gang en kan alle kanten op gaan. Ook op tweewieler niveau aan het zoeken.
Wauw, alles gedaan. Iets open was nog net in 2015 gekocht, in blessuretijd. De motor kwam in mei.
Moderator
Wat bedoel je met passend? Een busje, of een kilometervreter?Guus Leferink zei:Bedrijf van mijn (inmiddels ex) schoonouders overgenomen, maar nog geen passende auto aangeschaft.
Dus dit jaar lekker hard aan het werk en passend vervoer aanschaffen 😊
Idefiqs zei:Meer arme sloebers in de Vallei helpen, de arme drommels hebben het daar niet breed.