Goede voornemens

2 rauwe eieren eten en drie kwartier op de kop staan. Het haalt geen zak uit maar je omgeving heeft wat te lachen.

Ik heb niet echt voornemens, gewoon verder met wat ik al deed terwijl ik een beetje op m'n gezondheid let.

Autogerelateerd zijn er geen veranderingen te verwachten, al is er wel af en toe het idee een auto voor erbij te kopen.

Ik word ouder, mijn goede voornemen is veel minder te ergeren aan andere mensen en meer te bewegen.

Ik heb net thuis een kleine verbouwing achter de rug. Tijdens het schoonmaken en afstoffen van meubels kwam ik dit topic tegen. Al jaren mijn taak op het topic onder het stof vandaan te halen.

Twix zei:
Ik heb niet echt voornemens, gewoon verder met wat ik al deed terwijl ik een beetje op m'n gezondheid let.

Autogerelateerd zijn er geen veranderingen te verwachten, al is er wel af en toe het idee een auto voor erbij te kopen.

De wens voor een derde auto is er nog steeds en iets concreter geworden. We wilden een F150 Lightning reserveren, maar dat is schier onmogelijk op het moment.
We hebben een reservering voor een VW ID4, maar ik denk niet dat we dat gaan doen. Voor dat geld kopen we liever iets aparts. Een Ford Bronco staat hoog op de lijst...

Ik doe niet echt aan goede voornemens. Hoop volgend jaar genoeg gespaard te hebben voor een andere auto.

Gaan stoppen met roken, gezonder en vegetarisch gaan eten, en elektrisch gaan rijden.
Maar gelukkig ben ik altijd niet toerekeningsvatbaar wanneer ik mijn goede voornemens uit.;)

Terug
Bovenaan