adinsx
Kilometervreter
Mijn 2014 voornemens staan nog op deze pagina, dus maar even quoten:
En dat lijkt vooralsnog gelukt. Dus voor 2015 hopen we op net zo weinig post van CJIB
De drukkere job vergde toch wat meer. Daarnaast 'meegezwangerd' met de wederhelft. Zij is het alweer zo goed als kwijt, bij mij mogen er weer een kilo of acht vanaf. Dus net als in 2012, meer sporten, minder snaaien voor 2015.
Mods aan de Mégane zijn niet gelukt, de Twingo ruimde het veld net voor 2015 voor de Clio IV Estate. Ook dat is dus gelukt, alleen stond achter 'wat ik er voor terug wil' natuurlijk een Clio IV RS ipv de TCe90.
Het verstand won.
Voor 2015 verwacht ik weinig spannends. Wat kleine aanpassingen hier aan daar aan de auto's qua details, wassen, detailen en dan houdt het wel op denk ik.
Prima reizen gedaan in 2014 en voor 2015 staat dat eigenlijk niet meer gepland. In april nog een stedentrip vanwege 1 jaar getrouwd, maar komende zomer lekker met de kleine meid (nu 3,5 maand) naar de camping in Kroatië.
2015 staat dus in het teken van:
Kilo's weer kwijt raken
Auto's de finishing touch geven
En toch wel het belangrijkste, genieten van de kleine.
adinsx zei:Mijn goede voornemen voor 2013 ging binnen enkele dagen al aan diggelen, dus opnieuw in de herhaling: Een boetevrij 2014.![]()
En dat lijkt vooralsnog gelukt. Dus voor 2015 hopen we op net zo weinig post van CJIB
adinsx zei:En stiekem zijn er in 2013 (na in 2012 12kg afvallen gedurende 8 maanden door iets meer te sporten en minder snaaien) weer wat kilo's bij geslopen. Oftewel, volgend jaar ondanks veel drukkere job toch meer tijd vrij maken om te sporten.
De drukkere job vergde toch wat meer. Daarnaast 'meegezwangerd' met de wederhelft. Zij is het alweer zo goed als kwijt, bij mij mogen er weer een kilo of acht vanaf. Dus net als in 2012, meer sporten, minder snaaien voor 2015.
adinsx zei:Qua wagenpark verwacht ik niet veel veranderingen. Wat kleine mods aan de Mégane (led-interieurverlichting, stukje dak voor het panoramadak zwart wrappen), en de Twingo verdient een flinke polijstbeurt. Die moet in 2015 het veld ruimen als het aan mij ligt. 2014 komt te vroeg voor wat ik er voor terug wil. Maar zeg nooit nooit.
Mods aan de Mégane zijn niet gelukt, de Twingo ruimde het veld net voor 2015 voor de Clio IV Estate. Ook dat is dus gelukt, alleen stond achter 'wat ik er voor terug wil' natuurlijk een Clio IV RS ipv de TCe90.
Het verstand won.
Voor 2015 verwacht ik weinig spannends. Wat kleine aanpassingen hier aan daar aan de auto's qua details, wassen, detailen en dan houdt het wel op denk ik.
adinsx zei:Privé had ik (hadden we) nog een doel: lekkere vakanties.
Ook dat is aardig gelukt met 3,5 week Thailand en wat stedentrips, en krijgt in 2014 weer vervolg.
De eerste twee zijn alweer geboekt. :T
Prima reizen gedaan in 2014 en voor 2015 staat dat eigenlijk niet meer gepland. In april nog een stedentrip vanwege 1 jaar getrouwd, maar komende zomer lekker met de kleine meid (nu 3,5 maand) naar de camping in Kroatië.
2015 staat dus in het teken van:
Kilo's weer kwijt raken
Auto's de finishing touch geven
En toch wel het belangrijkste, genieten van de kleine.